Stránka 1 z 1
					
			
				kolik závitu pro high lift
				Napsal: 17.04.2011 21:10
				od Jouly
				Chlapy co máte high lifty co by ste doporučily za motor jako kolik závitu pište zkušenosti kdo co jezdí a jak je spokojen :-D Budu vám moc vděčen
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2011 16:13
				od Majlo
				Mel sem 55 a bylo to podleme akorat  :wink:
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2011 17:04
				od geri
				rychlosť auta - motor sa vyberá podla auta , každý má iné závažie v aute , inú hmotnosť , iné kolesá , ine sprevodovanie ( pastorok ) .... :wink:
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2011 17:24
				od jerry-mouse
				To HL-ko si uz kupil alebo ho iba planujes kupit?
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2011 18:08
				od wranglik
				Uz ho ma vymenil ho za svou truggynu...
			 
					
			
				truck poison
				Napsal: 18.04.2011 18:23
				od DJJ
				já mám tenhle a je akorát, na jedničku dost silný a na 3.rychlost rychlejší chůze.
http://www.akroshop.cz/cz-detail-290516 ... uller.html 
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2011 18:36
				od cores
				55T. Stačí jen jednička a dvojka.
Je tam ještě starej DSYS bez drag brake,takže na jedna to v kopci stojí a za dva to pomalu sjíždí.
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2011 22:03
				od Jouly
				děkuju všem zkusim teda asi toho poisna uvidim kdyby to nebylo ono dá se to vždy vyměnit :-D Jj už je doma brzo ho tu představim jen nemužu ted nějak spárovat foták s pc :-D
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2011 22:50
				od jerry-mouse
				Osobne si myslim, ze otazka o zavitoch patri skor pre kary ktore nemaju moznost zasahovat do prevodov ako napr.CC-01 a pod. Ja osobne mam asi trochu ine razenie ako vacsina z vas ked zasadne pouzivam pomerne silnejsie motory z vacsou vyuzitelnostou vykonu v celom rozsahu. Preto sa mi najviac osvedcili senzory od 13,5T az po 18,5T v rozsahu 1800KV az po 3100KV. :idea: ktore sa daju zohnat za babku cize lacnejsie ako bezne uhlikace.  Jasne ze nejazdim styl buggy alebo traxxas ale je vzdy dobre mat v rezerve trochu zvysneho vykonu lebo ked sa treba z niekadial vyhrabat a nie ze, by mi to tahalo ako iba na tri valce! :lol: ! :idea: Proste ked tam seknes pomalsi motor tak, budes jazdit na 2-3 a ked tam budes mat origo motor tak na 1-2 vcelku tomu asi nechapem ale nechal by som tam radsej origo motor a vyuzival iba tu 1-ku a 2-ku. Mal som aj este mam HL-ko, tak viem ako to jazdilo predtym a ako teraz! :wink:
			 
					
			
				
				Napsal: 19.04.2011 20:25
				od Jouly
				to jerry-mouse : no věřim že si byl spokojen ale mě to moc nevyhovovalo sem z hor a teren okolo mě je poměrně náročnej a s tou seriovkou to neni ono zkusim asi ale mín závitu 35 nejspíš a hlavně mužu tam tu plechovku když tak zas dát :-D ale děkuji za další zkušenost :-)
			 
					
			
				
				Napsal: 19.04.2011 20:35
				od jerry-mouse
				Najviac tomu autu pomoze implantacia inej prevodovky ktora ti o dost podstatne zlepsi prejazdnost! :idea:  :wink:
			 
					
			
				
				Napsal: 19.04.2011 20:47
				od gorila
				JRM : plný souhlas, občas je potřeba "zavolat do kotelny". Jsou situace kdy pomalu otáčející se kola nic nezmůžou. S tím vyhozením převodovky jsi měl dodat i to ostatní mimo kastle :)
			 
					
			
				
				Napsal: 19.04.2011 22:05
				od Majlo
				gorila píše:JRM : plný souhlas, občas je potřeba "zavolat do kotelny". Jsou situace kdy pomalu otáčející se kola nic nezmůžou. S tím vyhozením převodovky jsi měl dodat i to ostatní mimo kastle :)
Souhlas ale nechal bych napravy .
 
			 
					
			
				
				Napsal: 20.04.2011 7:50
				od Jouly
				je mi jasný že někde se hodí si cestu prohrabat proto skusim pomalejší motor a když tak mam další 2 stupně :-D
			 
					
			
				
				Napsal: 09.11.2011 18:35
				od milda
				Ahoj mam Ford F 350 chtel bych jezdit na Lipo poradi mi někdo jakej regl a k tomu motor.
Dik za odpověd