Stránka 1 z 2

Jaky regl k 2 motorum

Napsal: 13.12.2010 14:52
od wranglik
Chci se vas zeptat panove jaky byste doporucili pouzit regl na 2 motory jsou to 25 zavitovky Graupnery motory mtory mam v tatre ale dsys mi to neutahne aneb mi dnes schorel sice nevim zjakeho dovodu,ale shorel....Kdyz sem jezdil s tatrou vcera a predevcirem regl byl vpohode a dnes mi po 20 vterinach zacal horet,myslim si ze tam byl naky skrat,ale chci se vas tedy zeptat co za regulator na na 2 motory aby to melo silu a moc se nehral dekuji za POMOC :wink:

Napsal: 13.12.2010 16:37
od minotaur
Motory si měl zapojený do série?

Napsal: 13.12.2010 16:37
od Nytrak
Neporadím ti konkrétní typ, jen upozorním že ten regl musí umět dva motory nezávisle, například http://www.teamnovak.cz/produkt/M2%20Di ... l%C3%A1tor
Další možnost je regl z Traxxas E-Revo nebo Summit, ale ty neumí brzdu v neutrálu.
Nebo pak dvojici regulátorů, ať už na společném kanále nebo mixovaně.
Jeden obyčejnej regl na dva motory se neosvědčil.

Napsal: 13.12.2010 16:50
od Pajik_CZ

Napsal: 14.12.2010 16:55
od wranglik
no motory mam zapojeny paralelne kdyz to mel strejda tak to taky tak mel a makalo mu to z normalnim reglem,ale nevim z jakym zkusim naky vyzkouset a uvidim co a jak......jinak brzdu v neutralu nepotrebuju mam tam venom prevodovky a ty drzi jak cert tam kde to zastavi :lol:

Napsal: 14.12.2010 17:16
od minotaur
Na Venomí převodovku brzdu v neutrálu fakt nepotřebuješ :lol: Když jsem jí poprvý sestavil, tak jsem si říkal, kde jsem udělal chybu, že jde tak ztuha :mrgreen:
Trochu mi ale vrtalo hlavou, proč by DSYS nevydržel dva motory v sérii. Co mne napadlo, že v okamžiku, kdy se objeví na výstupu pro motor napětí, tak se vlivem jistých rozdílů u obou motorů (natočení komutátoru vůči uhlíkům, odpor ložisek... říkejme tomu zjednodušeně ochota motoru se roztočit) může začít točit jeden motor a v krátkém okamžiku, než se roztočí druhý, tento představuje v podstatě zkrat. Takže v tomto okamžiku vlastně hustíš to vysoký napětí (předpokládám, že jsi tam měl nějakých 14-16V) do jednoho 25z motoru. Nějakou dobu regl ten provoz vydržel, ale pak se holt odporoučel.

Napsal: 17.12.2010 10:08
od Bob
Zkusil bych EVX2 od Traxxasu.Sice tam nic nenastavis,krome 100/100 , 50/50 a modu bez zpatecky,ale zase je to staveny na podobne velkou "potvoru" jako je ta Tatra. Jo a je vodeodolnej (spis vodotesnej).

Napsal: 17.12.2010 12:26
od Baterfly
Já mám v trialu dva 14,4 motory paralelně a regulátor DSYS 46A a funguje to bez problémů. Motory jsou z akuvrtaček. Jakej máš Dsys, jaký baterky a co máš pověšený na Becu? S Bec jsem měl problémy a jedna H805 ho oddělala za pár minut. Na servo to chce svoje baterky.

Napsal: 17.12.2010 14:06
od wranglik
Hele Dsys mam ten 46 teda uz nemam poslal sem ho do opravny do DSYSU......

Ragl Dsys 46
motory: 600mig mam dojem 25 nebo 27 zavit
baterie:LIPOL 5000MAH 2s 20C

mam to v tatre 8X8 takz 1 motor 2 napravy prevodovka VENOM
serva mam v tatre 2 napajim je z prijimace normalne a dale mam v prijimaci zapojeny navijak na sklapeni najezdu,pripojeny vetrak na regl,osvetleni z prijimace primo no na 6kanalovym prijimaci mam vsehcno zaplneny mozno ze to bude ten problem !!!!!!!!!

Napsal: 18.12.2010 19:11
od wranglik
takze dnes sem byl u kamose ktery mi nabizel regulator http://www.lestrmodels.cz/zbozi/regulat ... ed-control

Regulator zatim maka dal sem zaneho 400kc a musim rici ze se vubec nehreje,tedy v -8stupnich to se jinak neda rici o dsysu ten se hral i kdyz bylo -10 stupnu takze sem zvedav na ten regulator pristi rok v lete jak natom bude!!!!!

Dekuji moc za vase rady!!!

Napsal: 18.12.2010 20:40
od petos
sice po funuse,ale este daky dvojmotorak svelmi slusnym BEC 6V/5A.
http://store.rc4wd.com/Outcry-Crawler-Dual-Motor-ESC-w-Fan-TurboBEC_p_664.html

Napsal: 19.12.2010 0:01
od MikeP
Jestli si mel 2x25 paralelne, tak to je cca jak jeden 12.5 motor.
Nevim jestli je dsys stavenej na 12.5 zavitu, ale v kazdym pripade, by ten regl mel byt staveny na takovou zatez.

Ja osobne davam prednost 2x regl, mel sem to tak na bergovi a mam to tak i na cliffovi.

Napsal: 19.12.2010 0:13
od wranglik
hele uz sme to vyresili s nytrakem me se spalil BEC pac tam mam v ty tatre nehorazne vici svetla,navijak na sklopku serva atd atd moc veci takze zatim budu mit jen motory,serva a svetla zapojeny aby to jezdilo a koupim jeste pridavny BEC a bude postarostech jinak mam to zapojeny paralelne takze to maka jak ma a regl se nehreje co tam mam ted....Takze to zatim uz resit nebudu a uvidim casem co a jak ale u dsysu se mi odpalil BEC jestli tam bylo ve spickach podle nytraka 10 Amper tak se ani nedivim :lol:

Napsal: 17.08.2011 18:28
od Tommys
tak ted mam podobnej problem jako pred casem wranglik, akorat bych potreboval regl s brzdou, jen nevim kolik maj motory zavitu, ale je to crawler, takze si myslim ze pod tech 25t urcite ne a mozna casem budou 55t, pohanet to budu bud 6ti clankem nimh nebo 2s lipo.
Koukam po reglu za rozumnou cenu, novaky uz sem si taky vygooglil, ale kdyby bylo neco levnejsiho tak bych se nezlobil

Napsal: 19.08.2011 12:35
od Tommys
tak co nikdo nic nevi?