Stránka 1 z 6

DCL-100/001 by Matbre

Napsal: 08.08.2011 23:34
od matbre
Ahoj, tak vám tady společně s Jerry-mousem představujeme novou generaci podvozku DCC, šasí je delší než D90 (a kratší než D110 :-) ) Proto označení DCL-100. Mimo toho že se podvozek natáhl, se nic nezměnilo. Teda od prvního DCC se toho změnilo hodně ale to jsou změny a modifikace které se dají použít jak na DCC tak DCL. A teď už nebudeme kecat a pojďme si představit auto!

Jako první vznikl podvozek DCL 100-NoX01, který byl testovací a nechal si ho Jerry jako svoje auto. vypadá takto:

Obrázek

První představení tohoto auta bylo na expedici Bánska Bystrica. A ted je na světě i první "hotové" (pojízdné) auto malosériové limitovane výroby, pouze podle sdeleni vyrobce jen 7ks (a to právě moje)!!

Obě auta mají střídavý senzorový pohon 13,5T převodovku WK a rozvodovku NOTYRO.


A teď k mému autu, je první a tak dostalo označení 001!

Obrázek

Podvozek

Obrázek


Nápravy T-Rex, kardany NOTYRO, rozvodovka NOTYRO, Převodovka WK

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Servo řízeni, spojovací tyč a uchycení panhartky

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Provizorní uchycení elektroniky a beterky (pouze na testy)

Obrázek

Obrázek

A teď to hlavní auto s kastli a křížení!!

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Začernění zadní strany disku pro lepší vzhled + ozdobné matičky, uchycení přídavného světla podle originálu v zadní nárazníku + vývod na zadní naviják v nárazníku a posádka

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Video z domácího testu (ven ho zatím neberu :-D )

http://matejbre.rajce.idnes.cz/Def_poprve/#DSCF5231.jpg



Co zbýva?

1.dobrousit kastli
2.nastříkat + nalakovat nakou pěknou barvičkou
3. udělat ochranné rámy + nášlapy
4. přidělat přední + zadní naviják
5. osvětlení + zvuk



Pro ty co zajímá jak se pracovalo na kastli je tady album:

http://matejbre.rajce.idnes.cz/DCL-100/


Já i Jerry se těšíme na vaše ohlasy a doufáme že bude jen chvála :-) Ale i kritiku sneseme (ale jen malou) :-D

Napsal: 09.08.2011 0:06
od minotaur
Co se na to dá říci než pěkné, pěkné... :tleskam:
Bude nějaká série a cena?

Napsal: 09.08.2011 0:09
od matbre
minotaur píše:Bude nějaká série a cena?



Série je omezená na 7kusu, a co já vím tak volný je už jen jeden, ale na to se musíte domluvit s Jerrym a ten je momentálně na dovolené (ještě týden) takže až potom :-)

Napsal: 09.08.2011 2:39
od Trewor
Kdyby tak tohle napadlo i land rover...to by byla pecka
Jinak to vypadá promakaně

Napsal: 09.08.2011 5:34
od Adam62_cz
Promakaný to je :D ale ty matičky sis mohl odpustit :-D

Napsal: 09.08.2011 8:32
od catar
Promakaný to je pořádně, ale nemáš srovnané matičky na kolech v jedenom směru :-D
DCC je pastva pro oči, doufám že někdy v budoucnu se stanu jeho majitelem 8o

Napsal: 09.08.2011 8:46
od matbre
Trewor píše:Kdyby tak tohle napadlo i land rover...to by byla pecka
Jinak to vypadá promakaně



Tento podvozek vznikl hlavně kvůli tomu že má o 100% lepší jízdní vlastnosti než D90, když jsme testovali toho modrého na expedici v Banske tak, všude kde se D90 při výjezdu do kopce měla tendenci převracet na zadek (a to jsme tam měli k dispozici všechny, D90 na SCX10, na Mexovi a na Deekay chassi) tak tenhle projel bez problému! Stačí trochu protáhnout rozvor a je to úplně jiné auto. :wink:

Napsal: 09.08.2011 12:03
od Stenly
Mě se ten def zdál na nákějch fotkách z Expedice dlouhej a už vym proč a jinak suprově udělaný jako vždy

Napsal: 09.08.2011 22:33
od wranglik
jojo je to krásný model ještě že se mi staví taky 100ka ale já budu mit s číslem 6 a na Sokolčí ji už budu mit!!Taky aby ne když už mě vyšla něco přes 20tisic ale budu mit normalní ne kabrio!!Moc už se naněj těšim a pak ještě 6X6 ktery je taky ve vývoji a 110ku si pořídim a budu mit set a tim budu koncit už se nato těšim!!jinak gratuluji k novému přirustku!! :tleskam: :tleskam:

Napsal: 10.08.2011 5:59
od gino
Mne stále nejde do hlavy ten nadmerný výkon motora , keď mám pravdu povedať nevšimol som si v BB akú má tento podvozok spotrebu ?

Okrem toho motora sa tomuto skvostu nedá nič vytýkať :FINE:

Napsal: 10.08.2011 8:26
od matbre
gino píše:Mne stále nejde do hlavy ten nadmerný výkon motora , keď mám pravdu povedať nevšimol som si v BB akú má tento podvozok spotrebu ?



Abych pravdu řekl tak spotřebu jsem taky nezjištoval, ale když jsem jezdil s tím modrým autem tak jsem citil že výkon je na správnem, místě a dá se stím jezdit normálně slušně akorát když se potřebuješ rozjet tak se to rozjede, a ne jak třeba když se potřebuju rozjet s Pajem tak si musím vzpomenout o dva dny dříve, tohle prostě má síly hned

Napsal: 13.08.2011 15:10
od deekay
Matbre: S tou delkou je to logicke. 100vka vyjede dokopce vic nez 90, 110 zase vic nez 100. V trialovejsich pasazich ma zase navrch kratsi pdovozek, zalezi co kdo jezdi. Proto 1:1 jezdej trialisti s 90tkama a na rychlsotni zavody ktery se jezdej treba v anglii formou rallye, ale s offroad autama je dost prestaveb defiku na discovery chassi - tzn 100vka. Kvuli stabilite ve vyssich rychlostech a na skocich. Takze s nakyma 100% bych byl opatrny :)

gino: Co se tyka vykonu motoru, tak vsechno je o zprevodovani...

jen bych rad podotkl, ze jak s 6x6 verzi, tak se 100vkou nemam nic spolecnyho a zrovna dvakrat se mi nelibi komercni aktivity v tomdle smeru.

Napsal: 29.08.2011 17:55
od matbre
Menší ochutnávku výroby doplňku, zítra nebo pozítří (podle toho jak se bude dařit) přibudou další :wink:


Obrázek


Obrázek

Napsal: 29.08.2011 18:22
od Stenly
No tak to vypada fešně :tleskam:

Napsal: 29.08.2011 19:37
od MikeP
Tak to YO tohleto. :tleskam: