Stránka 1 z 2

Napsal: 17.03.2011 13:47
od Kuba93

Napsal: 17.03.2011 13:53
od jobik

Tak to naštve :CHI: :-D A je to pravda s těmi brzdami ?

Napsal: 17.03.2011 15:10
od Trewor
Mě taky nedošlo jestli je to jako detekce překážky a začne to brzdit zatebe nebo jak píšou zvýšení brzdný síly co že blbost. Každý současný auto už má brzdy dost silný na to aby jsi přepral ABS a brzdil zastavenejma kolama. Víc prostě brzdit nejde.
A až se takovýhle systémy začnou sypat a za jízdy ti to zadupne brzdy tak kdo pak bude viníkem nehody když se kvůli tomu stane bouračka :?:
Prostě ABS a ESP ONLY se zbytkem se akorát pereš o to, kdo řídí :evil:

Napsal: 17.03.2011 15:14
od gema
Některý auta mají systém, který za tebe naplno sešlápne brzdy při určité reakci, tedy auto tuší podle rychlosti jakou jsi sundal nohu z plynu a dal na brzdový pedál, nebo jiných indicií, že se asi něco děje a brzdí naplno rychleji než by jsi ty byl schopen.

Napsal: 17.03.2011 15:20
od Dave
Je to sice dobrý co se týče bezpečnosti, ale když se to pos... a dupne to na dálnici na brzdy tak by mě zajímalo co pak má člověk s takovým autem dělat :roll:

Napsal: 17.03.2011 15:45
od lukai
Dave píše:Je to sice dobrý co se týče bezpečnosti, ale když se to pos... a dupne to na dálnici na brzdy tak by mě zajímalo co pak má člověk s takovým autem dělat :roll:


No potom uz len zosrotovat :lol:

Ma to svoje vyhody ale podla mna kym sa to nevyriesi na uplneho automatickeho vodica tak to bude robit len problemy. A potom kazdy milovnik aut neznasa uz len automaticku prevodovku. Tie automaticke brzdy.. no co ja viem ale moc sa mi nepaci ked mi dakto keca do jazdy a nie este brzdu stlaca :lol:

Napsal: 17.03.2011 15:48
od Bob
Naco ti budou takovy brzdy, kdyz za tebou pojede nalozena Tatra,ktera to ubrzdit nestihne. :-p

Napsal: 17.03.2011 16:16
od sistri
http://www.rajaut.cz/7821-jeep-comanche-25
EDIT:Přesunout do freekecu

Napsal: 17.03.2011 16:18
od Filip
Ten už jedlouho na prodej přetím byl na seznamu. Ale proč do dobrého videa?

Napsal: 17.03.2011 19:21
od pajiki
Trewor píše:Mě taky nedošlo jestli je to jako detekce překážky a začne to brzdit zatebe nebo jak píšou zvýšení brzdný síly co že blbost. Každý současný auto už má brzdy dost silný na to aby jsi přepral ABS a brzdil zastavenejma kolama. Víc prostě brzdit nejde.
A až se takovýhle systémy začnou sypat a za jízdy ti to zadupne brzdy tak kdo pak bude viníkem nehody když se kvůli tomu stane bouračka :?:
Prostě ABS a ESP ONLY se zbytkem se akorát pereš o to, kdo řídí :evil:


ono je rozdíl když budeš brzdit ochcáfku s 256mm brzdama nebo medvěda s 318 mm a netvrď mi že při podobné váze medvěd nebude mít kratší brzdnou vzdálenost :roll:

jemn pro moje auto byl rozdíl když jsem přešel z 256 na 288mm kotouč

Napsal: 17.03.2011 19:44
od gorila

Napsal: 17.03.2011 19:58
od Pedro
Všechny tyhle serepetičky jsou dobrý, ale problém bych viděl v lidech. Dotyčný si řekne "mám ABS,ESP, BAS,...ABCD, EFGH....mě se nemůže nic stát" a jede jak de.il, nekouká doprava doleva, protože von má přece toho medvěda se všema možnejma serepetičkama, co řídí skoro sami. A aby dával pozor na cestu, předvídal co kdo může udělat, a jel opatrně to ne.

Ono i v tý reklamě, kdyby se ten trouba nebavil se spolujezdcem a koukal před sebe, tak nemusel brzdit jak magor. :wink:

Napsal: 17.03.2011 20:00
od gorila
Je to tak !

Napsal: 17.03.2011 20:03
od bedna
Pedro píše:Všechny tyhle serepetičky jsou dobrý, ale problém bych viděl v lidech. Dotyčný si řekne "mám ABS,ESP, BAS,...ABCD, EFGH....mě se nemůže nic stát" a jede jak de.il, nekouká doprava doleva, protože von má přece toho medvěda se všema možnejma serepetičkama, co řídí skoro sami. A aby dával pozor na cestu, předvídal co kdo může udělat, a jel opatrně to ne.

Ono i v tý reklamě, kdyby se ten trouba nebavil se spolujezdcem a koukal před sebe, tak nemusel brzdit jak magor. :wink:


plně souhlasím

Napsal: 17.03.2011 21:27
od Trewor
Jé, já už zase vyvolávám FLAME :oops:
Pedro má pravdu...nezabíjej zbraně a auta ale lidi
PS to Pajiki: při třeba tvym stylu jízdy se velikost kotoučů projeví(neříkám, že jezdíš nějak moc rychle, či tak ale prostě dáš brzdám určitě víc zabrat než někdo kdo jezdí pomalu a brzdí zlehka) ale při jízdě povolenejma rychlostma, tedy bez nějakýho velkýho brždění se brzdy moc neohřejou a brzdit to bude stejně. Páč i ty malý budou schopný zastavit kola a dál ti je větší účinost brzd k prdu. Projeví se to na okruhu, při rychlý jízdě nebo když seš hodně napoženej kde naplno brzdíš ale na hranici zablokování kol kde se brzdy zahřejvaj jak prase a větší kotouč vzhledem k větší obvodový rychlosti, lepšímu ochlazování a větší mase k ohřátí bude brzdit mnohem líp. Znám tohle z Diska kde sme přehazovali na ventilovaný brzdy z defa a bylo to cejtit v dlouhejch klesáních.