Stránka 1 z 1

Baterie LiFe-Po4. Ano-nie?

Napsal: 18.01.2011 7:49
od jerry-mouse
Zaujimalo by ma ci ma niekto skusenosti s tymi to bateriami, pripadne ake uskalia vyplivaju z ich konstrukcia mam na mysli ci su tiez tak udajne vybuchujuce ako Lipo, to preto lebo som ich este nenasiel vo verzii Hardcase. :arrow: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=13384 Zaujima ma to hlavne preto lebo uvazujem o ciastocny prechod na tieto baterie a to hlavne z dovodu 3-nasobnej zivotnosti ako sucasne Lipo. :idea: EDIT; trochu som zalovil v guglaci a co som nasiel! Len ta cena este nie je moc ludova! :arrow: http://teamassociated.com/reedy/parts/details/723/

Napsal: 18.01.2011 9:47
od JM
LiFePO4 používám A123 ve vrtulníku, letadle... Super baterka...

- obal netřeba, ono ten článek je dostatečně pevný sám od sebe, vybouchlou A123 jsem ještě neviděl, ona si maximálně foukne přes ventil co tam má...

- lepší životnost jak LiPol, mám na ní přes 100 cyklů a defakto to na ní není poznat

- chce to ale originál A123 ( http://www.a123systems.com/a123/products / 26650), ne nějaké čínské napodobeniny (nevím jak funguje ta z UH, ale moc bych tomu nevěřil...), stejně tak to pak chce někoho, kdo to umí spájet do packu. Blbým pájením to můžeš odrovnat...

- do expedičního auta to nemusí být špatná volba, akorát asi 2-článek bude málo a 3-článek moc, ale to se dá doaldit převodama, motorem...

Napsal: 21.01.2011 19:08
od jerry-mouse
Mas na mysli tieto tuzkove clanky? :arrow: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=6563# Nevies nahodou kde by som zistil ich parametre rozmeri a kapacitu? Ta konkretna je iba 1100-ka a taktiez je asi potrebne ich vybavit balancnym prepojenim ze? Mas pripadne nejaku schemu ako na to? Diky za odpoved! :wink:

Napsal: 21.01.2011 19:16
od deekay
Zkousel jem je kdysi v Hiliftu, fajn baterka ale s celkem zasadnim problemem, tech 6.6V bylo proti 7.4 znat (A123 obecne, ne tu konkretni).
Taky rozmery clanku nejsou zrovna idealni pro zastavbu.