Tak sem minulej víkend na prvním trialu v Mrakolendu Kladífka vyzkoušel s novým regulátorem s brzdou a předním difem naplněným olejem pro větší svornost....Konečně to maká tak jak si představuju a je stim i sranda...No a při tý příležitosti sem zjistil že by to mohlo bejt docela schopný v kategorii CC na triálek....No a to znamená že mu musim oblíct nějakou kastli....tak že po té co sem nůžkama ukončil příběh mého šedivého CFka abych zjistil že tudy cesta nevede,padla volba na funglofku Jeepa od New brightu.... zatim řežu a řežu a začíná se mi to líbit....Tak že na příští závod je Čenda zpátky v CCčkách..... 8)
No pižlám...lepim a zase pižlám abych neposlouchal ty kecy že to nejni podle pravidel....Ale v první řadě chci aby to nějak vypadalo tak že se snažim aby byly zachovaný hlavní rysy kastle jako kapota,maska a aspoň trochu i boky...bohužel pro zachování masky už padnul za oběň kus rámu Vaterky ale to snad přežiju.... 8)
"S" dostal strach v TT ,když tě pojel i Honza ,co?Kdes sehnal ten stojánek pod model-mám podobnej :OK: Jinak na CC to asi bude moc velký ,to nebude mít Mrak moc práce.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
No né že bych v TTčkáh udělal dírku do světa ale Wraitchéro už má nový zatáčení......Tohle se mi fakt líbilo jak to fungovalo ...jasně že je to široký ale taky je to absolutně nepřevratitelný....už mám naladěný přední blatníky..ještě příjdou trošku upravit tvarově a bude to dobrý.... 8)
Tak tady už na to delší dobu koukám a vypadá to že s triálkem to nedopadne...ledaže by mi ředitel závodu dal vyjímku na zadní blatníky...A nebo že by mi někdo poradil jak je tam mám kurva dát když to takhle vzadu kříží.... 8)