Tak motor nahrazen. Vzal jsem HPI Saturn 20T, jelikoz to byl motor s nejpodobnejsim poctem zavitu co na krame meli. Dle vseho mel byt motor pomalejsi, nez original (15T), ale pri vcerejsim testovani mi prislo, ze je minimalne stejne rychly, jako ten puvodni, mozna i o trochu rychlejsi. Vozim ho s 20z pastorkem a je to jak na splhani po kamenech, tak si clovek dokaze uzit i rychlou jizdu. S originalnim 28z to auto bylo na rychly prevod az moc rychly.
Kazdopadne rostu z puvodniho regulatoru (Tazer 60A). Na zacatku jizdy vzdy vpohode, ale pote, co se vic zahreje, tak zacina tropit hlouposti. Vcera uz to doslo do faze, ze trim plynu musel byt na 3/4 smerem na zpatecku, jinak auto samovolne jelo dopredu. Premluvit pak auto na couvani bylo jak vyhrat eurojackpot....
Nema nekdo z vas doporuceni na jiny regulator?
Pozadavky:
pro stejnosmerny motor, provoz na 2S baterku, brzda v neutralu, vodeodolny (idealne vodotesny).