Je teda fakt, že jsem ještě s nikým nejezdil. Jen s kamarádem, ten má ale CC01 s Novakem 55T.
Zatim mi ale vždycky 27T stačila. Tam, kde auto nechtělo vyjet, tak kola prohrábla, tak si nemyslím že by byla slabá.
Už mam auto skoro hotový, tže až se bude v Pze něco dít, tak bych se chtěl přidat :)
Tak si také dovolím přidat malý poznatek.
55tka je opravdu pomalá. Jede opravdu rychlostí chůze. Sám jsem jí jezdil asi rok, ale že by za mnou někde zaostávala, tak to se mi nikdy nestalo jak popisuje komár. Nevýhodou asi může být, že jedeš vetšinu cesty na plno což nemusí motoru tak úplně vyhovovat.
27cítka je pravda slabší, ale i tak má s převodováním 40:1 dostatek síly. Na vyblbnutí a expedice je úplně ideální. Namontoval jsem jí asi před půl rokem a nemůžu si jí vynachválít. S nedostatkem síly jsem se s ní také na žádné expedici nebo težším ježdění nesetkal. A kde ti nestačí 27cítka už ti myslím i ta 55tka moc nepomůže. CRko je totiž s pár úpravami jako např. závaží v kolech apod. poměrně težké a snadno se díky vysoko položenému rámu lehce převrátí a nebo se prostě do toho kopce nevyškrábe, protože jí prokluzují kola. Takže časem sám usoudíš, že to mají kluci u Tamiye celkem propočítané a stejně nakonec zůstaneš u toho origo motoru.
Ale to je samozřejmě jen můj názor. Co člověk, to jiné požadavky na auto.
Naposledy upravil(a) carlos46 dne 26.08.2010 23:00, celkem upraveno 1 x.
Tak jsem tam na zkoušku a asi proto, že jsem se nudil, dal Carson 17T :mrgreen:
doma to vypadalo dobře. O moc rychlejší než 27T to neni a síly to má taky dost. Uvidim jak to bude v terénu :P
Tak jsem za yotu konečně dodělal vozejk se vším všudy. Možná ještě RZ, ale to je maličkost.
tady videjko bylo to spíš z nudy, ven ho asi nikdy nevemu :lol: