Stránka 2 z 2

Napsal: 24.05.2011 19:54
od Maximo
nepiš závěry dokud jsi s tím pořádně a tím myslím POŘÁDNĚ nepojezdil, počkej si pěkně týden dva, dej mu pořádně za uši a pak nám napiš co všechno se ti na tom pokakalo.....jinak myslím, že nutnost nových převodů u nového auta mluví sama za sebe.....

Napsal: 24.05.2011 20:06
od geri
axial mám 2 roky prevody nikdy neodišli , pajero som mal roka a pol prevody nikdy neodišli ,... už len toto hovorí samo za seba, :roll:
Čo sa týka hliníkových častí podvozku na ktorých je modrý elof, tak ANO myslel som tie, šroby sa ti budú uvolnovať a bude sa to rozpadať, ....
ďalšou nevýhodou sú gumy ktoré su z neviem akého dôvodu lepkavé, chytá sa na ne špina.... A uplne ma vytočili disky ktoré sa tvária ako beedlocky ale nie su :evil: a uplny bonus sú plastové kardany ktoré sú prikrátke ked autu nastavíš maximálny rozvor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: o tlmičoch ktoré sa zasekávajú ani nehovorým..... :mrgreen: Ja som ťa pred ním varoval.... :wink: Ale aj tak ti želám veľa zdaru a hlavne pevných nerovo s týmto autom :wink:
Závery píš po mesiaci užívania tohto auta :wink:
PS: kúp si dáku kapsičku aby si dieli ktoré odpadnú z auta nemusel nosiť po vačkoch :mrgreen: :wink: :mrgreen:

Napsal: 26.05.2011 13:53
od MRforfun
Hele, tady ty číny se lišej kus od kusu, tak si prosimtě nech těch chytrých řečí geri. Ale radši než tohle himoto bych koupil RedCat rs10...

Napsal: 26.05.2011 14:12
od baracuda
pokud nekdo neumí dotahnout šrouby tak co se tady budeme divit, a i tak se mi nezdá, že by se ty šrouby jen tak samy vymontovali, až na tu značku, si myslím že to je v pohode auto a taky jsem o nem premejšlel kdyš jsem ho videl na bazaru :mrgreen:

Napsal: 26.05.2011 16:05
od geri
ja som ho kupoval nove RTR... myslím ,že na novom aute pred 1 jazdou netreba doťahovať šroby ..... no nič je to môj názor, potvrdený faktami ..... PS: na toto auto nenadávam len ja ale aj kopu ostatných ludí , viď. iné české fora .... A za ďalšie AXIAL čo nie je Čínska kopia . ale dobrá značka robí crawleri RTRka za lepšiu poprípade rovnakú cenu ....

Napsal: 15.08.2011 21:39
od MRforfun
No já teda kontroluju u svýho crawlera šrouby pred kazdou jizdou !!...

Napsal: 07.03.2012 1:13
od Andersonn
vím že to je sice už trochu starší téma ale aspoň se trochu oživí :-)
po pročtení fora jsem nakonec do tohodle crawlera šel, taky z finančních důvodů, i kdybych teďka komplet vyměnil elektroniku tak se stále nedostanu na cenu kitu axialu :D co musím uznat tak s těma šroubkama je problém, ale po dvou jízdách jsem vždy povolený dotáh a zakáp lepidlem na šroubky a pohoda (pro geriho: v manuálu výslovně píšou zkontrolovat šroubky před první jízdou ;-) přeci jen to v tý číně valej velkou rychlostí tak nestíhaj dotahovat :lol: ) jízdní vlastnosti mě celkem vyhovují jen ten poloměr zatáčení by mohl být větší ale co už :-) zatím jsem ho testoval při nižších teplotách a baterka tak dostala zabrat ale přesto jel pěkně i když už pokukuju po novým motoru :oops: a možná i reglu. Jinak co mě potěšilo byla vysílačka, narozdíl od toho co bylo vyobrazený všude na webu přišel crawler s vysílačkou 3 kanálovou s LCD displejem (zobrazuje bohužel jen režim řízení, viz dále), s tím že třetí kanál je proporcionální a primárně slouží pro ovládání serva zadní nápravy, vysílačka má tak celkem 4 režimy kdy se mění smysl zatáčení náprav případně je zapojená vždy jen jedna, já přemýšlím že bych třetí kanál využil na naviják, původně jsem na tom podvozku chtěl postavit expediční auto ale nevím asi od toho upustím a nechám ho na blbnutí a na expe pořídím něco jinýho :-) celkově si myslím že pro začátek to není špatný auto jen bude asi problém s dílama neb Himoto ukončilo výrobu :-( jinak pokud by si ho chtěl někdo pořídit tak doporučuju přes Outlet u Pelikána, cena auta bez elektra je tam 2490kč což je hezký :-)

P.S. Jo a co se týče udávanýho rozvoru tak kecaj, nějakýho chytráka napadlo že aby bylo auto papírově větší že změřej rozvor i s gumama takže těch 500-600mm je od nejpřednějšího místa po nejzadnější, skutečnej rozvor mezi osama náprav je cca 350mm

Napsal: 13.03.2012 21:47
od ksanddy

jj

Napsal: 03.04.2012 21:41
od ksanddy
Dobrý večer, přidám taky své postřehy z úpravy Himota crawler. Jak šel čas, tak jsem musel nahradit ozubená kola HMRC-017 za HMRC-017 T /kovové/
http://www.rccar.cz/pastorek-hl-a-del-sada-2ks/20347

Dále výměna všech šroubů, za nerez válcované imbusové šrouby s pérovými podložkami - není třeba pak už nic lepit... http://proprumysl.cz/spojovaci-material ... va-ocel-2/

regl začal nekomunikovat po několika jízdách a byl nahrazen http://www.rc-modelstyl.cz/rc-modelstyl ... or-CRAWLER

a v neposlední řadě zahodit plastové kardany a vyměnit třeba za kovové Notýro
http://www.notyro.cz/notyro/eshop/3-1-K ... 50-mm-ocel ušetříte si nervy a peníze za plastové. S takto upraveným Himotem se dá už jezdit v těžkém terénu, aniž by stále něco odpadávalo :lol: Díky ksanddy@centrum.cz Zdenda

Napsal: 22.06.2012 16:38
od smoldafa
čau mohly by ste my pomoct scháním kovový diferencial na HIMOTO craelwra nebo něakou funkční náhradu dýk. :sad:

Napsal: 17.08.2012 13:38
od Andersonn
smoldafa: tak to tě bohužel zklamu, taky jsem je sháněl ale himoto nic takovýho nedělá a velikostně je to solidní atyp takže jedině nechat udělat na zakázku, jinak teďka jsem koupil znovu ty plastový ale bude to chtít nějak pořešit, maj to tak blbě vymyšlený že totiž po dotažení k protikusu se to kolo zvlní a pak právě někde drhne a proto se ojede, takže nějak vymyslet aby bylo rovně

Re: Rock Crusher od Himoto.

Napsal: 12.12.2013 15:28
od pepito
Kluci muže te mě někdo doporučit servo a regl do tohoto modelu motor je tam 70z stačí nějaké čínské ne moc drahé díky

Re: Rock Crusher od Himoto.

Napsal: 14.12.2013 23:46
od IQLogic