Řekl bych, že ten 15t bude rychlej. Co vím, tak na rally (běhací) se používat 17t a 19t, někdo i víc. Na rallycross bych řekl ža ta 17ka by byla asi ideální... Sám uvidíš ;-)
Legenda zvaná Plísňák cabrio HAJZLTEAM + ještě nějaký rychlý mrchy
Musim to nabonzovat. Balů už brzo bude jezdit dveřma napřed. Dneska sem mu expedoval balík s Xrayem T3 :tleskam:
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Taky jsem si připravoval rallye auto ale schořelo mi, když jsem všechno přichystal oddhrábnul jsem a po dvou metrech brutální dým pak asi metrovej plamen. Hasil jsem co to šlo a tady fotka. Baterie je navždy součástí podvozku :-
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Nedovedete si představit jakej to byl šrumec, to sem ještě nezažil, podvozek je v pohodě akorát už musim vozit tu zničenou baterku. Tu ven opravdu nedostanu
Ty vole tak to je pecka, zrovna dneska se mi zdál sen, že mi blafla holidejka, si musím dávat bacha :-p
Jinak na rally jezdím Ezruna 13ku, na rallycross s TTčkem Speed Passion 9,5 na plný výkon a rychlý to je podle toho, jak máš těžkou nohu (ruku) :lol: dá se to v poho ...