Mam za to, ze lidsky voko nepostrehne zmenu obrazu za min, nez 1/24 vteriny. Cili cokoliv nad (ci monitory s odezvou 2ms apod...) je jen masirka. Kdyz se pri zpomalovani dostanes na tech vyslednych 24 tak to bude furt hladkej pohyb. Cili natocit video 30 chlivku za vterinu a zpomalit na 24 a pohyb nude prirozenejsi a furt hladkej vobraz.
Jsme svedky uzasneho okamziku, prave jsme narazili na bod, kdy se lidske oko dovyvinulo k rozeznani 24 fps... :-D
No hele jasne ze to drhne. Ale musis uznat, ze je to blizko. Jsem si to treba poplet a je to 1/20 sekundy... Vim ja, jsem mizerny otorhinolaryngolog
Dalsi vec je pouzitej kodek pri renderovani, jedna vec je fps a druha zjednodusovani obrazu a komprese a hlavne zpusob komprese. To asi nema smysl resit, poradnej strihaci program a tyto informace me opustily s vekem, kdy jsem mel volny cas opravdu volny tak se prit nebudu ... :FINE:
Ok, ja necham papierove hodnoty ludskeho oka tym co ich napisali. Ked poviem, ze vidim rozdiel medzi 25-30 aalebo 30-60 FPS tak to tak proste vidim. Nemusim Ta o tom presviedcat :-)