Už jsem o tom taky hodněkrát slyšel že kola lepená vteřiňákem se nachvíly nechají v horké vodě a vteřiňák povolí. Já osobně jsem použil chemopren, který jde při trošce snahy odloupnout, nicméně už bych asi nechtěl nic jinýho než beadlocky :wink:
Tak se mě včera povedlo zkušebně odlepit jednu gumu s pomocí odlepovače. Z pneuservisu jsem měl pásek s nalepovacím závažím, naskládal jsem je po obvodě, zalepil elektrikářskou páskou a gumu přilepil vteřiňákem. Ale kolo půjde na rezervu, protože se mě zdá lehké. Do zbývajících kol musím závaží ještě přidat.
Petr
Tak jsem v sobotu dodělal Honcho do konkurence schopného stavu. A v neděli mě to nedalo, tak jsem vyrazil do Ďábličáku na první testovací jízdu. Chtěl jsem taky vyzkoušet výdrž baterky. S 3600 mAh NiMh jsem jezdil přesně dvě hodiny v kuse bez zastávek. Mám tam pastorek 20z. Podvozek fungoval bez problémů tak, jak má. V každém kole mám 100 gr závaží, což mě přišlo tak akorát. Kříží to výborně. Mám 4 link na předku i na zadku. Ty origo gumy na RTR setu vůbec nejsou špatné. Jediný problém byl v tom, že jsem někde ztratil spodní šroubek, který drží otočný kloub s kolem a tím to drželo jen na horním šroubu. Trochu se to vyžvejkalo, tak jsem nový šroubek musel zalepit vteřiňákem. Ale jinak je to s tímto podvozkem parádní poježdění. Fotky z testu na http://pleskanec.rajce.idnes.cz/SCX10/ Petr
To je ale krasavec :-) Však teď budeš mít dilema s kterým autem vyjet do terénu - leda to střídat a nebo vozit obě auta s tím, že když jedno odejde tak dojdeš do kufru pro druhé - tak jako já :-)
Kolegové, mám / asi začátečnický / dotaz. Jakou hliníkovou pákou serva můžu nahradit tu stávající plastovou na originálním servu z RTR setu Honcha ? Co jsem se díval na mz-racingu, tak mají různé označení / 23Z, 24Z, 25Z / a vzdálenost od osy k oku. Nejlépe přímo nějaký odkaz na mz-racing.
Díky, Petr
Hever je už přimontován. V sobotu asi pojedeme do Ďáblic / předběžně jsme domluveni, 4 auta, 13.30 na panelové cestě /, tak něco nafotím na rajče.
Petr