Spojil jsem se s psx-em a má to poměrně jednoduché řešení. Ale než to vyjevím, ještě musím prověřit pár věcí a pořádně to prozkoušet, zda je to opravdu opakovatelné a blbuvzdorné :-) Teda, měl jsem trochu stažené půlky, když jsem to (zatím jednou) vyzkoušel, ale tak maximálně bych si bloknul jednu GT3C s posledním FW a holt by nešel přehrát, no :-D Vím, že Míra je určitě nedočkavej, tak prosím vydržte (cca do víkendu); napíšu k tomu článek s obrázky, aby bolo vše jasné, hej?
minotaur píše:Spojil jsem se s psx-em a má to poměrně jednoduché řešení. Ale než to vyjevím, ještě musím prověřit pár věcí a pořádně to prozkoušet, zda je to opravdu opakovatelné a blbuvzdorné :-) Teda, měl jsem trochu stažené půlky, když jsem to (zatím jednou) vyzkoušel, ale tak maximálně bych si bloknul jednu GT3C s posledním FW a holt by nešel přehrát, no :-D Vím, že Míra je určitě nedočkavej, tak prosím vydržte (cca do víkendu); napíšu k tomu článek s obrázky, aby bolo vše jasné, hej?
Trochu mě to děsí, ale snad se to povede vyřešit. Díky Michale!!!
Uff. Díky že už je řešení nemusím otravovat zbytečně.
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
PŘEDNĚ: DĚKUJI MINOTAUROVI za jeho soustavnou péči vzhledem k uživatelům FlySky vysílaček! :hura:
A teď bych měl dotaz. Považuju se za celkem zkušeného uživatele GT3C s FW 0.6.2, ale nejsem schopen rozumným způsoben nastavit Dual rate.
Popis problému: Kolega s malým synkem koupil Vaterru Twin Hammera a chtěl by omezit výkon motoru, když bude prcek řídit, aby to hned nerozsekal. Nastavit D/R pro mě nebyl problém až do chvíle, kdy jsem jej chtěl aktivovat jedním stiskem (nějakého) tlačítka a dalším stiskem (zase třeba jiného, nebo stejného, to je úplně jedno) D/R zase deaktivovat. Myslím to takhle: Jede kolega, má plný výkon motoru. Chce jezdit jeho kluk, tak kolega stiskne jedno tlačítko, vysílačka se přepne na předdefinovanou hodnotu omezení plynu i brzdy. Kluk jezdí na omezený výkon. Kolega si vezme vysílačku zpět do ruky, stiskne tlačítko a má opět 100% výkonu vpřed i vzad.
Jde mi o to, že když (třeba) tlačítku D/R přiřadím "funkci" D/R, tak můžu buďto v nastaveném kroku ubírat, nebo přidávat hodnotu plynu a brzdy, anebo scrolluji kolečkem a nastavím si požadovanou hodnotu výkonu. To umím, to není problém. V praxi to ale znamená, že si musím pamatovat obě hodnoty omezení výkonu zvlášť (plyn + zpátečka) a ty pak naštelovat kolečkem. Hodnoty se pro plyn a zpátečku liší => dáno nastavením regulátoru, který neumožňuje poslat na motor více než 50% výkonu na zpátečku. Jinak řečeno, když to předá klukovi, musí pokaždé znovu nastavovat obě hodnoty. Nejde to nějak "uložit" tak, abych stisknul tlačítko, tím nastavím třeba 20% plyn a opětovným stisknutím/ podržením vrátím 100%? To samé (ale třeba jiné tlačítko) platí pro zpátečku - mám 100%, stisknu tlačítko = mám 50%, stisknu a podržím a mám opět 100%?
Mas hromadu pozic pro modely. Proc si nezkopirovat nastaveni modelu a u druheho nastaveni neupravit hodnoty ktere potrebujes? nasledne omezeni vykonu probehne jen vyberem modelu.
Takze SW LOCK. Mno myslim, ze originalni FW nikomu chybet nebude. Kdyztak bych tu mel mit z vysilacky stazenej jeden z poslednich bez ochrany.
To Woyta: Já když to někomu přehrávám, tak obvykle origo FW zálohuju, pro všechny případy. Takže pro případ potřeby taky mám sbírku...
To Bowl: Děkování hlavně psx-ovi. On to v zásadě nebyl tak velký problém, ale já taky nejsem kromě pár povšechných znalostí nějaký programátor, takže k tomu přistupuji s posvátnou bázní a odvahou :-D Na druhou stranu, kdyby ta ochrana byla od počátku, psx by s tím taky nic nenadělal a neměli bychom tu jeho skvělý firmware. A k tomu tvému - použij paměti modelů, jak píše Woyta, nejjednodušší řešení...
A teď bych měl dotaz. Považuju se za celkem zkušeného uživatele GT3C s FW 0.6.2, ale nejsem schopen rozumným způsoben nastavit Dual rate.
Popis problému: ...
Pravděpodobně postupuješ špatně. Pracuješ s D/R - obecně a logicky dobře si myslíš, že tamtudy se máš vydat. Není to tak. Jdi na "REV" dlouze přidrž a vyber volné dvoutlačítko (tedy 1,2,3 a nebo DR) prostě někam kam přiřadíš rozsah plynu. V dalším kroku nastav "DRF" což je "Dual Rate Forward" a nastav si požadovaný rozsah 100% a druhou hodnotu - třeba těch 50%. NOL a ostatní věci nech jak jsou. Ulož a ukonči menu. Pak se tímto přepínačem budeš přepínat mezi plnou a poloviční velikostí výchylky. Stejnou metodou můžeš udělat i zpátečku - označená je DRB. Ale asi bych ji nastavil na rozumnou hodnotu pro oba a neřešil.
Poslední věc. Nevím co tam je za régl, ale už jsem zažil, že pokud zapneš model na "malé výchylce" načte régl rozsah plynu a jede normálně (na 100% výkonu) navzdory nastavené malé výchylce. To jenom takový poznatek.
Ty potenciometry a přepínače slouží k tomu,aby jsi udělal z tříkanálové GT3C osmikanálovou.Mám to na třech vysílačkách k plné spokojenosti a ovládám jimi kamiony i expedičky.Překopal mi to kamarád a chce to mít trochu znalosti s elektronikou.Jinak máš též možnost zakoupit již GT3C s těmito prvky již zabudovanými.