Stránka 1 z 1

Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 30.08.2011 12:58
od PitaW
Nikde jsem se na foru nedočetl jak programovat regulátor AE-2 z SCX10 Honcho RTR,tak to sem dám,aby to někomu pomohlo.

U regulátoru AE-2 jde programovat plno věcí i bez počítače,či program. karty

1.model auta nechat vypnutý (bud tlačítkem ON\OFF nebo kdo nemá odpojenou baterii.

2.Zapnout vysílač a držet plný plyn.Potom zapnout model a čekat až regulátor začne hledat viz zelené kontrolky a zvuk.Stále držet plný plyn.Regulátor poprvé udělá zvuk jako když jste připojeni,pak začne červeně krátce blikat a tak do deseti sekund znova projede zelené diody a dlouhý pípavý zvuk a to je dobře.Tím jsme se dostali do programovacího menu.Takže zkráceně držet plný plyn,zapnout reg. a držet tak 15 sec.

3.Můžeme programovat
Plynem potvrzujeme ANO zpátečkou NE -vždy to držet alespoň 3 sec. než začnou blikat v regulátoru diody
Když zpátečkou potvrdíte NE ,tak přejdete na další nastavení v tom bodě.
Jsou celkem 3 Nastavení s několika podmenu.Když dáte u prniho bodu ANO,tak přejdete hned do dalšího Nastavení

3.1 první nastavení je VOLTÁŽ
1-Neodpojit motor když je baterie slabá !!!NEUŽÍVAT S LITHIUM A POLYMER BATERIEMI !!!! JEN S NiCad/NiMH BATERIEMI
2-Automaticky nastavuje voltáž (Základní nastavení)

3.2 Druhé nastavení jsou BRZDY
1-žádná brzda v neutrálu
2-brzda v neutrálu je na 15% -Velmi nízké množství v neutrálu
3-brzda v neutrálu je na 25% -Nízké množství v neutrálu
4-brzda v neutrálu je na 40% -Víc brzdné síly v neutrálu
5-brzda v neutrálu je na 50% -Docela vysoká brzdná síla v neutrálu
6 -brzda v neutrálu je na 100% -Základní nastavení

3.3 Třetí poslední nastavení OVLÁDÁNÍ BRZDY - týká se zpátečky na vysílači
1-Je PLYN \ první ZPÁTEČKA je BRZDA a druhá ZPÁTEČKA je ZPÁTEČKA ,takže v praxi jedete dopředu dáte páku do zpětého chodu,to bude poprvé brzda a podruhé už jako zpětný chod
2-Je pouze PLYN a místo ZPÁTEČKY je pouze brzda
3-Je jen PLYN a ZPÁTEČKA(základní nastavení)

Doufám že to někomu pomůže,mě to pomohlo moc,když se mi z ničeho nic zpomalil motor a já nevěděl co s tím.Tento návod je z http://axialracing.com/wordpress/2011/08/18/axial-ae-2-esc-set-up-and-programming/ .Nejsem dobrý angličtinář,takže návod jsem malinko zestručnil.Toto je můj první příspěvěk,tak mi dyštak nějaké chyby odpusťte.

Ještě jednou ve zkrácené formě:
1: Voltáž vypnutí
Option 1 : žádné
Option 2 : Auto-LiPo (Z)*

2: Brzda v neutrálu
Option 1 : žádná
Option 2 : 15%
Option 3 : 25%
Option 4 : 40%
Option 5 : 50%
Option 6: 100% (Z)*

3: Brzda/Zpětná chod
Option 1 : Plyn/Brzda/Zpátečka
Option 2 : Plyn/Pouze brzda
Option 3 : Plyn/Zpátečka (Z)*

Napsal: 20.04.2012 21:16
od stiifii
dekuji..... :wink:

Napsal: 20.04.2012 21:25
od Dertus
Také děkuji. Konečně jsem se rozhodl. :wink:

Napsal: 21.04.2012 10:33
od Tomhabmw
První příspěvek,ale hned ne jedničku...Děkujeme !!!! :wink: :P Je tu sice už dlouho,ale já si ho všiml a zajímá mě až těď... :oops:

Napsal: 21.04.2012 11:46
od stiifii
jj navod funguje... zajimavy je ze sem o tom nevedel a hledal to na guglu a dostal sem se az k nam :lol:

Napsal: 18.07.2012 19:20
od kerad_fly
Zdravím, já to zkoušel podle návodu a nemohl jsem se domluvit s nastavením zpátečky v menu 3.3 . Nakonec jsem zjistil , že na mém AE2 je položka 1 přehozená s 3.

Re:

Napsal: 19.12.2012 23:35
od rubiconCB
kerad_fly píše:Zdravím, já to zkoušel podle návodu a nemohl jsem se domluvit s nastavením zpátečky v menu 3.3 . Nakonec jsem zjistil , že na mém AE2 je položka 1 přehozená s 3.

Já to mám taky tak a máme to dobře,ono totiž buď to někdo mylně přeložil,nebo čerpal ze špatného zdroje.
Já to mám podle tohoto:http://docs.axialracing.com/instructions/axial_tech_article_manually_programming_ae-2_esc_09-2012.pdf

Re: Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 20.12.2012 7:55
od PitaW
Takže v 3.bodě je přehozená 1.ka s 3.kou ? Už jsem tedy opravil.Doufám, že je to takto dobře. :OK:

Re: Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 20.12.2012 11:14
od rubiconCB
je to takhle:
3.3 Třetí poslední nastavení OVLÁDÁNÍ BRZDY - týká se zpátečky na vysílači
1-Je PLYN \ první ZPÁTEČKA je BRZDA a druhá ZPÁTEČKA je ZPÁTEČKA ,takže v praxi jedete dopředu dáte páku do zpětého chodu,to bude poprvé brzda a podruhé už jako zpětný chod
2-Je pouze PLYN a místo ZPÁTEČKY je pouze brzda
3-Je jen PLYN a ZPÁTEČKA(základní nastavení)

Stručně:
3: Brzda/Zpětný chod
Option 1 : Plyn/Brzda/Zpátečka
Option 2 : Plyn/Pouze brzda
Option 3 : Plyn/Zpátečka (Z)*

Re: Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 20.12.2012 11:56
od PitaW
Ok a díky :FRIENDS: Opraveno a dovolil jsem si to zkopírovat. :oops:

Re: Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 09.05.2015 16:57
od Deff maniak
dovolím si otevřít toto staré téma a chtěl bych se zeptat jestli je bezpečné používat Li-Po protože ty humusy NiMh nemám.
Na jůtůbu jsem viděl že se to dá .Co vy na to?

Re: Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 09.05.2015 20:25
od PitaW
Je to bezpečné. V základu má nastavený automaticky LiPo stop a hlídá to v pohodě. Ještě k nim můžeš přidat pípák a nemůže se ti podvybít. ;-)

Re: Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 02.06.2015 15:45
od Deff maniak
Dík moc Piťo, zase si mi strašně moc pomohl. :tleskam: :OK:

Re: Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 02.05.2016 12:07
od Kariexpe
Děkuji moc :-) velmi stručné a super popis

Re: Axial AE-2 ESC programování přes vysílač

Napsal: 12.09.2017 15:58
od standa34
Mám dotaz jakou programovací kartu na AE-3 Vanguard Brushless. Je stejné ruční nastavení jak u AE-2