Stránka 1 z 2

Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 16.12.2011 11:01
od baracuda
mam tady motor z vrtačky, vypadá to na 750-ku (5mm hridel, velikost,..) co jsem koukal, tak by mnel být podobný motoru traxxas titan 775
jakej regl by ste mi doporučili? TEU-101BK asi nebude stačit že? :mrgreen:
na 2-článku to jede, a na 3-článku to lítá, a 4 články jsem ješte nezkoušel, to se bojim že tam neco odpálim,

2-3články do auta dám v pohode, ale 4 se mi už zdá celkem dost,
kolik vydrží baterky v summitu pri rychle, agresivni jizde? Ja s tim budu jezdit podobne..

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 18:45
od Redneck440
Resim podobnou vec jako Baracuda. Mate nekdo zkusenost s 12V motorem v RC aute?
Konkretne se jedna o stejnosmernej motor 0-550 otacek, napajenej 12V Ni-Cd baterii (10 x 1,2V taky z aku vrtacky).
Poradi nekdo s vyberem reglu pro tohle monstrum?
Obrázek

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:05
od rotruck
Tu pilku tam máš k čemu ? Sklíčidlo a momentovka se dá odšroubovat a rozebrat , není třeba řezat :wink:

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:10
od bado7907
Ja mám v Kamaze dvojkvalt z dewaltu 12v a ide to na dsys 56A už štvrtý rok bez poruchy. Jazdím lipo 3s a 5000mAh mi vydrží v priemere hodinu. Má to skvelú silu už od najnižších otáčok a aj dostatočnú rýchlosť.

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:14
od Tomhabmw
A dotaz neznalce,proč chcete zachovávat tento motor? Zbytečně,ne? Prostě to předělat na klasické naše 540ky. Mě tak jezdí dvě auta a super...a bez starostí.

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:19
od Redneck440
Prislo mi jednodussi tu momentovku nechat na motoru a nevymejslet napojeni vystupni hridele (je utazena na doraz). Sklicidlo jsem odriznul, a pouzivam ho jako nebozez :)

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:27
od rotruck
Dáse to odstrojit tak , že vše jde dolů a z momentovky zůstane jen to vnitřní tělo s uložením skrz které prochází hřídel.Momentovka se pak lockne dvěma šroubky přes dírky po kuličkách a hřídel zakrátí. Pokud ti ale nevadí , že je to o ten plast větší a o něco těžší , tak je to šumafuk, může tozůstat i tak.

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:36
od Redneck440
bado7907 píše:Ja mám v Kamaze dvojkvalt z dewaltu 12v a ide to na dsys 56A už štvrtý rok bez poruchy. Jazdím lipo 3s a 5000mAh mi vydrží v priemere hodinu. Má to skvelú silu už od najnižších otáčok a aj dostatočnú rýchlosť.

DSYS 56 je to, co zvazuju. Jen me zatim odrazovali rozporuplny recenze uzivatelu na tuhle znacku, ohledne spolehlivosti. Prej je povedenej kazdej desatej kus... Dalsi co mi prijde vhodnej je ProBoat, ale cenove je jinde. Na nic jinyho 12V jsem zatim nenarazil.
Ale kdyz rikas, ze s DSYS 4 roky nemas problem, tak myslim ze to mam vyreseny :)

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:42
od Redneck440
Tomhabmw píše:A dotaz neznalce,proč chcete zachovávat tento motor? Zbytečně,ne? Prostě to předělat na klasické naše 540ky. Mě tak jezdí dvě auta a super...a bez starostí.

Jen jsem si rekl, ze kdyz uz mam motor i s prevodovkou, tak proc ho nevyuzit a neusetrit par stovek. Taky ma dostatecnej kroutak na tezky 1:6 auto. A navic uz jsem ho obestavel atrapou scale motoru, a to tak blbe, ze uz nejde vyndat :)

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:44
od Redneck440
rotruck píše:Dáse to odstrojit tak , že vše jde dolů a z momentovky zůstane jen to vnitřní tělo s uložením skrz které prochází hřídel.Momentovka se pak lockne dvěma šroubky přes dírky po kuličkách a hřídel zakrátí. Pokud ti ale nevadí , že je to o ten plast větší a o něco těžší , tak je to šumafuk, může tozůstat i tak.

Presne tak, bude to ve velkym a tezkym modelu, kde velikost a vaha menice momentu nicemu nevadi.

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:46
od Tomhabmw
Tak to pak jo... :OK: Jinak já mám doma také nějaké Dsysy a už pět let,žádný problém....Ale víš jak...to je diskuze jinam... :CIAO:
Tak pak jsem zvědav jak Ti to bude fungovat,zajímá mě to....Chci ještě jeden projekt s touto převodovkou...tak bych ten motor tam pak nechal také.. :wink:

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 20:58
od Redneck440
Taky jsem zvedavej jak to dopadne. Az se to konecne pohne vlastni silou, hned se tady podelim radosti ...nebo zklamanim :)

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 21:34
od gecko-x
Já mám v plánu původním motorem s dvoukvaltem z akuvrtacky protool pohánět svoji tatru, pak uvidim. Použijí 2-článek lipol a regl 45 A hobbyking, nebo jak se to jmenuje :-) Po prvních pokusech to vypadá, ze by mel mit sily i rychlost akorat. Jen se trochu hreje slabej bec, ale s tím se počítalo, ono to servo HS 805 si trochu cucne :-)
http://gecko-x.rajce.idnes.cz/rc_tatra_ ... CN2641.jpg

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 22:11
od Redneck440
Gecko-x: a kolika voltovej je Tvuj motor? Na regly Hobbyking jsem se dival taky, ale nenasel nic, co by bylo na 12V., vetsinou do 7,2V.
Jinak mam predstavu, ze v aute budou minimalne dve baterie: jedna 12V pouze pro motor pres regl, a druha 6V na servo rizeni a servo razeni (rovnou z prijimace).
Coz me privadi k tak trochu OT dotazu: Poradi si vubec s celym tim ansamblem jeden beznej 3-Ch prijimac?

Re: Motor z vrtačky, jakej regulator k tomu

Napsal: 01.02.2015 23:29
od minotaur
Proč by nestačil? 1. kanál řízení, 2. kanál plyn a 3. kanál řazení.