Stránka 5 z 6

Re: motor do expedice

Napsal: 15.12.2015 8:42
od Taurus84
14,4V je maximálne napätie, s ktorým motor dokáže pracovať (takže ho môžeš pripojiť na 3S LiPo - 12,6V - ale POZOR! špecifikácie regulátora nepíšu o tomto napätí). 6V má Tvoj ESC na výstupe z BEC-u, ktorý ale slúži pre pripojenie príjimača. Do motora regulátor púšťa priamo napätie z baterky (preto rýchlosť modelu klesá s úrovňou napätia), takže keď tam pripojíš 2S LiPo (8,4V).

Skôr by Ťa mali zaujímať závity. Regulátor zvládne motor s 35T+. HPI žiadne špecifikácie GT550 neudáva. Ale predpokladám, že zrovna tento motor bude mať tých závitov viac, takže by som sa nebál.

Re: motor do expedice

Napsal: 16.12.2015 21:20
od minotaur
S tou GT550 pozor, podle indícií na různých fórech, kde ji používají jako náhradu za Traxxasí 550 v E-Maxech, bych tipoval, že bude mít kolem 21z.

Re: motor do expedice

Napsal: 17.12.2015 8:38
od plutoone84
Já tyto motory používám ve spojení s Speedstar 2 Crawler Edition + externí bec je pravda, že píší max (spíš by mělo být min.) 19 závitů. Motor v tomto spojení funguje perfektně i u 6x6 :BYE:

Re: motor do expedice

Napsal: 01.01.2016 10:02
od plutoone84
Ahoj, mám zvídavý dotaz: Co si myslíte o tomto motoru http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... 40-35T-RCM Kamarád má totiž tento regl http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... -6V-5A-BEC a jak mě upozornil Salvatore, HPI550GT má na něj moc málo závitů. Děkuji za rady.

Re: motor do expedice

Napsal: 01.01.2016 10:17
od pera2008
ja mam to esc, pouzivam Yoty1,2 napravy, T1 a T2 rozvodovku + HPI prevodovku. Motory mam tie Mexacke 35,45 a 55T a v tejto kombinacii je to takmer jedno co pouzijes.
je tam maly rozdiel v rychlosti a takisto v tahu. proste s celkovym prevodovym pomerom okolo 10:1 aky motor pouzijes nie je badatelny rozdiel. Stale to pojde +/- krokom a pritom silu to ma.

Re: motor do expedice

Napsal: 01.01.2016 12:35
od Borik
Motor má 35 závitů, reglec doporučených max. 35 závitů, takže by to neměl být problém. Důležitější je ale celkový převod od motoru až po kola. Pokud je celkový převod do pomala ( malý pastorek ), tak je to v pohodě a motor by regulátoru neměl ublížit.

Re: motor do expedice

Napsal: 01.01.2016 13:05
od plutoone84
Bude to do SCX10 s 20z pastorkem. Teď je tam 55 závitový motor a chtěli bychom to trochu zrychlit. Auto je poměrně lehké, takže to půjde. Jen jsem chtěl slyšet názory typu. Jo tenhle motor mám/jsem měl a byl v pohodě, nebo: No radši se koukni po jiným.

Re: motor do expedice

Napsal: 01.01.2016 13:12
od gecko-x
Použil bych něco kolem 40 závitu. Měl jsem scx s origo 20z pastorem a speed 600 ECO a rychlost +- rychlejší chůze. Pak se mi dostal motor speed 600 8,4V a bylo to super, sily na rozdávání a rychlost, ze si to i hrablo před skokem.
Já bych osobně nešel na hranici reglu (35zavitu), jen pro jistotu.
Jinak mám motor rc4wd 45t v autě, kde mam celkový převod 1/45 a je to v pohodě, motor je klidný, tichý a s dostatečným výkonem od nejnizsich otáček. Rychlost jak scx s 55t motorem. Tzn. klidně ho pouzij , s převodem 1/35 v scx bude úplně v pohodě a myslim, chybu neuděláš, za 270 kacek, no neber to
http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... -RC4WD-45T

Re: motor do expedice

Napsal: 01.01.2016 13:27
od Borik
ten 35 závitový motor mám v SCX10 s originálním pastorkem. Rychlost jízdy něco mezi chůzí a pomalým během - tak kolem 7 km/h.
motor 55 závitů: 8 000 ot/min., motor 35 závitů 12 000 ot./min. .... Takže rychlost je v porovnání se současným stavem lehce spočítatelná.

Re: motor do expedice

Napsal: 01.01.2016 14:47
od plutoone84
Děkuji všem za rady. Na 90% jsem rozhodnutej pro tu 35. Ještě uvidíme.

Re: motor do expedice

Napsal: 01.01.2016 15:42
od kanaďan
Jednou větou místo obsáhlého vlákna :
Záleží na pastorku, na spuru a typu převodovky.... :OK:

Re: motor do expedice

Napsal: 06.01.2016 20:08
od eos
To je rada nad zlato! :wink:
Jasně, že záleží na všem - váze, převodech.. ale pokud píše že klasickej Axík, není třeba o tom akademicky filozofovat. Je to sice trochu individuální, ale všichni víme, že doporučené osazení z návodu kitů - přiložený 15z pastorek a 55záv motor, je už dost na hranici lenosti, dobré snad pro velmi rozvážnou scale jízdu. Kdo se na ten manuál nachytal, většinou brzy vyměnil aspoň pastorek za 20z, jako je orig v RTR, nebo motor za rychlejší. Originální sestava z RTR - 20zub. pastorek + 27záv. motor je už spíš na rychlejší vyblbnutí, něco mezi, jako 35, nebo 45 záv. je dobrej kompromis.
Tio Rock nemá v manuálu limit max 35, ale min 35 závitů, ale je to v praxi odzkoušeno i s originálním 27záv. stejně, jako předchůdce Annsman Sirius Crawler , což je prakticky totéž. Zkušenosti: poměrně silná, neregulovatelná brzda v neutrálu, 100% vodotěsnost, v kombinaci s některými přijímači (hledej ve starších fórech) silná náchylnost k rušení z napájecího okruhu, mě osobně vyřešil externí BEC.

Re: motor do expedice

Napsal: 24.05.2016 7:30
od Edd
Taky bych potřeboval poradit nějaký dobrý motor.Teď jezdím základ axial 27závitů- je dost rychlý, ale neudrží lehké auto v neutrálu ani v mírném kopci a strašně moc žere :-( . Chtěl bych něco kolem 35-40T aby to tolik nežralo.Co jsem se tady dočetl tak bych asi použil asi Speed 600 8,4V , ale chtěl bych i nějakou alternativu.GT550 nechci.

Re: motor do expedice

Napsal: 24.05.2016 7:45
od martan2002
Hpi-35
Nebo něco od modelexu

Re: motor do expedice

Napsal: 24.05.2016 7:48
od gecko-x
Na axial převodovku klidně 45T, bude to akorát, vyzkoušeno a spokojenost. Jinak se musíš rozhodnout sam.