Stránka 11 z 11

Napsal: 24.05.2012 12:17
od Tommys
tak v tom pripade je to urcite prenos sily na napravy, s tim asi nic moc neudelas, to by chtelo tuhy pruziny a pak to auto zase nebude fungovat :sad:

Napsal: 24.05.2012 13:12
od Filip
Jak píšeš. Trošku pomáhá přitvrdit pružiny na té straně na kterou se naklání no. Ale ne o moc aby to neomezilo křížení. Mám to tak u cherokeeho

Napsal: 24.05.2012 17:09
od gorila
Hoši,to vše co píšete je pravda, ale dá se to do jisté míry ovlivnit kombinací převodovka-rozvodovka. U AX je originál převodovka tvořena jedním párem ozubených kol-obrací smysl otáčení, rozvodovka má vložené kolo-neobrací smysl. To ve výsledku znamená že motor točí doprava a kardany doleva a tudíž se to částečně eliminuje. Podle fotek se domnívám, že motor i kardany točí ve stejném smyslu. Toto řešení používá třeba BMW u motocyklů boxer s kardanem.

Napsal: 05.06.2012 21:45
od frodko
Dnesna skuska sily auta :). Ma to grady.....:P
Obrázek

a video: http://frodko.rajce.idnes.cz/Auto#P6050040.jpg

Napsal: 05.06.2012 21:56
od salvatore
Tak to je mazec! Tomu bych nevěřil!

Napsal: 05.06.2012 22:02
od sWiNe
Tak to by mě nenapadlo, to musím zkusit :-J

Napsal: 06.06.2012 5:56
od gino
No tak to aby som aj ja zapriahol niečo za moju Tatru :wink:

Napsal: 06.06.2012 21:33
od frodko
Gino, ale ty so svojou tatrou jedine do Tesca a cele palety tahat ;)

Napsal: 08.06.2012 20:35
od npppp
Tak to je super :wink:

Napsal: 09.06.2012 8:30
od nivak
No to je boží stroj, to bych chtěl vidět naživo

Napsal: 22.08.2012 16:26
od rrpajerorr
nádhera :!: :!:

Napsal: 23.08.2012 22:43
od frodko
Dikes :),
opat nieco pribudlo.
Obrázek


A kedze plastove ozubene kolesa v AXIA-lackej prevodovke to nevydrzali, som nuteny uplne rozobrat cele auto a vymenit ich za kovove, pokial ich zozeniem :)

Re: UNIMOG

Napsal: 27.08.2012 20:23
od frodko
UNIMOG nepojazdny, plastove ozubene kolieska ten napor sily a drbnuteho regla nevydržali.

Obrázek,