Stránka 1 z 2

Problémy s celnicí řešíme tu

Napsal: 01.10.2012 8:46
od KKA
Ahoj, jak uz jsem tady s klukama resil v jinem vlakne, objednavali jsme si s kamosem balicek s hobbykinku. Na poprve nam nedesel, ze ho nekde vratili na celnici. Ted nam jde teda po druhe, poslali ho dokonce expres, ale diky tomu mam dalsi problem.

Predpokladal jsem ze to za nas bude vyrizovat ceska posta, ale ted to vypada ze to resi http://www.scsexpress.com/ protoze me od nich dosel email (text dole) ze jim mam pres paypal poslat prachy asi na tu dan. Resil to uz nekdo prosim? Na paypalu jsem vzdycka vyplnil jen jmeno a heslo a potvrdil, ke vsemu neumim ani anglicky bohuzel. A doufam ze pak po me nebude chtit jeste neco ceska posta?

Diky za pripadny rady.

Dear Karel Kan(Ka ,

Re: Your order no. 5256768 from Dynamic Model under our Airwaybill number 85209454654

We are glad to inform you that your parcel order from Hobby King had arrived at our Europe hub station. Your parcel had been cleared from EU region by bulk declaration under one consolidated shipment in order to minimize the clearance costs. Now the Parcel is ready for dispatch to you and waiting for your payment settle by Paypal as follows :

The total sum of amount of EUR 36.11 which is inclusive of any duty and VAT charge if applicable.

( Attached file for the AWB copy and the receipt for your reference)

You have no need to pay more VAT or duties in your own countries as your parcel was finished custom clearance in EU region.

All VAT charge needs to be paid within ten working days as Free storage charge only for 10 working days only.

Our Paypal account is support@scsexpress.com (https://www.paypal.com)

Once we was received payment confirmation from Paypal, our EU Hub station will arrange your parcel to be delivered to you by UPS service within 2-4 working days. You can track the further shipping details and status from our web site at http://www.scsexpress.com by using our Airwaybill number quoted as above after your payment was being confirmed and accepted on next working day afternoon.

Please copy & paste the following your payment details into Paypal.

Order no. 5256768 under Airwaybill no. 85209454654

Finished custom clearance dated : 28-Sep-2012

Once again, thank you for using our SCS Express Hand-Carry Service to handle your shipment.

If you have any enquiries, please do not hesitate to contact us by Email at our mail box at



support@scsexpress.com
B. Regards,
Karen Chan
SCS Express International Ltd







Hong Kong

Re: Proclení - prosím o pomoc

Napsal: 01.10.2012 9:47
od milan008
Nikdy jsem nic podobného neřešil, asi bych se raději zeptal na české poště, pokud to není podvod, tak by tam o tom měli něco vědět.

Re: Proclení - prosím o pomoc

Napsal: 01.10.2012 10:53
od carlos46
No obávám se, že česká pošta mu moc nepomůže. Dokud nemá balíček ve své databázi, tak s tím nebude nic dělat. Jednu radu bych ale měl. Zkus zavolat na toto číslo 840 111 244. Je to info linka Celního Úřadu. Popiš jim situaci a zeptej se jich na to opětovné placení DPH u nás, když ho uhradíš takhle jak to po tobě chtějí v tom emailu.

Re: Proclení - prosím o pomoc

Napsal: 01.10.2012 11:13
od KKA
carlos46 píše:No obávám se, že česká pošta mu moc nepomůže. Dokud nemá balíček ve své databázi, tak s tím nebude nic dělat. Jednu radu bych ale měl. Zkus zavolat na toto číslo 840 111 244. Je to info linka Celního Úřadu. Popiš jim situaci a zeptej se jich na to opětovné placení DPH u nás, když ho uhradíš takhle jak to po tobě chtějí v tom emailu.


Ok, diky, zkusim se tak zeptat. Jinak na poste potrebuju ten kod kde je i vlasnte na konci kod zeme ze ktere to jde, coz tady opravdu neni, je tady pouzity jiny system.

Jinak ja to louskal jeste podruhy pres prekladac a mozna jsem to pochopil tak ze to doslo do EU s dalsima zakazkama, proclilo se to u toho a ted az zaplatim to uz poslou jako v ramci, unie tedy bez DPH, ale nevim jestli to tak opravdu je?

A dalsi vec co netusim je jak to pres PAY PAL zaplatit, hledal jsem nakou kolonku kde to udelat, neco kam se ma zkopirovat to jejich info, ale sem uplne mimo.

Re: Proclení - prosím o pomoc

Napsal: 01.10.2012 11:29
od carlos46
No v PayPalu máš kolonku SEND MONEY, tam vyplníš jejich adresu (to je jejich PayPal účet), sami ti to v tom mailu píšou - support@scsexpress.com, pod to kolik dlužíš a zřejmě v dalším kroku bude nějaká kolonka pro vložení vzkazu kam máš napsat to číslo objednávky.

Re: Proclení - prosím o pomoc

Napsal: 01.10.2012 11:33
od KKA
carlos46 píše:No v PayPalu máš kolonku SEND MONEY, tam vyplníš jejich adresu (to je jejich PayPal účet), sami ti to v tom mailu píšou - support@scsexpress.com, pod to kolik dlužíš a zřejmě v dalším kroku bude nějaká kolonka pro vložení vzkazu kam máš napsat to číslo objednávky.


Diky.. to s tou adresou jako "uctem" me nedoslo, jsem pako, pak uz by to melo byt pripadne jasny, aspon ta platba. Diky

Re: Proclení - prosím o pomoc

Napsal: 01.10.2012 11:40
od carlos46
Kdyby jsi se bál rovnou posílat těch 36 babek, tak to třeba zkus s kamarádem a pošli mu stovku, on ti to pak jistě vrátí. Ale myslím, že by s tím neměl být problém.
Jinak tam opravdu píší, že balík se proclí tam a tady by ti to už mělo přijít rovnou domů. Pravda nikdy jsem se s tím nesetkal, ale stát se to asi může.
Pro jistotu bych ale přeci jen zavolal na ten celní úřad a zeptal se jestli tato situace může nastat.
Je trošku porod se tam dovolat, ale jinak lidi tam jsou milý.

Re: Proclení - prosím o pomoc

Napsal: 01.10.2012 13:14
od Matezz
Na http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=1 ... 2&start=30 se o tom píše (úplně dole). Asi je to košer.

Pokud na HobbyKingu zvolíš při dokončování objednávky poštovné typu SCS Express tak máš jistotu, že to vůbec nepůjde přes Českou poštu a nebudeš platit poplatek 180 Kč, který se týká jen případů kdy zásilku nad limitem DPH (tj. přes 22 Euro) celně odbavuje Česká pošta. V ČR zásilky SCS Express doručuje a proclívá ve svém vlastním celním oddělení doručovací společnost UPS. SCS Express je rychlá služba a přitom je levnější než EMS. Např. z Číny nebo HongKongu do ČR by měla být zásilka SCS Express doručena až k cíli za několik dnů až nanejvýš do týdne, a to včetně doby na proclení.

Re: Proclení - prosím o pomoc

Napsal: 01.10.2012 16:54
od KKA
Diky Matezz :-) Takze do patku to treba bude doma, ani to moc dlouho netrvalo :-D

Balík na celnici

Napsal: 01.10.2012 20:28
od moreplavec
Ahoj,

již týden mi visí balík na celnici (věcí z HK) a stále se nic neděje (vidím to ve sledování zásilky). Běžně mi balík dorazil na poštu s vypočteným doplatkem a hlavně mi dorazila nějaká notifikace. Tentokrát vůbec nic.

Je nějaká šance se nějak někam dotázat a popohnat je? Nerad bych, aby balík šel zpět.

- Mořeplavec

Re: Problémy s celnicí řešíme tu

Napsal: 02.10.2012 10:44
od Pedro
Přejmenoval jsem vlákno a sloučil sem nějaké příspěvky odjinud. Problémy s doručením, proclením balíku řešme tu.

Re: Balík na celnici

Napsal: 02.10.2012 11:33
od carlos46
moreplavec píše:Ahoj,

již týden mi visí balík na celnici (věcí z HK) a stále se nic neděje (vidím to ve sledování zásilky). Běžně mi balík dorazil na poštu s vypočteným doplatkem a hlavně mi dorazila nějaká notifikace. Tentokrát vůbec nic.

Je nějaká šance se nějak někam dotázat a popohnat je? Nerad bych, aby balík šel zpět.

- Mořeplavec


Šance je. Zavolej na číslo co jsem uváděl v předchozím příspěvku a můžeš se poptat. Nejspíše ti ale řeknou, že balík je v pořadí. Poslání balíčku zpět bych se rozhodně nebál. To by musel být nějakou dobu uložený na poště. Tady je v celním řízení. Také mi tam několikrát uvízl balík. Někdy tam byl dva dny a jednou tři týdny. Prostě jsem musel čekat až mi domu přijde celní zpráva.

Re: Balík na celnici

Napsal: 02.10.2012 11:45
od moreplavec
carlos46 píše:Šance je. Zavolej na číslo co jsem uváděl v předchozím příspěvku a můžeš se poptat. Nejspíše ti ale řeknou, že balík je v pořadí. Poslání balíčku zpět bych se rozhodně nebál. To by musel být nějakou dobu uložený na poště. Tady je v celním řízení. Také mi tam několikrát uvízl balík. Někdy tam byl dva dny a jednou tři týdny. Prostě jsem musel čekat až mi domu přijde celní zpráva.


Můžeš poslat to číslo? Nahoře je jen číslo na českou poštu. Jednak je placené a navíc je tam jen automat s informací abych nezavěšoval. Hezká finta CPOST opět vydělalo, ale nic mi to nepomohlo.

- Mořeplavec

Re: Problémy s celnicí řešíme tu

Napsal: 02.10.2012 12:50
od prysk
Jestli jsi z prahy, tak si pro to zajed osobně. Já to tak udělal, volal jsem den co den, jestli to tam už neni.A když bylo, tak jsem tam jel.Protože to tam nechaj bůh ví jak dlouho.Mě přišel dopis o OZNAMENI ZASILKY 10. den potom co jsem si to tam VYZVEDL :-I !!!!!

Re: Balík na celnici

Napsal: 02.10.2012 13:34
od carlos46
moreplavec píše:
carlos46 píše:Šance je. Zavolej na číslo co jsem uváděl v předchozím příspěvku a můžeš se poptat. Nejspíše ti ale řeknou, že balík je v pořadí. Poslání balíčku zpět bych se rozhodně nebál. To by musel být nějakou dobu uložený na poště. Tady je v celním řízení. Také mi tam několikrát uvízl balík. Někdy tam byl dva dny a jednou tři týdny. Prostě jsem musel čekat až mi domu přijde celní zpráva.


Můžeš poslat to číslo? Nahoře je jen číslo na českou poštu. Jednak je placené a navíc je tam jen automat s informací abych nezavěšoval. Hezká finta CPOST opět vydělalo, ale nic mi to nepomohlo.

- Mořeplavec

Človeče, také by ti neublížilo se občas podívat na Google --> Celní správa --> Praha --> Odbavování poštovních zásilek
Zabere to 2 minuty :-(

"Ověření stavu zásilky, tzn., zda zásilka byla odeslána ze třetí země, byla přijata Českou poštou, je prováděno celní řízení apod.:
http://www.ceskaposta.cz v části Užitečné nástroje – Sledování zásilek – do tabulky vložit podací číslo zásilky (každá zásilka kromě obyčejných listovních zásilek má své podací číslo – je nutno kontaktovat odesílatele a požadovat informaci o podacím číslu zásilky).
Pokud adresát pátrá po zásilce, aniž obdržel od České pošty Oznámení o příchodu zásilky ze zahraničí, tak by si měl nejdříve ověřit na internetových stránkách České pošty dle podacího čísla, co se se zásilkou aktuálně děje. Celní úřad je schopen poskytnout informace pouze k zásilkám, které již byly Českou poštou navrženy k propuštění do volného oběhu. Ve všech ostatních případech (zásilka nenalezena, odeslána do ČR atd.) musí být dotaz směřován na přepravce, tj. Českou poštu na tel. 257 019 301, tel. 605 220 190."