Stránka 9 z 9

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 29.03.2016 21:54
od maztekk
Dávej prosím průběžně info, delší dobu jsem nalomený ale je to dost peněz a pořád mám jiné priority. Ten změněný převod je určitě jen na crawling, rychle s tím nejezdíš viď?

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 29.03.2016 22:35
od virtual
Je to dost peněz a já taky původně psal, že do kovovejch nepůjdu, nakonec jsou ale moje nápravy na druhém, plastovém Wraithu :twisted: :oops:
Jinak první dojem je u produktů Vanquish je tradičně ohromující, už od pohledu a prvního dotyku díly vypadají luxusně. Fungují taky výborně. Mám-li být ale objektivní, vylepšení modelu vysoké ceně asi neodpovídá. Prostě máš krásný, funkční díl, nestrhneš závit, ale pořád je to jen náprava a jestli to člověku za ty peníze stojí už musí zvážit každý sám...
Rozdílný převod pomáhá zmenšit torque twist, zlepší výjezdy/sjezdy v kopci a auto líp zatáčí, jako by sis pomáhal ručkou.
Jednu 3S 2,2Ah baterku jsem v neděli vyjel honěním se s dětmi po zahradě, takže i rychle, na plnej plyn. Nemám úpně agresivní nastavení reglu s časováním motoru, ale i tak je to dost rychlý. Zatím to vydrželo (taky jsem stáhnul úhel zatáčení pomocí dual rates na 80%), chce to jezdit na povrchu s horší adhezí, na asfaltu by určitě něco hned prasklo.

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 05.04.2016 12:30
od virtual
Vyjel jsem další baterky a popravdě jsem takovou změnu k lepšímu ani nečekal. V nejtěžších pasážích auto projede víc a je stabilnější (nižší těžiště), v pohonu je to velký rozdíl ve prospěch 3S a pomalejšího převodu, servo je o dost "silnější" (zatáčí i při velkém zatížení přední nápravy) a tlumiče zatím vypadají taky dobře (bez známek utíkajícího oleje).

Obrázek
Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 02.05.2016 11:48
od virtual
Psal jsem, že stavím druhého Wraitha, ještě není úplně dokončený, nicméně už dostává od dětí zabrat. Poprvé mám možnost porovnat stejnosměrný a střídavý pohon ve stejném autě. Cena, plynulý start a odolnost proti vodě jsou jasné výhody "plechovky" (tuším 27z), i s pomalejším převodem je motor až zbytečně rychlý (na 2S). Proti stříďáku mu ale chybí síla a hlavně doslova vysává baterky.
Menší problém se objevil i na mém Wraithu, 3S je zábava, ale vyzulo mi to pravou přední pneumatiku.

Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 09.01.2017 22:13
od virtual
Trocha zábavy ve sněhu. Zkouším 35kg brushless servo Holmes a zatím si ho nemůžu vynachválit, tichoučké, přesné a opravdu silné...

Obrázek

Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 09.01.2017 23:08
od dodo36
líbí se mi tvoje řízení . čí to je výrobek????

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 10.01.2017 8:33
od BigMisan
to bude určitě vanguish.. :-) poznávám kvalitu titanu.. :-)

Spíš mě zajímá, kdes koupil to servo, odkaz.. dík

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 10.01.2017 11:23
od virtual
Řízení je od Blue monkey viz. odkaz, spojovačka je malinko jinak tvarovaná, Vanquish tehdy myslím díl neměl skladem, spojovačky k nápravám (viz. starší obrázek) jsou od nich. Musím uznat, že materiál je opravdu tvrdý, sice je poznat, že jezdí po kamenech, ale naprosto bez deformace nebo poškození. Plast, hliník i běžné šrouby trpí výrazně víc. Na druhém Wraithu jsou podstatně levnější spojovačky řízení Samix, nicméně mají být také ze slitiny s titanem, fungují bez problémů, můžu doporučit. Jen se prodává bez kloubků...

Servo jsem kupoval na RCmartu, já mám HV500 (BTW to je zřejmě Promodeler V4 servo), které teď nemají skladem viz odkaz, ale mají to novější 3S servo...

http://www.bluemonkeyrc.com/catalog/pro ... cts_id=199
http://www.rcmart.com/holmes-hobbies-23 ... 68749.html

Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 20.02.2017 19:38
od virtual
Letos jsem měl možnost si důkladně zajezdit v rozličných zimních podmínkách. Vrátil jsem se k menším kolům, hlavně kvůli lepšímu rejdu (bez rozšiřování rozchodu), stopa poloměru zatáčení je vidět na jednom obrázku, proti větším a širším kolům je rozdíl v poloměru zatáčení znát (rozdíl jsem neměřil). Servo funguje zatím spolehlivě, těch 35kg se mi konečně zdá dostatečná síla, nejzajímavější je ale naprosto tichý provoz, snad to tak vydrží. Jedinej problém nastal v nejtužších mrazech, kdy se povolilo několik šroubků, na všech byl threadlock, ale mráz a led je prostě povolil. Pitbully RB2 na úzkých ráfcích moc nedržely a při divočejším zacházení (3S a plnej plyn) se vyzouvaly, KR2 R35 od Axialu zatím drží bez problému, i když sníh lítá za kočárem. ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 27.02.2018 12:48
od virtual
Dlouho jsem nic nepřihodil, tak aspoň dvě fotky. Před časem jsem přešel na motor ROC 412, převod zůstal stejný (tuším 56/10), a aby to bylo do posledního detailu, použil jsem stejně tlusté a barevné dráty jako jsou na regulátoru, vč. bílé smršťovačky. Nevěřil jsem, že rozdíl v chování pohonu bude tak velký, čtyřpólový ROC412 je neskutečně jemný při rozjezdu, výrazně víc a přitom mnohem jemněji brzdí (brake strenght 50%, drag brake 40%). 2300KV na 3S je z mého pohledu tak akorát.
Konečně mám taky panely karoserie v barvě, jakou jsem si představoval od začátku (pearl grey na lexan, předchozí byla Tamiya gun metal), a koupil jsem sedadla od RC4WD, jsou těžší než ty předchozí, ale líbí se mi víc a lépe na místo sednou (jsou menší).

Obrázek
Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 13.01.2019 14:30
od virtual
Nová kola, SSD Rock Racer Beadlock (perfektně sedí jak pneumatika na ráfku s velmi snadnou montáží, tak kolo na origo hexu). Pneu Axial BFGoodrich Krawler T/A R35 taky překvapily jak trakcí tak rychlejším čištěním vzorku (v porovnání s minulými koly). Vzadu zkouším stabilizátor, sice omezuje křížení, ale docela mi to zatím vyhovuje...

Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 15.01.2019 12:27
od virtual
V jiném vlákně jsem zmiňoval klíč na skejlové šroubky (menší na M2 SSD, větší na M3 RC4WD), lze koupit jen hrot, já to vzal i s rukojetí. Lépe se s tím pracuje než s ořechem na imbusu (ten je na šedém imbusu). Taky stavím King tlumiče ve verzi od Axialu (jsou v kitovém Bomberu), podle koncovky o 5 až 9 mm kratší než ty současné, jejichž délku se stabilizátorem nevyužiju...

Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 04.04.2019 17:49
od virtual
Vyzkoušel jsem nové pneumatiky na suchých kamenech a dělají čest svému jménu. Vložky Double Deuce působí velice měkkým dojmem (vnější velmi měkký kroužek), přitom se pneu téměř nedeformují. Setup je s kratšími tlumiči nižší a se stabilizátorem to kříží o něco míň, ale pocitově se mi tak zatím jezdí líp (chce to jet pomalu, někdy se zvedne kolo, ale lze to dobře odhadnout).

Obrázek

Obrázek

Re: VW aneb Virtualův Wraith

Napsal: 25.04.2019 16:37
od virtual
Už jsem psal, že mám přímé srovnání hodně vytůněného modelu (3S + brushless) a plastovějšího, který výbavou zhruba odpovídá kitu (2S baterka a 35z plechovka). Popravdě si oba vedou dost podobně, až na pochopitelný handicap jednoho článku, a taky je znát absence stabilizátoru...
Obrázek