Stránka 1 z 1

Projekt "E-Savage"

Napsal: 18.10.2010 1:00
od Epicop
Ahoj lidi, chtěl bych vám představit projekt přestavby HPI E-Savage na expediční auto. Už jsem byl s některými z vás na expedici v Drahaňském údolí v Ďáblicích v Praze 8. Základem celé stavby je prodloužené šasí o plus-mínus 10cm, které dělá ze Savage plnohodnotný vůz o reálných jízdních vlastnostech. Kola již dávno nejsou původní, rovněž tak motory a régl (stále ještě není definitvně rozhodnutá konfigurace). Tyto modely na bázi prodlouženého šasí stavíme celkem dva a to s mým švagrem, od bude mít kabinu z tatry 148, já zatím tápu nad vzhledem a řeším technické problémy. Nebudou to ve finále modely které by se řadili do nějaké kategorie, bude to zkrátka model pro zábavu a pro ježdění. Z originálních dílů E-savage bude ve finále použito diferenciálů, náprav a převodovky. Zbytek bude úplně jinej. Už se těším na první expedici s touto novou konfigurací. Zkusím připojit několik fotek.

Napsal: 18.10.2010 2:06
od Epicop
nějak se mi nedaří nahrát fotky, tak snad to časem zvládnu..... :cry: , jinak zítra by měl být Savage osazen novými motory, nezávislým BEC obvodem kvůli výkonnému servu a prozatím provizorním regulátorem od Ansmanna. Možná jsem ještě zapomněl poznamenat, že má zamknuté oba diferáky :twisted:


Ty fotky mi nějak nejdou, tak aspoň odkazy - http://epicop.rajce.idnes.cz/nastenka/#P1010913.jpg - stará konfigurace v polorozebraném stavu, http://epicop.rajce.idnes.cz/nastenka/#P1010917.jpg - porovnání délky starého a nového šasí, http://epicop.rajce.idnes.cz/nastenka/#P1010938.jpg - téměř hotový polotovar

Napsal: 18.10.2010 9:22
od Epicop
No a tady je video ze včerejška, to je švárův "prototyp", zatím jen na testovací jízdě v praze 8 - Troji. Osazené 1 motorem řady 540 a použitá planetová převodovka MPjet 3,33:1. Dělá to trochu kravál, ale sílu to má ukrutnou. Jinak jako pohon plánuje švára combo se stříďákem od LRP na trial. http://www.youtube.com/watch?v=Pso_kiQkJKA

Napsal: 18.10.2010 10:10
od Pajik_CZ
jak jsem koukal na video, tak se mi to zdálo, nebo fungovaly diferencialy tak, jak puvodne fungovat mely? tzn. polootevreny, nebo otevreny....

Napsal: 18.10.2010 10:31
od Epicop
přední úplně otevřenej, zadní poloouzavřenej, ale v budoucnu budou už jenom uzamčený :wink:

Napsal: 21.10.2010 8:05
od Epicop
Projekt E-savage dále pokračuje, osazeno novými motory 55T od Novaka - http://www.teamnovak.cz/produkt/Crawler ... 1vit%C5%AF a samostatným BEC 5A taky od Novaka. Dneska to budu párovat s réglem od Dsys 54A, tak jsem zvědav, jak se s tím régl popere, stejně si myslím, že to bude moc rychlý se stávající převodovkou a systém budu muset osadit ještě další převodovkou na každý motor, ale to ukáže praktickej test v terénu.

Napsal: 22.10.2010 13:40
od MRforfun
Tak to nevypada zle. Jinak sem se koukal a takováhle kastle by nebyla špatná :-) http://www.theusedjeep.com/uroc/Dsc00311.jpg

Napsal: 22.10.2010 15:49
od Epicop
no tahle kasle není špatná, ale wrangler mi připadá tuctovej, přemýšlím o něčem originálnějším, hlavně potřebuju sehnat pořádnou kabinu, ideální velikost tatry 148 co měl asi každej jako malej kluk na pískovišti.

Napsal: 25.10.2010 9:57
od MRforfun
No myslel sem, že ta kastle jeepa ma kola koukat dost ven. Ale jestli chceš kola schovat a mít z toho nějakýho obra, to by taky šlo :-)

Napsal: 08.11.2010 20:09
od Epicop
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Přidávám nějaké čerstvější fotky z poslední projížďky, ještě mě čekají 2 převodovky 3,33:1 od MP Jet a základní technická konstrukce bude hotová. Pak už mě čeká naladit pořádně vzhled 8)

Napsal: 08.11.2010 20:10
od Stenly
Máš špatnou adresu u obrázku musíš tu druhou :wink: