někdo tu zmiňoval že to nemá nášlapy, ono je to má, respektive má to něco takovýho na bocích ale v základu je to schovaný pod kastlí ale mělo by to jít vytáhnout i ven :-)
S rc modelmi len teraz zacinam takze aj ked som cital na webe ze tam idu lipoly, ma ten predavac zneistil a predal mi nimh+nimh nabijacku takze teraz mozem ist naspat a dat mu to vymenit na lipol. Plus som uz kupil axial 55t motor. Len mam sach v tom jenosmerny, striedavy motor , regulator jednos., striedavy, co s cim mozem davat do kopy to neviem. Dik za info.
je to jednoduchý, střídevej motor + střídevej regulátor a stejnosměrnej motor + stejnosměrnej regulátor, střídavej motor/regulátor poznáš podle toho že z toho vedouz tři silový kabely :-) jsou teda i regulátory co uměj oboje ale těch je minimum :-) a s těma lipolkama je to jak řikal kolega, na autě je to dokonce napsaný že to je v základu nastavený na lipo a pokud chce člověk jezdti NiMH měl by si to přenastavit :-)
Takze v rubicone je jednosm. regulator pre jednosmerne motory s podporou pre li-po. No v obchode mi obchodnik / sam je modelar / vysvetlil ze musim vymenit regulator za striedavy ak chcem pouzit li-po bateriu. Tak dakujem za vysvetlenie, zislo sa.
ne jednosmerny ale stejnosmerny ;-) no a pokud máš takovýhleho "odborníka" v obchodě tak tam vždy už choď s tím že máš vybráno a jen ať ti to prodá :D
EDIT: a i když nemá regl podporu lipolek tak se stejně daj použít pokud použiješ nějakej externí hlídač napětí, protože jedinej rozdíl je že regl vhodnej pro lipolky je umí odpojit aby se napětí nedostalo moc nízko což uměj právě i ty externí hlídače, některý uměj úplně vypnout model jiný začnou jenom pípat ale i to stačí :-)
Aha, pojmy a dojmy :) Takze stejnosmerny. No jedine uz len tak, zbytocne tam chodit trikrat kedze nema v tom celkom jasno. Dakujem, zas viem viac, super.
záleží jakej motor by jsi chtěl zda střídavej nebo stejnosměrnej, u stejnosměru to je jednoduchý, je tam vždy udávaná velikost např. 540, což je základ co tam je a pak počet závitů, v zákaldu tam je 27T a teď záleží co by jsi chtěl, s nižším počtem závitů roste rychlost ale klesá síla motoru a naopak, hodně se používaj motory 55T ale tam musíš počítat že to nebude žádný žihadlo ale zase bude mít sílu, otázka je co potřebuješ, já mám zatím ten základní 27T ale mám doma i Graupnera Speed ECO 7,2 (celkem rozšířenej, dobrej poměr cena/výkon) ale po první expedici zatím nemám potřebu tam ten motor měnit a celkem jsem si vystačil s tím základem, i když ho tam asi hodím na porovnání :-) a jinak doporučuju projít si ve foru sekci pohony, tam najdeš hodně informací ;-)