Stránka 3 z 6

Napsal: 23.08.2011 0:16
od minotaur
Tak, dá se říci, že od této chvíle budu psát o Iron Reaperu Stage 2 8) Dostal jsem se k příhodnějšímu Al u-profilu a jak tak koukám na Reapera, říkám si, tohle by šlo udělat jednodušeji, lépe a pevněji. Takže jsem dosavadní konstrukci tak nějak rozebral a je to teď udělaný trochu jinak, no... :lol:
Další změnou je, že tlumiče jsem použil Ansmanny 85mm (předtím 75mm) a budou téměř na stojáka.
Fotky mám zatím ve foťáku, jak je vyvolám, dám sem něco ke zkouknutí.

Napsal: 25.08.2011 21:31
od sten25
Pěkný :tleskam: já Venoma předělal taky ale pořád se mi kroutí jak zabere motor...dal sem tlumiče už kolmo a pořád to dělá. Možná budu muset koupit jiný :sad:

Napsal: 25.08.2011 21:48
od minotaur
Torque twist... tak nějak počítám, že to budu řešit taky, zvlášť když do toho dám Graupnera 600. Výměna tlumičů asi nepomůže, spíš to pořešit pružinama. No uvidím, rád bych už do týdne nějakou zkušební jízdu podvozku.

Napsal: 26.08.2011 0:17
od RedneCk
Pružiny pomohou fakt hodně, u origo tlumičů jsem dal dopředu pružiny na AX10 soft a dozadu hard a twistuje to výrazně míň, to co tam dává Venom je dobrý tak do propisky...

Napsal: 26.08.2011 12:38
od sten25
Speed 600 sem tam chvilku měl taky, ale moje baterie co Venom vozí vyžral docela rychle. Takže tam pude zpátky klasika Johnson, ten do dáva Tamája :wink: jezdil sem s nim a špatnej neni :wink:

Napsal: 26.08.2011 15:51
od minotaur
Já s tím Speedem 600 počítám kvůlivá rozměrům, protože je delší, tak aby mi do vyhrazeného prostoru pro motor něco nečučelo. Ještě nevím, kolik to bude celý vážit, pak uvidím. Když to půjde, bude tam 35z klasika plechovka, když se bude zadýchávat, tak Spíďa. Nějaký různý pastorky mám taky, aby se rychlost i "živost" poladila.

Napsal: 26.08.2011 16:15
od Kuba93
Netlachej a koukej stavet a nahravat fotky ! :-D At uz ses poradne pojizdnej, porad nas tu napinas.. Nejdriv s CeCeckama, ted s timhle.. Uz neco dostav.. :-D

Napsal: 28.08.2011 0:22
od minotaur
Kuba93 píše:Netlachej a koukej stavet a nahravat fotky ! :-D At uz ses poradne pojizdnej, porad nas tu napinas.. Nejdriv s CeCeckama, ted s timhle.. Uz neco dostav.. :-D

A to jako proč? :idea: Stavění je na tom to nejhezčí, tak si to patřičně prodlužuju a užívám :mrgreen: Zrovna před chvílí jsem přišel z dílny... fotky budou zejtra.

Napsal: 28.08.2011 18:19
od Kuba93
Jo, to chapu, staveni me taky bavi ale nic se nesmi prehanet.. :mrgreen: Tesim se na fotky a jeste vic na to, az budes pojizdnej.. :wink:

Napsal: 28.08.2011 23:07
od minotaur
Takže jsem nastrkal několik slíbených fotek překopaného Reapera.
Sehnal jsem široký hliníkový u-profil, ze kterého jsem poskládal a pošrouboval nový rám. Všechno je uděláno na závity vyřezané v profilu, kdyby se náhodou nějaký protočil, počítal jsem s místem na matku. Co se týče váhy té samotné konstrukce, váhu (zatím) nemám 8). Zas moc těžký to není, ale i tak, až budou jasné všechny montážní ďoury, hodlám profily odlehčit odvrtáním.

Tak, první foto - tlumiče Ansmann 75mm jsem vyměnil za 85mm a jsou na stojáka. Zatím žluté nejměkčí pružiny. Držáky kastle oproti předchozí konstrukci zredukovány na dva:

Obrázek

Pohled zezadu na pevnostní "traverzu" :lol: Počítám, že v nárazníku budou zadní světla, na nárazníku pak budou další serepetičky - šekle a tak:

Obrázek

Napsal: 28.08.2011 23:14
od minotaur
Jak jste si možná všimli, servo jsem zdemontoval z nápravy a prdnul jsem ho do rámu, Je tam pěkně schovaný, akorát jsem udělal nový rameno řízení:

Obrázek

Ještě jeden pohled, auto je na krovkách:

Obrázek

Pohled na rám seshora. Je tam dostatek místa na šoupání baterky zepředu dozadu:

Obrázek

Napsal: 28.08.2011 23:27
od minotaur
Poslední várka ukázkových fotek. Podvozek s nasazenou kastlí - stále není pořádně prostřihnutá, to nechávám až na konec, až bude podvozek hotový:

Obrázek

Tady jsou vidět malé profily, které fixují kastli seshora. Na čouhajících 4x závitech budou spešl matky M4 s vroubkováním, do profilů bude přidělán ochranný rám. Pokud tedy budu chtít sejmout kastli, sundám čtyři matky:

Obrázek

Dát dohromady rám byl docela porod. Musel jsem neustále hlídat, aby nikde nic nedrhlo v klidu, při propérování, atd. a přitom se snažit, aby podvozek byl co nejníž. Takže tu platilo pětkrát měř - pořád jsem to sestavoval "nasucho", přitom se to s oblibou vždy rozsypalo, no hrůza času...

Napsal: 28.08.2011 23:48
od MikeP
Koukam, ze si s tim fakt vyhrajes. :wink:

Napsal: 28.08.2011 23:58
od minotaur
A ještě ukázka křížení:

Obrázek

Vroubkovaný matky M4 pro přichycení kastle:

Obrázek

Všechny fotky tady: http://rc.305.cz/gallery.php?akce=galerie_ukaz&gal_ukaz_order=&gal_ukaz_pocet=20&galerie_id=19&strana=2

Napsal: 29.08.2011 0:08
od minotaur
MikeP píše:Koukam, ze si s tim fakt vyhrajes. :wink:

Znáš to, kdo si hraje... ten si hraje :mrgreen: Pro mne je to auto takový demonstrátor a probuzení, fakt dlouho jsem nic nedělal - jestli jsem to ještě nezapomněl... :wink: