A ty nápravy se daj i zavřít? protože jak jsem sledoval ty jejich videa, většinu těch překážek většina aut jezdí se zamklýma difama (teda aspon podle toho cvakání co sem tam slyším před nějakým přejezdem)... jinak se se těším jak to bude vypadat ty two-facy :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Nevim, no jak kdy, nekdy hrabou, nekdy ne... kazdopadne ono to podle me, pokud to navic nebude zrovna nejlehci, bude na expedici ne moc pouzitelny bez zavreni, ale jak to budes mit pres vysilacku tak to bude špica, to bych taky rad někdy :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Než jsem postavil Jeepa tak jsem jezdil po lese s buggy a taky se to dalo a když jsem něco nemohl vyjet tak jsem dl plný plyn a pak to šlo takže bych neměl strach že s tím bude na expe problém.
matbre píše:Já to myslel tak že pojedu celou dobu s otevřenýma, a když už to fakt nepůjde tak to locku a hotovo ;-)
Tyhle lidi jsem nikdy nepochopil. To rovnou namontuj dig a jezdi expedice jen na zadek a v nejhorším teda zapneš předek. Proč to jet hned se zaplou špérou kterou mám, když se můžu šestrkrát trápit bez ní a na po sedmé ji zapnout :lol:
Proč se trápit sám si mi vždycky říkal že expe je nuda tak tímhle si to ozvláštní a i sebemenší překážka které si ty ani nevšimneš je pro něj výzva a vtom je ta sranda.
No nuda ne, pokud nejedeš furt přímo po stezce. Já si během expedice vždy ještě hledám terén mimo a tam si vyhraju. Každé auto má přece své hranice a pro každé auto je těžký a nezdolatelný terén, jen každé má tu hranici někde jinde.
Frenky píše:Proč se trápit sám si mi vždycky říkal že expe je nuda tak tímhle si to ozvláštní a i sebemenší překážka které si ty ani nevšimneš je pro něj výzva a vtom je ta sranda.
Přesně tak to vidím i já, jé to druhé auto, takže když si budu chtít zajezdit velký terén nebo pojedu za váma do Krnova na trial tak si vezmu Defa a vyřešeno :-D
no na velkejch off roadech se používají mělký vzorky (možná mě některý zkušený off roadista vyvede s omylu) aby se stim dalo jet i po silnici máš li hlubokej vzorek tak to podle mně je hlučný a někdy i nestabilní
,,Dělání, dělání to nám hrůzu nahání" ------------------------------------------------- RC OFFROAD KLUB PLZEŇ http://www.rcoffroadplzen.4fan.cz/
No tak jasně, když jezdíš s offroadem i po cestě tak musíš udělat nějaký kompromis. S boggerama se po cestě moc jezdit nedá. Ale pro naše účely je hledání kompromisu silnice/terén trochu mimo mísu. Na Two Face krom designu nevidím nic dobrého a to i ze zkušeností ostatních, ale když se ti líbí.