Stránka 1 z 2
regulátor V-80R - nedaří se nastavit
Napsal: 29.10.2009 22:27
od vased
používáte někdo tenhle regulátor - nějak jsem se ztrastil v nastavení zpátečky a brzdy. pomoooc please
Napsal: 29.10.2009 22:31
od vased
jinak - návod mám - ale asi ho psal nějaký ufon :roll:
Napsal: 30.10.2009 5:53
od Gluck
ja ho mam a docela maka
Napsal: 30.10.2009 8:59
od vased
jo v druhem aute mi maka pekne. -- nevíš jak ho "vyresetovat" do úplně původních hodnot ?
Napsal: 30.10.2009 14:16
od Gluck
vysvetlovat by to nemelo cenu tak ti sem hodim foto neni to tak slozity ;)

Napsal: 30.10.2009 18:05
od vased
aha - děkuji !!!!! - už to chodí
Napsal: 14.03.2010 18:06
od milda
ahoj ja mam problem nastavit tam brzdu tak aby se mi blokli kola :sad:
poradi nekdo :-p
Napsal: 14.03.2010 18:10
od vased
já ti bohužel neporadím - na jednom autě jsem ho dal pryč, na druhém schořel. -- tenhle výrobek je totálně "not user friendly"
Napsal: 14.03.2010 20:38
od Worlusho
A kterou brzdu máš na mysli? Jinak to není špatný regl. Mám ho ve třech autech a nejstaršímu už bude 6 let a žádný problém. :wink:
Napsal: 15.03.2010 17:19
od milda
Normalni :lol: tak aby mi při maximalni brzde šli kola skoro do smiku ja docilil zatim jenom toho že tam je jenom nějakej naznak toho že to jako brzdi :P to co pišou u toho bodu 6 sem uš vupec nepochroup :lol:
Napsal: 16.03.2010 17:54
od Worlusho
bod programování :
1/brake min ........výkon brzdy na začátku brždění
2/brake max........ výkon brzdy při max výchylce
3/auto brake ....... brzda v nulové poloze páky plynu (nastavení brzdného výkonu)
4/zpátečka .......... nastavení výkonu zpátečky při max výchylce páky plynu
5/doba odezvy .... doba automatického přechodu mezi brzdou a zpátečkou bez změny polohy páky plynu
6/powercurve ..... průběh plynu (akcelerace) EXP (exponenciála)
a čemu z toho nerozumíš
Napsal: 16.03.2010 20:12
od milda
[quote="Worlusho"]bod programování :
1/brake min ........výkon brzdy na začátku brždění
2/brake max........ výkon brzdy při max výchylce
3/auto brake ....... brzda v nulové poloze páky plynu (nastavení brzdného výkonu)
4/zpátečka .......... nastavení výkonu zpátečky při max výchylce páky plynu
5/doba odezvy .... doba automatického přechodu mezi brzdou a zpátečkou bez změny polohy páky plynu
6/powercurve ..... průběh plynu (akcelerace) EXP (exponenciála)
a čemu z toho nerozumíš[/quot
Nemužu docilit toho aby se mi blokli kola tak jak pišou v navodu
mam to nastaveny
1/ na 60%
2/ na 100%
3/ neřešim
4/ na 30%
5/ na 100%
60 na 40%
Epa plyn brzda na 125%
Tak nevim co dělam špatně. :?
Napsal: 16.03.2010 20:50
od Worlusho
Nejdříve na vysílačce nastav EPA na 100% a znovu nastav vysílačku k réglu.
Potom nastav:
1/ 0-20%
2/ 100%
3/ na vypnuto
4/ 100%
5/ na co chceš
6/ lineární + brzda
výkon zpátečky na 30% se nastavuje u lodí, aby se ti nepotopila a loď se nebrzdí zastavením lodního šroubu
Napsal: 17.03.2010 19:37
od milda
Tak sem skusil ale skoro stejne skusil sem nastavit EPA na brzdu 60 a po nastaveni reglu spatky na 125 a trochu se to zlepšilo ale do uplneho bloknuti kol to má ješte daleko.
Regl mam 1/ na 50
2/ na 100
4/ nastavuju na 30 pač to nemusi couvat na plny pecky
6/ na 4 a pak na 5,6 i 7
Napsal: 17.03.2010 19:47
od Worlusho
U té 6/ jsem to napsal blbě mělo tam být lineární + brzda + zpátečka :oops: jsem línej hledat manuál, musel bych vyházet všechny věci co mám v podhledu, kufr mám až na konci. Jinak, procentuální výchylka na zpátečku je spřažena s výchylkou brzdy, tzn, že pokud dáš zpátečku na 30% stáhneš tím i brzdu, proto ti píšu , že to není loď. Jo a psal jsem ti na ICQ.