http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Fo ... pic&t=4834
Hezky to jezdí a moc nestojí. To bylo pro mne prioritou. Začali jsme tedy vymýšlet cenově dostupné „jezdítko“ pro mne. Zrovna tou dobou přišla Pavlovi objednaná kastle na Defa. Tím jsem byl definitivně odrovnán a chtěl ho také. Vše tedy začalo objednáním karoserie pro mne a sháněním nějakého „dostupného“ podvozku. Nakonec jsme v internetové aukci zakoupili starší podvozek modelu od Tamiye – M1025 HUMMER s rozchodem náprav odpovídajícím budoucímu Defenderu.


Bohužel, neodpovídal rozvor. Pokusili jsme se nakreslit v programu Corel Draw šasi nové a později zadat výrobu z hliníkového plechu ve firmě, která se zabývá řezáním kovu vodním paprskem.


Mezitím došla kastle:

Dále jsem se věnoval pročítání tohoto fóra a práci na karoserii, inspirován některými příspěvky. Objednal jsem „Pajerová“ Kola od Tamiye, polepil je závažím a nastříkal na bílo:


Došlo na otevírací zadní dveře inspirované tímto fórem:
"zax"
http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Fo ... er+dve%F8e








Táhlo otevírání je ze starého nefunkčního serva, drátu a trubičky.
Po té vyřezání a náprava nemodelového hrdla nádrže:
"mceza"
http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Fo ... pic&t=2710

a předělání palubovky na levostranné řízení.

Polepení slzičkovým plechem.



Definitivně jsem vybral předlohu, ale nebudu se jí držet na 100%. Prostě, bílá je bílá :lol:


Mezitím došly dílce na podvozek. Materiál tloušťky 1.mm, se ukázal po zkušebním sestavení jako nevyhovující. Podvozek se strašlivě kroutil. Bylo rozhodnuto vyrobit základní platformu znovu z hliníku tloušťky 4.mm

Celou situací jsme byli tak silně rozladěni, že další fotky jsou až po sestavení s novou platformou šasi:




