Pajero CC-01 – Rallye Dakar; January 4, 1997
Napsal: 09.10.2012 17:50
Po mém Defenderovi, na kterém jsem se de facto „vyučil“, se pouštím na cestu, zdá se probádanou. Tady na fóru zakoupen postarší podvozek CC, ale v dobré kondici ( Namor ), po chvíli hledání, „co na to“, zakoupena nedodělaná kastle Pajera na Aukru.
Vždycky jsem si chtěl postavit Rallyové auto, ale zas tak úplně ne „čistokrevné“. Nakonec na internetu objevena tato barevná kombinace a bylo rozhodnuto:
Team Offroad Express Mitsubishi Ralliart
Jean-Pierre FONTENAY / Bruno MUSMARRA (Co-driver)
MITSUBISHI Pajero T2
Saturday, January 4, 1997
Rallye Dakar







Návrh samolepek společně s kastlí „přenechán“ kamarádovi, který se zabývá návrhem obtisků a zakázkovou stavbou sběratelských autíček 1:43 do vitrínky. V mezičase zahájen „Tuning“ podvozku Al. Plechem a nerezovým spojovacím materiálem:
Zadní závěs ( inspirace Slick )

Závěs zadní nápravy, zadní čelo a gumové podběhy:





Předělávka řízení ( MP Jety ), nájezdové přední hrany a Griffonův „Šusplech“ z Duralu. To mělo tu výhodu, že nešel ohnout :-D , Zaslepení otvoru pro baterku:






Pokračování příště... :BYE:
Vždycky jsem si chtěl postavit Rallyové auto, ale zas tak úplně ne „čistokrevné“. Nakonec na internetu objevena tato barevná kombinace a bylo rozhodnuto:
Team Offroad Express Mitsubishi Ralliart
Jean-Pierre FONTENAY / Bruno MUSMARRA (Co-driver)
MITSUBISHI Pajero T2
Saturday, January 4, 1997
Rallye Dakar







Návrh samolepek společně s kastlí „přenechán“ kamarádovi, který se zabývá návrhem obtisků a zakázkovou stavbou sběratelských autíček 1:43 do vitrínky. V mezičase zahájen „Tuning“ podvozku Al. Plechem a nerezovým spojovacím materiálem:
Zadní závěs ( inspirace Slick )

Závěs zadní nápravy, zadní čelo a gumové podběhy:





Předělávka řízení ( MP Jety ), nájezdové přední hrany a Griffonův „Šusplech“ z Duralu. To mělo tu výhodu, že nešel ohnout :-D , Zaslepení otvoru pro baterku:






Pokračování příště... :BYE: