Zalezi i na konkretni konstrukci tlumice.
Pokud zavres tlumic s vytazenym drikem, naplnis, vyklepes vzduch a uzavres, nezastrcis ho ani o milimetr, bude kamennej - no protoze kapalinu nestlacime, ze ano. Hmota toho driku se tam proste nikam nevejde. Tak zbyva naplnit to podtlakove - cili drik zastrcim, vyklepu vzduch, uzavru - a vytahnu ho a on celkem ochotne, nerkuli silou, zaleze zpatky. Macka to pruzinu, nehodi se to vzdy.
Co s tim?
Zvolit tlumice s piggybackem, kde dojde k prepusteni prebytecneho oleje (kdyz nam ten prostor bude zaujimat zastrceny drik) do rezervoaru. Co tam bude, kdyz tlumic zas vytahneme? Vakuum? Vzduch?
A nebo Gmade dava nahoru takovej gumovej kloboucek, kterej je vypouklej smerem dovnitr a kdyz zastrkavas drik, kloboucek se smackne a je to. Najednou tam misto pro tycku je.
Je to hrozna anabaze s tema tlumicema.
Dej mekky pruziny, ridkej olej a velky diry v pistku, at se to poradne houpe a skejl zazitek zarucen :FINE:
Edit
Ted jsem se vyplasil, rikam si takovy slovo, vid, pigyback, tu s tim machruju a co to vlastne je. Tak google a ten mi covece ukazuje
tohle :-D
Jako za vosumdesat babek dobry :-D ale ja sem chtel mluvit o nadobce soudkoviteho tvaru obvykle vedle tela tlumice. Tak sorry ze tu hazim takovy kruty terminy a matu sam sebe