Stránka 1 z 5

Zahájení stavby Liazky 1:10 na trial

Napsal: 26.07.2009 21:13
od Grizzly

Napsal: 26.07.2009 21:20
od MikeP
Že by další z tvůj super vůz, už se těšim na výsledek.

Napsal: 26.07.2009 21:21
od salvatore
Dobrý Karle! Jak je dělaná ta karoserie? A podvozek, to je nějaký postup ze Snailera?

Napsal: 26.07.2009 21:32
od Grizzly
nechal jsem zvětšit papírovou vystřihovánku do měřítka a obkreslil si ty řezy a potom to přenesl na laminátové destičky síly 0,5--0,3 a 0,2 mm a začal tvarovat a lepit.je to zatím hrubá stavba,bude tam haFo broušení a tmelení.Šásko je použité ze Snailera,ale s pevnou zadní nápravou a hodně upravený rám.Největší oříšek bude vyřešení ochranného rámu,aby zůstal zkrutný nosný rám,mám to vymyšlené,teď jen jestli to bude fungovat,ale je to všechno práce na dlouhý běh.Proto jsem s tím začal už teď,abych stihl příští letní sezonu v trialu. :wink:

Napsal: 26.07.2009 21:50
od strejda
Tak to je paráda!!!!!!!!!!! Tohodle se zatím bojím na to nemám hlavu a

ruce.Aš to doděláš mám pro tebe prácu doufám že nejseš moc drahej :D
:D :D 8O 8O 8O

Napsal: 26.07.2009 21:57
od puma1
Paráda to je hozená rukavice držím palce bude chtít ale výdrž.

Napsal: 26.07.2009 22:00
od Flare
Karle, myslím, že moc možností jak uchytit rám aby se to dále kroutilo nebude, ale když vzpomeneš na mojeho unimoga na podvozku snailer tak tam je to vyřešené (stejný koncept jako Tvé auto teď). Kabina parádní.

Napsal: 26.07.2009 23:20
od Grizzly
v hlavě mám myšlenku,vzadu uchycení přes čep,nebo silentblok,něco jako jsi měl ty,ale potom tam chci udělat ještě jedno pružné místo,protože ochranný rám budu dělat podle skutečné předlohy a ten se skládá ze tří částí,bude to prča,jak mi to bude v hlavě šrotovat,aby to bylo funkční.

Napsal: 05.09.2009 21:28
od Grizzly
Tak práce na Líze nestojí.Přidáno pár fotek.Nyní se věnuji výrobě ochranného rámu.Po víkendu přidám další fotky.

Napsal: 05.09.2009 21:41
od deekay
Vypada to zatim velmi luxusne, uz se tesim na dalsi postup :)

Napsal: 06.09.2009 18:54
od Grizzly
Dnes jsem dodělal kompletní ochranný rám a přidal boční panely.Jak jsem slíbil,tak do galerie dodal další fotky.
Jinak jako základ rámu,posloužily opět vstřikovací trubky do naftového motoru o průměru 6mm,dále brzdové trubky na Š 120, průměr 4.6mm a duralová kulatina průměr 6 mm.
Kovové trubky jsem pájel mosazí a dural je šroubovaný.
Jelikož v budoucnu budu stavět auta s ochrannýma rámama,tak jsem si pořídil miniautogen značky ROXY,kde mám plnitelnou láhev kyslíku o objemu 0,7l a vyměnitelnou kartuši plynu,která obsahuje směs 4 plynů. :wink:

Napsal: 06.09.2009 19:22
od cores
Karliku jsi šikula.
Kurňa mít dílničku,bych se čéče i snad naučil svařovat. :D

Napsal: 07.09.2009 17:13
od Worlusho
Máš to pěkný Medvěde, hezky jsi s tím hejbnul od poslední návštěvy :wink: ,když mě víc baví ladit podvozky než kastle :oops:

Napsal: 07.09.2009 21:10
od mamba
pekna prace vypada hodne skutecne :D

Napsal: 26.01.2010 18:50
od Grizzly
Ahoj,tak tady je pár dalších obrázků ze stavby Liazky,pomalu,ale jistě se blížím do finále
http://griessl.rajce.net/Stavba_LIAZU_na_Trial