DCL-100/001 by Matbre
Napsal: 08.08.2011 23:34
Ahoj, tak vám tady společně s Jerry-mousem představujeme novou generaci podvozku DCC, šasí je delší než D90 (a kratší než D110 :-) ) Proto označení DCL-100. Mimo toho že se podvozek natáhl, se nic nezměnilo. Teda od prvního DCC se toho změnilo hodně ale to jsou změny a modifikace které se dají použít jak na DCC tak DCL. A teď už nebudeme kecat a pojďme si představit auto!
Jako první vznikl podvozek DCL 100-NoX01, který byl testovací a nechal si ho Jerry jako svoje auto. vypadá takto:
První představení tohoto auta bylo na expedici Bánska Bystrica. A ted je na světě i první "hotové" (pojízdné) auto malosériové limitovane výroby, pouze podle sdeleni vyrobce jen 7ks (a to právě moje)!!
Obě auta mají střídavý senzorový pohon 13,5T převodovku WK a rozvodovku NOTYRO.
A teď k mému autu, je první a tak dostalo označení 001!

Podvozek

Nápravy T-Rex, kardany NOTYRO, rozvodovka NOTYRO, Převodovka WK





Servo řízeni, spojovací tyč a uchycení panhartky




Provizorní uchycení elektroniky a beterky (pouze na testy)


A teď to hlavní auto s kastli a křížení!!










Začernění zadní strany disku pro lepší vzhled + ozdobné matičky, uchycení přídavného světla podle originálu v zadní nárazníku + vývod na zadní naviják v nárazníku a posádka



Video z domácího testu (ven ho zatím neberu :-D )
http://matejbre.rajce.idnes.cz/Def_poprve/#DSCF5231.jpg
Co zbýva?
1.dobrousit kastli
2.nastříkat + nalakovat nakou pěknou barvičkou
3. udělat ochranné rámy + nášlapy
4. přidělat přední + zadní naviják
5. osvětlení + zvuk
Pro ty co zajímá jak se pracovalo na kastli je tady album:
http://matejbre.rajce.idnes.cz/DCL-100/
Já i Jerry se těšíme na vaše ohlasy a doufáme že bude jen chvála :-) Ale i kritiku sneseme (ale jen malou) :-D
Jako první vznikl podvozek DCL 100-NoX01, který byl testovací a nechal si ho Jerry jako svoje auto. vypadá takto:

První představení tohoto auta bylo na expedici Bánska Bystrica. A ted je na světě i první "hotové" (pojízdné) auto malosériové limitovane výroby, pouze podle sdeleni vyrobce jen 7ks (a to právě moje)!!
Obě auta mají střídavý senzorový pohon 13,5T převodovku WK a rozvodovku NOTYRO.
A teď k mému autu, je první a tak dostalo označení 001!

Podvozek

Nápravy T-Rex, kardany NOTYRO, rozvodovka NOTYRO, Převodovka WK





Servo řízeni, spojovací tyč a uchycení panhartky




Provizorní uchycení elektroniky a beterky (pouze na testy)


A teď to hlavní auto s kastli a křížení!!










Začernění zadní strany disku pro lepší vzhled + ozdobné matičky, uchycení přídavného světla podle originálu v zadní nárazníku + vývod na zadní naviják v nárazníku a posádka



Video z domácího testu (ven ho zatím neberu :-D )
http://matejbre.rajce.idnes.cz/Def_poprve/#DSCF5231.jpg
Co zbýva?
1.dobrousit kastli
2.nastříkat + nalakovat nakou pěknou barvičkou
3. udělat ochranné rámy + nášlapy
4. přidělat přední + zadní naviják
5. osvětlení + zvuk
Pro ty co zajímá jak se pracovalo na kastli je tady album:
http://matejbre.rajce.idnes.cz/DCL-100/
Já i Jerry se těšíme na vaše ohlasy a doufáme že bude jen chvála :-) Ale i kritiku sneseme (ale jen malou) :-D