Stránka 18 z 19

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 15:26
od bedna
Sam si to viděl minul v praze uz jsem ho tam mel. Lrp combo 10.5 motor. :BYE:

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 15:36
od Vigo
Nj, jenže ty můžeš mít úplně jiný převod :D Asi vezmu 21,5 a nebo 17,5T což cca bude odpovídat tomu Tamiya motoru

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 16:25
od bedna
To neříkám :-D . Chce to vyzkoušet :YOP:

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 20:43
od jancernik
10,5T to je ta správná cesta

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 20:55
od tabbert
rozhodně 10.5, zkoušel jsem 21,5 sviňsky ale sviňsky přetaktovanou a vrátil jsem se k 10.5 ;-) :-D

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 22:19
od Balu
V Xrayi jsem jezdil 13,5T teď Yokomo 10,5T

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 22:21
od Balu
Jinak teda hurá do Holandska

http://www.d1-10.com/drivers-awd-2015/

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 22:22
od Wendis
Já mám v autě 9.5T :-)

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 22:56
od Woyta
17,5t 2200kv Mam v Axialu. :)
4x4 drift zene vpred 9,5t 4300kv.
RWD drift pohani 13,5t 3000kv.

Re: Drift

Napsal: 23.02.2015 23:11
od Vigo
NJ ale kdo máte Tamiyuuuuu :) Ja se sport tuned jsem musel dávat 18 pastorek a i tak používám tak do 1/2 plynu, měním jen kvůli tomu že mám levný regl co blbne a nejde pořádně nastavit. Nechci větší výkon, proč :mrgreen:

Re: Drift

Napsal: 24.02.2015 7:38
od tabbert
Vigo píše:NJ ale kdo máte Tamiyuuuuu :) Ja se sport tuned jsem musel dávat 18 pastorek a i tak používám tak do 1/2 plynu, měním jen kvůli tomu že mám levný regl co blbne a nejde pořádně nastavit. Nechci větší výkon, proč :mrgreen:

Historicky jsem jezdil s cc01 do nedávna a ještě o víkendu jsem s ní chvili blbnul.
To mi chceš říct, že ji s 17.5 na koberci utrhneš a na půl plynu??? Tak možná s volnoběžkou, kdy auto pak přetočíš. A jsem zvědavý co Ti na tu 18 pastorek řekne spur ? :-p
Osobně si myslím že to je blbost a budeš bojovat s tím aby jsi vůbec auto utrhnul.

Re: Drift

Napsal: 24.02.2015 13:39
od Vigo
No nevím co napsat, prostě s motorem Sport tuned, což je 23závitů to i s pastorkem 18, který je mimochodem pro 70 spur normálně povolený (22 základ) to hrabe jak šílené a driftuje do půl plynu. Na víc už je to neřiditelné a jen se to motá. Nevidím tedy důvod, proč by to nemělo se 17,5 být ještě lepší. Podle toho co jsem našel je sport Tuned cca 2500kV, já vybírám mezi stříďáky 21,5(1800kV)/17,5(2300kV) a 13,5T(3050kV) a logicky, protože jednoduše nemůžu jít převodem na o moc lehčí, ale na těžší můžu snadno, nebudu kupovat motor s vyšším kV. Asi vezmu tu 7,5 s tím, že je nejblíž originálu a jestli bude pomalá, dám na ní 22 pastorek co mám. Případně mám k dispozici spoustu těžších převodů.

Re: Drift

Napsal: 24.02.2015 17:35
od Balu
Marné boj Máro 8)

Re: Drift

Napsal: 24.02.2015 18:34
od Balu
Takhle se kluci měli v Norsku :OK:

https://www.youtube.com/watch?v=Oqwc0xk ... e=youtu.be

Doktor drift Zdenek je moc šikovnej fotograf a kameraman

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Česká výprava s Frederickem Aasbo
Obrázek

Re: Drift

Napsal: 24.02.2015 19:58
od skotty
Nádhera,radost koukat... :OK: