sWiNe píše:V Krnově je jeden pán, vedoucí stk, který má Patrola na 35", tam by se dalo domluvit ... 8) :lol:
jj a misto tlumičů má 4 kladiva a v předu plánuje pevnos´tnáček ala lžíce z buldozeru :lol:
--- A ted fakt, pokud chce něco s čim potrajdá po městě i po lese tak asi Pajero druhou generaci. 2,5 Nafta, je to sice čtyřklobouk. Dá se to sehnat i se 3 dveřma takže je to skladný, design je taky slušnej a do 60 ti tisíc si myslim že si vybereš... má to trvalý pohon na zadek s přiřaditelným předkem s mezinápravovým difem, takže to muže jezdit i po cestě jako 4wd čož se u Patrolu nedoporučuje.... Samozdřejmě to má uzávěrku na zadku a na mezinapravě. Komfortem se tomu niva ani ten KinderJeep dle mě nevyrovná.....
Pedro: No nevím jestli teď jsi zastáncem lidí, kteří vykřikují, že offroaďáci jsou bezohledné prasata, kteří jezdi s loktem venku a nehledí kolem sebe v kárách za milion. Ale právě tihle lidi celou zimu tahají octávky z příkopů ... snad nevyzněl můj post ve smyslu, že za litr do kapsy tam projde kdejaká shnilá obluda na kolech s traktora, ale tím že je dotyčný pán sám nadšený offroaďák, tak má pro tyto úpravy pochopení ale samozřejmě vocamcaď pocamcaď. Až přijde doba, kdy se budou auta fotit, tak už budou jezdit jen seriovky a nějaké pevnosťáky a 35ky kola bude tabu.
Filipe takové výroky si nech radši pro sebe, toto se moc neříká ...
Swine: většinou proti offrouďákům nic nemám. Blbec se najde všude - jak u břichoplazů(toho jsem potkal zrovna dnes), tak u offrouďáků, tak u tiráků..... Myslím to tak, že mě sere možnost toho, že se projde na STK jen s papírama (a to nereaguju na Filipa, že to tak je, to bohužel vím), případně jak píšeš: za litr projde kdejaká shnilá obluda.
Letos jsem STK absolvoval a co jsem tam viděl a vyslechl během hodinového čekání....to by bylo (asi) na zavření toho STKčka. A že mě tam pak pán prudil, kvůli tomu, že místo stříbrný mám ve velkým techničáku napsáno šedá....to už nechávám bez komentáře.
A k těm offrouďákům...tam bych řekl že si trochu protiřečíš :wink: to prase co jezdí s loktem venku v káře za milion, dost často nebude tahat octávky z příkopu (btw. taky občas jezdím s loktem venku :-D )
Ale nechci tu tím plevelit vlákno. Nějaký tuning ať už břichoplaza nebo offa se mi líbí. Jen prostě nemám rád tohle vochcávání povinností a dost se hrozím toho, aby mě někdy nesestřelil nějakej takovej, co prošel STKčkem za láhev rumu.
No špatně jsi mě pochopil ... říkám, že spousta lidí vidí offroaďáky jako ty prasata s loktem venku (to je případ různých Trpišovských v GLku, zbohatlící v Q7kách ... ) ale já mluvím o skutečných offroaďákách, což jsou obyčejní lidi v nadzvedaných patrolech s navijákama, a ti opravdu octávky z příkopů tahají ... jenže to spoustu lidí nevidí. No samozřejmě je stk a stk a někde je ta situace hodně zlá, ale zrovna u nás mám svědomí docela čisté, tam se pravidla vcelku solidně dodržují.
Ono je rozdíl pustit schnilýho favorita nebo krásnýho patrola, kterej akorát neodpovídá nepochopitelným pravidlům, co tu jsou. Jinak za mě krátký pájo, je to podle mě to, co hledáš.
Asi sem prase občas taky jezdim z loktem venku v samuraji :-D lidi si o mě určitě řikaj že musim bej hroznej snob :-D ale zase už jsem taky jednou tahal auto z pole :-D
Dave píše:Ono je rozdíl pustit schnilýho favorita nebo krásnýho patrola, kterej akorát neodpovídá nepochopitelným pravidlům, co tu jsou. Jinak za mě krátký pájo, je to podle mě to, co hledáš.
taky jsem pro kratky Pajero 2,5 ropáka, Mrak se v nich štourá, tak určitě nějaký technický poznatky a poznámky bude mít...
Pokud Pajero, tak 2,8 TD. 2,5kám pukají hlavy, jsou na velikost auta slabší a dostávají čočku, kterou nevydrží. I když u krátkého by to možná šlo. Mě zajímají vagóny a tam jednoznačně 2,8. Ještě by nebyl marný Nissan Terrano II 2,7 TD nebo jeho klon Ford Maverick. Na rozdíl od pajera ale nemá mezinápravový diferenciál, čili 4x4 na suchu neřadit.
Píšu téměř tam nemusím. Ten člověk co zajistí že to projde chce auto nejdříve vidět, nejednou už se stalo že řekl oprav tohle, tohle a tamto a přijěď za týden jinak by sme nebyli kamaradi. Třeba náš patrol byl i na válcích a mále nám vypadly očí z důlku když sme viděli jak dobře brzdí a jak dobrou má souměrnost brzd. Jekly 15 x 15 cm místo nárazníku nikdo neřešil.