DJJ
Nově příchozí
Příspěvky: 9
Registrován: 02.04.2011 0:00
Bydliště: Kojetín

F-350 Gulf

Ahoj kolegové,

tak jsem hrdým majitelem z 2.ruky F-350 :-)
Chci se na něco zeptat:
je tento čtyřlink správně udělaný? - pročetl jsem forum a našel, že by měl být jeden uchycený dál a níž, popřípadě jak zjistit správnou funkčnost (viz fotky níže)
Pak mě čeká předělat baterku,
Světelný modul od badgera už je doma, tak se těším až poskládám a zapojím. A obrovská poklona tomuhle chlapovi.

Jinak karosérie už je očištěná, snad tento týden půjde do laku, vize je udělat něco nestandartního, co upoutá, rýsuje se mi v hlavě kombinace v barvách Forda GT40 od Gulfu http://www.google.cz/search?q=ford+gt40+gulf Rád uslyším Vaše připomínky

Fotky na rajčeti ... http://djj.rajce.idnes.cz/HL_Original/

Plány jsou veliké, tak uvidíme, jak na tom budu s časem :-)
Už mám v hlavě podval pro tohle http://djj.rajce.idnes.cz/Porsche_911_DF03-RA/


Jirka
DJJ
HL F-350 + turnigy 9ch
DF03-RA, ERevo vxl
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Podle mne není ten 4-link správně udělaný, teoreticky by ty ramena, horní a dolní měly být rovnoběžné, správněji, mají se sbíhat v nekonečnu, takže prakticky rovnoběžně, jak jsou nad sebou na nápravě, tak by měly bát na šasi. Ta náprava vlastně opisuje kružnici a takto se bude otáčet okolo své osy a bude páčit kardan. V extrémním případě když půjde celá náprava nahoru, kardan se bude lámat dolů, ale jak se to projeví v terénu, nevím. :wink:
bflmpsvz
Uživatelský avatar
jerry-mouse
Častý přispěvatel
Příspěvky: 857
Registrován: 13.08.2009 0:00
Bydliště: Offroad City- East Slowakei.

Tu mas to nazorne strana 2 a 4 ! :idea: :arrow: http://www.rccrawler.com/forum/showthre ... 791&page=4
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01
Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
DJJ
Nově příchozí
Příspěvky: 9
Registrován: 02.04.2011 0:00
Bydliště: Kojetín

jerry-mouse píše:Tu mas to nazorne strana 2 a 4 ! :idea: :arrow: http://www.rccrawler.com/forum/showthre ... 791&page=4


Diky, to je to co jsem hledal, ale ver mi, procital jsem forum, ale nenasel :-(

milan008 píše:Podle mne není ten 4-link správně udělaný, teoreticky by ty ramena, horní a dolní měly být rovnoběžné ...


no mě se to právě nezdálo, ikdyž při propružení se mi zdá, že se to chová přijatelně, ale jsem v tom amater....

Tak asi zkusím dát ten link z prostředku nahoru na šasi a uvidíme :-)
Ale se asi nebudou křížit :-( No budu laborovat, jak bude chvilička, díky za nápady :idea:

koukal jsem na Obrázek a necham se inspirovat tady, kdyby to nestalo takovy penize, objednal bych to hned.....
DJJ
HL F-350 + turnigy 9ch
DF03-RA, ERevo vxl
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

milan008 píše:Podle mne není ten 4-link správně udělaný, teoreticky by ty ramena, horní a dolní měly být rovnoběžné, správněji, mají se sbíhat v nekonečnu, takže prakticky rovnoběžně, jak jsou nad sebou na nápravě, tak by měly bát na šasi. Ta náprava vlastně opisuje kružnici a takto se bude otáčet okolo své osy a bude páčit kardan. V extrémním případě když půjde celá náprava nahoru, kardan se bude lámat dolů, ale jak se to projeví v terénu, nevím. :wink:


A viděl jsi, jak to má Axik? A mám za to, že výrobce by s tebou nesouhlasil, že to musí být rovnoběžně :wink:
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Není to z mojí hlavy, teorie 4-linku se probírala na Scale 4x4 už před spoustou let, byly tam odkazy na studie chytřejších pánů než jsem já...
A mimochodem ani Axial nemá konce linků v ideální rovině. Spíš jde o to, jestli se cheš přít, nebo někomu poradit. A já se přít nechci a nechci ani svinit tady vlákno někomu jinému.Howgh.
bflmpsvz
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Vůbec neškodí jednou za čas oživit tuhle diskuzi o zavěšení náprav, protože ta představa jen o jednom způsobu je dost zažitá. Moc rád bych sem dal pěkný foto co mám o různým způsobu zavěšení pevné nápravy přes 4 link, ale nefunguje mi hosting, tak to zkusím zítra.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Tak, dnes už dostal hosting rozum, takže zde slibované foto tří typů zavěšení linku.

Obrázek
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
DJJ
Nově příchozí
Příspěvky: 9
Registrován: 02.04.2011 0:00
Bydliště: Kojetín

Díky Slick7, pro lepší představivost je to ideální ;-)
takze de facto je to C , pokud ho trosku upravim, prohodim uchyceni vnitrniho a vekovniho linku a venkovni kousek vys :-)
DJJ
HL F-350 + turnigy 9ch
DF03-RA, ERevo vxl
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Rádo se stalo, hlavně aby ti to pomohlo a ostatní případně inspirovalo. Být tebou si jen ještě spravím polohu toho kardanu, tj pootočit nápravu v ose více směrem nahoru, jestli mi rozumíš, jak to myslím. Zkrátit spodní a prodloužit vrchní link.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.

Zpět na „High Lift“