Stránka 1 z 2

Yota-TL-01

Napsal: 31.10.2009 19:09
od frenisek
Zdarec,z dúvodů "financí"nepochopení manželky jsem nucen do přestavby TL-01 zatím byl kompletně destrukčně rozřezán podvozek.Čekám na ramena(původně bugy-moc široká),foto tedy pozdějš.Kastle Hilux-Nikko.Fotohttp://frenisek.rajce.net/Yota

Napsal: 03.11.2009 12:30
od bart
Až budeš řezat a poté skládat ten podvozek dohromady, tak to foť a hoď to potom sem. Mám doma taky tento podvozek a potřebuju inspiraci. Myslím, že by to pro mladýho bylo dostačující.

Napsal: 04.11.2009 21:58
od MartinB
Uvažuji o obdobném projektu přestavby. Nevím ale jaký zvolit motor, jestli třeba model s 55T motorem nebude příliš rychlý. Nemáte někdo zkušenosti s přestavbou klasických tamiya podvozků pro tyto účely.

Napsal: 04.11.2009 23:31
od Maximo
mno tak já mám TA-01/02 trochu poupravené, origo převody a motor LRP 55t crawler spec....na takové to normální poježdění expediční se mi to zdálo jako ideální......model se krásně zpomalil, přibylo o dosti více síly.......byl jsem spokojený, ale jen do té doby než Hummer ochutnal závěrečnou fázi expe Ještěd :GO: ....tam mi motor přestal táhnout a posléze jsem doma zjistil, že jsem ho jaksi upekl ;-) ;-) , ale až na tuto nepříjemnost naprostá spokojenost......

Napsal: 05.11.2009 20:43
od gema
MartinB píše:Uvažuji o obdobném projektu přestavby. Nevím ale jaký zvolit motor, jestli třeba model s 55T motorem nebude příliš rychlý. Nemáte někdo zkušenosti s přestavbou klasických tamiya podvozků pro tyto účely.


Bude to pořád rychlé. Já tam měl 55T s 16 pastorkem a na středovém kardanu 105 kolo, pak to jelo akorát a sílu to mělo taky.

Napsal: 05.11.2009 22:57
od MartinB
gema píše:Bude to pořád rychlé. Já tam měl 55T s 16 pastorkem a na středovém kardanu 105 kolo, pak to jelo akorát a sílu to mělo taky.


Přečetl jsem si i Tvoje obsáhlejší vlákno. Nevím, jsem zatím ve stadiu úvah. Možná se mýlím, ale řešení které popisuješ vlastně vynechává původní převod mezi motorem a kardanem, který by měl také snižovat otáčky (momentálně to nemám rozebrané a nepamatuji si jak to tam je). Asi před koupí motoru zkusím půjčit si 55T motor z jiného modelu a vyzkoušet. Uvidím, zatím jen plánuji a sosám rozumy.

Napsal: 06.11.2009 8:40
od bart
MartinB píše:
gema píše:Bude to pořád rychlé. Já tam měl 55T s 16 pastorkem a na středovém kardanu 105 kolo, pak to jelo akorát a sílu to mělo taky.


Přečetl jsem si i Tvoje obsáhlejší vlákno. Nevím, jsem zatím ve stadiu úvah. Možná se mýlím, ale řešení které popisuješ vlastně vynechává původní převod mezi motorem a kardanem, který by měl také snižovat otáčky (momentálně to nemám rozebrané a nepamatuji si jak to tam je). Asi před koupí motoru zkusím půjčit si 55T motor z jiného modelu a vyzkoušet. Uvidím, zatím jen plánuji a sosám rozumy.

Jak píše Pavel. Je to pořád rychlé, mám to vyzkoušený. Jediný řešení je, jak to má udělaný on. Prostě nic jinýho než řezat nám nezbyde.

Napsal: 06.11.2009 11:00
od MartinB
Potom možná ještě motor s více závity (75T) ?

Napsal: 06.11.2009 12:08
od Leprasol
s 75ti závitovym motorem sme to zkoušeli, brácha s tim jel expedici Vrchlice...sice to auto zpomalí, ale sílu to prostě nemá, navíc se motor hrozně hřeje...ty převody sou prostě peklo a motorem se to nespraví...když sem přemejšlel co stim, napdla mě eště jedna možnost vedle tý s ozubenym kolem na hlavní hřídeli...tu hřídel uplně vyhodit a místo ní tam šoupnout převodovku z nějakýho crawlera...konkrétně sem koukal na tu potvoru od himoto, páč ma fakt laciný náhradní díly, pokud si vzpomínám, celá převodovka by měla bejt kolem 300,- Kč...z převodovky pak dogbonama, nebo některejma kardanam pak připojit tam, kde byla původně centrální hřídel...myslim, že by to přineslo zpomalení i zesílení...

Napsal: 06.11.2009 13:05
od MartinB
Takže vidím, že ani tudy cesta asi nevede, pracnost a náklady na přestavbu budou asi neúměrné výsledku. I tak děkuji za rady.

Napsal: 06.11.2009 14:09
od gema
Pracné to zase tak moc není. Jen sehnat vhodné díly. Já už na to ale rezignoval. Dvakrát mi odešla na stejném místě poloosa, tedy ten trn co se cpe do difu.

Napsal: 17.11.2009 7:06
od frenisek
Pánové omlouvám se za založení vlákna , ale přecházím na AX 10. žena se smilovala takže HURA' aspoň něco.Přestavba se zatím odkládá na neurčito.

Napsal: 17.11.2009 21:34
od Leprasol
vůbec se neomlouvej...změň název vlákna a jedeme dál:)
a blahopřeju k axíkovi...je to parádní podvozek...

Napsal: 26.11.2009 7:57
od Mutant
Hodna zenuska, cims ji uplatil?

Napsal: 26.11.2009 21:56
od frenisek
Jemným,ale stálým psichickým nátlakem.