Stránka 1 z 1

F-350 Gulf

Napsal: 26.04.2011 22:58
od DJJ
Ahoj kolegové,

tak jsem hrdým majitelem z 2.ruky F-350 :-)
Chci se na něco zeptat:
je tento čtyřlink správně udělaný? - pročetl jsem forum a našel, že by měl být jeden uchycený dál a níž, popřípadě jak zjistit správnou funkčnost (viz fotky níže)
Pak mě čeká předělat baterku,
Světelný modul od badgera už je doma, tak se těším až poskládám a zapojím. A obrovská poklona tomuhle chlapovi.

Jinak karosérie už je očištěná, snad tento týden půjde do laku, vize je udělat něco nestandartního, co upoutá, rýsuje se mi v hlavě kombinace v barvách Forda GT40 od Gulfu http://www.google.cz/search?q=ford+gt40+gulf Rád uslyším Vaše připomínky

Fotky na rajčeti ... http://djj.rajce.idnes.cz/HL_Original/

Plány jsou veliké, tak uvidíme, jak na tom budu s časem :-)
Už mám v hlavě podval pro tohle http://djj.rajce.idnes.cz/Porsche_911_DF03-RA/


Jirka

Napsal: 27.04.2011 10:29
od milan008
Podle mne není ten 4-link správně udělaný, teoreticky by ty ramena, horní a dolní měly být rovnoběžné, správněji, mají se sbíhat v nekonečnu, takže prakticky rovnoběžně, jak jsou nad sebou na nápravě, tak by měly bát na šasi. Ta náprava vlastně opisuje kružnici a takto se bude otáčet okolo své osy a bude páčit kardan. V extrémním případě když půjde celá náprava nahoru, kardan se bude lámat dolů, ale jak se to projeví v terénu, nevím. :wink:

Napsal: 27.04.2011 11:16
od jerry-mouse
Tu mas to nazorne strana 2 a 4 ! :idea: :arrow: http://www.rccrawler.com/forum/showthre ... 791&page=4

Napsal: 27.04.2011 18:53
od DJJ
jerry-mouse píše:Tu mas to nazorne strana 2 a 4 ! :idea: :arrow: http://www.rccrawler.com/forum/showthre ... 791&page=4


Diky, to je to co jsem hledal, ale ver mi, procital jsem forum, ale nenasel :-(

milan008 píše:Podle mne není ten 4-link správně udělaný, teoreticky by ty ramena, horní a dolní měly být rovnoběžné ...


no mě se to právě nezdálo, ikdyž při propružení se mi zdá, že se to chová přijatelně, ale jsem v tom amater....

Tak asi zkusím dát ten link z prostředku nahoru na šasi a uvidíme :-)
Ale se asi nebudou křížit :-( No budu laborovat, jak bude chvilička, díky za nápady :idea:

koukal jsem na Obrázek a necham se inspirovat tady, kdyby to nestalo takovy penize, objednal bych to hned.....

Napsal: 19.05.2011 20:59
od Slick7
milan008 píše:Podle mne není ten 4-link správně udělaný, teoreticky by ty ramena, horní a dolní měly být rovnoběžné, správněji, mají se sbíhat v nekonečnu, takže prakticky rovnoběžně, jak jsou nad sebou na nápravě, tak by měly bát na šasi. Ta náprava vlastně opisuje kružnici a takto se bude otáčet okolo své osy a bude páčit kardan. V extrémním případě když půjde celá náprava nahoru, kardan se bude lámat dolů, ale jak se to projeví v terénu, nevím. :wink:


A viděl jsi, jak to má Axik? A mám za to, že výrobce by s tebou nesouhlasil, že to musí být rovnoběžně :wink:

Napsal: 19.05.2011 21:16
od milan008
Není to z mojí hlavy, teorie 4-linku se probírala na Scale 4x4 už před spoustou let, byly tam odkazy na studie chytřejších pánů než jsem já...
A mimochodem ani Axial nemá konce linků v ideální rovině. Spíš jde o to, jestli se cheš přít, nebo někomu poradit. A já se přít nechci a nechci ani svinit tady vlákno někomu jinému.Howgh.

Napsal: 19.05.2011 21:55
od Slick7
Vůbec neškodí jednou za čas oživit tuhle diskuzi o zavěšení náprav, protože ta představa jen o jednom způsobu je dost zažitá. Moc rád bych sem dal pěkný foto co mám o různým způsobu zavěšení pevné nápravy přes 4 link, ale nefunguje mi hosting, tak to zkusím zítra.

Napsal: 20.05.2011 9:10
od Slick7
Tak, dnes už dostal hosting rozum, takže zde slibované foto tří typů zavěšení linku.

Obrázek

Napsal: 20.05.2011 9:49
od DJJ
Díky Slick7, pro lepší představivost je to ideální ;-)
takze de facto je to C , pokud ho trosku upravim, prohodim uchyceni vnitrniho a vekovniho linku a venkovni kousek vys :-)

Napsal: 20.05.2011 13:06
od Slick7
Rádo se stalo, hlavně aby ti to pomohlo a ostatní případně inspirovalo. Být tebou si jen ještě spravím polohu toho kardanu, tj pootočit nápravu v ose více směrem nahoru, jestli mi rozumíš, jak to myslím. Zkrátit spodní a prodloužit vrchní link.