Stránka 1 z 1

Pohon - Motor Mex I def D90

Napsal: 20.03.2012 9:36
od OndraHB
Zdravím,
chtěl bych se vás zeptat jaký kdo používáte motor u svého MEXe Defendera D90. Měl jsem tam dvouletého Novaka 45T, ale auto je šíleně pomalé, poté jsem koupil Tamku 35T CR Tuned a při prvním průjezdu vodou mi shořel. Nyní uvažuji o koupi motoru a rád bych se od zkušenějších nachytřil, představuju si rychlost svižnější chůze a výdrž motoru při namočení - rád se brodím 8) 8)
Můj druhý dotaz zní, zkoušel jste někdo jezdit bez převodovky HPI s vysokozátovým motorem ( 80 závitů ) Zajímalo by mě, jak se to chová, protože o tomto řešení dost přemýšlím, protože se mi nelíbí, že s převodovkou nelze jednoduše bez cukání brzdit ( sjíždět prudké kopce ).

P.S. Nejsem si jist, jestli to nemá být v elektronice, ale můj dotaz se týká pouze MEXE, tak jsem to dal sem.

Napsal: 20.03.2012 11:39
od zax
Ahoj, možná bych to dal spíš do elektra, ale čert to vem, Osobně jsem mexe jezdil s motorem rc4wd 35T. Byl to můj první motor a používám ho stále.
S převodovkou WK HPI byla rychlost tak akorát (svižnější chuze). Co se vody týče, sem tam se taky brodím, ale zase né tak že by motor plaval ve vodě. Ovšem nedělám si iluze, že se do kontaktu s vodou nikdy nedostal.

Re: Pohon - Motor Mex I def D90

Napsal: 20.03.2012 23:08
od Bezmozek
OndraHB píše:..Můj druhý dotaz zní, zkoušel jste někdo jezdit bez převodovky HPI s vysokozátovým motorem ( 80 závitů ) Zajímalo by mě, jak se to chová...

Přihřeju si polívčičku:
http://www.forum.tamiyaforum.cz/viewtop ... 91&t=14360

Napsal: 21.03.2012 9:01
od OndraHB
Teorii o momentu, závitech a výkonu znám dobře, ale díky za každý postřeh. Problém u HPI převodovky je, že tam nevrazím jiný pastorek. Musel bych jí upravit bruskou... a do toho se mi moc nechce. Proto mě zajímalo, jestli někdo nezkoušel připojit přímo 80tku motor na rozvodovku. Nechci kupovat nový motor, jen abych to vyzkoušel a zjistil, že je to případně k ničemu.