Stránka 1 z 1

Vodotěsnost Lipolky Hardcase

Napsal: 13.05.2012 23:00
od DT-swiss
Mám lipolku turnigy hardcase 2S 7,4v, a ptám se zda li je vodotěsná aniž bych s ní cokoli provedl, pouze zapojit a jet. Popřípadě co udělat aby vodot. byla a co se kabely a konektory? Díky

Napsal: 14.05.2012 8:20
od zax
Můj názor je, že nikoliv. Osobně jsem zablemtal vstup kabelu do baterky tavnou pistolí. Do vody bych to nehodil, ale nějakej ten cákanec to snese.

Napsal: 14.05.2012 9:08
od komaar
muj nazor je opacny (ale v praxi mu radsi neverim :)

vsechny baterie - nimh, pb, lipo jsou hermeticky uzavrene, takze i vodotesne

u HC lipo zalejvam ty diry u dratu, aby tam nic nenateklo, pro jistotu u ten bocni spoj
ale do vody bych je taky jen tak nehodil, kratkodoby prujezd vodou s baterkou pod vodou jsem uz beze ztrat risknul

Napsal: 15.05.2012 15:53
od aviaro
Nikdy jsem s HC lipolkou pod vodou neměl problém. :wink:

Obrázek

A to jí občas lehce namočím ...

Napsal: 15.05.2012 17:41
od minotaur
aviaro píše:Nikdy jsem s HC lipolkou pod vodou neměl problém... A to jí občas lehce namočím ...

On se ptá na zkušenosti z aut, né U-bootů :lol:

Napsal: 15.05.2012 18:26
od catar
Taky z auta dělám ponorku. LiPolky mají články hermeticky uzavřené, voda jim nevadí. Horší jeto s konektorama, ty už jsem několikrát opravoval (urezly)

Napsal: 16.05.2012 7:56
od Matezz
aviaro píše:Nikdy jsem s HC lipolkou pod vodou neměl problém. :wink:

A to jí občas lehce namočím ...

Ten periskop :mrgreen:

//Salvatore: HERGOT! Necitujte obrázky!

EDIT: A jo. Promiň, rejžo.

Napsal: 09.07.2012 21:26
od kuba2110
Tohle jsem si myslel o NiMh a po přebrození potoka mě čekala koupě nové baterie.No jo holt nová zkušenost.Nevíte jak můžu změnit nimh za li-pol ?Nebo co všechno jiné.

Napsal: 09.07.2012 22:04
od tjjack
Můžeš je vyměnit tak, že vyndáš NiMh a dáš tam LiPo (nedávej to na tamiya konektory!). Dále zapneš LipoStop, nebo nainstaluješ pípák, záleží, co máš za regl. A pak už jenom přiděláš karoserii, zapneš vysílačku a jedeš...(pro rejpaly: vím, že má má nejdřív zapnout vysílačka)

Při nabíjení budeš potřebovat akorát nabíječku s balancerem...

Napsal: 09.07.2012 23:39
od minotaur
Ono by taky stačilo vzít plastovej pytlík, hubou nafouknout, jestli někde neutíká, balanční dráty nechat vevnitř a kolem silových drátů pytlík stáhnout elektrikářskou páskou. S tímhle jsem jezdil bez problémů taky.

Napsal: 10.07.2012 9:44
od kuba2110
Konektory mam 4mm.Regulátor mám tento:http://www.promodels.cz/cz-detail-206661-stejnosmerny-obousmerny-regulator-ansmann-racing-sirius-max-2.html
A poprosím co je to ten li-po stop
Nabíječku mám supernova 250s
Na můj regl bych měl dat pipak nebo li-po stop a na co obě věci slouží?Díky

Napsal: 10.07.2012 10:02
od komaar
pipak se pripojuje na servisni/balancni konektor baterky a hlida, aby napeti na jednotlivych clancich nekleslo pod kritickou hodnotu - zacne dost hlasite pipat

mam regly bez podpory lipo - tedy neumi to hlidat sam regl (ale pouzivam to i tam, kde by to regl mel umet hlidat - pipak hlida jednotlive clanky, kdyz jeden clanek klesne moc, tak pipa, co hlida presne regl nevim)

lipo-stop by mel delat to same, ale misto pipani baterku odpoji - nevim, nemam, neznam

Napsal: 21.08.2012 10:05
od Pitrisek
kuba2110 píše:Konektory mam 4mm.Regulátor mám tento:http://www.promodels.cz/cz-detail-206661-stejnosmerny-obousmerny-regulator-ansmann-racing-sirius-max-2.html
A poprosím co je to ten li-po stop
Nabíječku mám supernova 250s
Na můj regl bych měl dat pipak nebo li-po stop a na co obě věci slouží?Díky
Tak ten tvůj regl Lipo stop má musí se jen nastavit je to přiloženo v návodu k reglu.K tý nabíječce můžeš dát foto nebo odkaz?

Komaar: ten Lipo stop hlídá podle mě napětí baterky a jestli klesne pod určitou hodnotu tak se vypne a měla by fungovat jen brzda a servo.U některých reglů se dá i nastavit proud pro lipo stop