Nemáte někdo zkušenost s nabíječkou Equilibrum 3.5 12V/220V, nebo Imax B6 AC 12/220V ? Parametrama jsou hodně podobný a cenou vlastně taky. Nebo existuje za stejný peníze lepší volba?
Tims píše:Nemáte někdo zkušenost s nabíječkou Equilibrum 3.5 12V/220V, nebo Imax B6 AC 12/220V ? Parametrama jsou hodně podobný a cenou vlastně taky. Nebo existuje za stejný peníze lepší volba?
Já mám tu Equilibrum 3.5, nabíjím s ní Li-Po baterii a jsem s ní spokojenej. Balancer, přehledné menu, podsvícený display, storage. Pro moji potřebu nabít baterii je naprosto dostačující.
Oba nabíječe jsou opravdu víceméně identické. Myslím, že proti Imaxu má Equilibrium modernější SW, kde se nenastavuje typ LiPol - tedy pokud bys chtěl nabíjet LiIon, nemusíš přenastavit, že LiPol, není LiPol, ale LiIon - umí všechny typy rovnou. Píšu myslím - vím že Equilibrium to tak má, ale nevím jak to má přesně Imax. V případě zájmu zjistím. Každopádně Eq navíc má funkci stabilizovaného zdroje - napětí od tuším 3V do 12V s nastavitelným max proudem. Nezanedbatelný rozdíl je v konstrukci, kde u Equilibria je zdroj zvlášť, u Imaxu je v těle nabíječe. Tedy doma je to šikovnější u Imaxu, kde do nabíječe vede jen silový kabel (230V) a u Equilibria je to jako třeba u notebooku se zdrojem na kabelu. Zase pokud bys někdy uvažoval o nabíjení v terénu jednoznačně lepší Equilibrium, protože na přenášení je ani ne poloviční.
Zdarec mam eqvilibrium, maximalni spokojenost nabijim vse co se doma nabit da i autobaterku od velkyho auta, jediny co me vydesilo byl display. V minus patnacti sem nechal venku nabijet autobaterku a po hodce display zmrzl, mel sem strach ze umre ale vse ok :)
Dík za pomoc s těma nabíječkama. Snad to kolegovi - začínajícímu modeláři pomůže při výběru. :-) Taky jsem se po dlouhý době dokopal udělat na axikovi nějakou tu úpravu. Všichni tady máte takový super natuněný káry a to moje přibližovadlo vypadá pořát moc "sériově". :-( Páč, zrovna nemám moc času (mám rozdělanou jěště plachetnici) jsou na autě zatím jen takový rychle proveditelný změny: zrcátka, stěrače, lemy blatníků. V plánu je světelná rampa, zpětná světla, elektrobox a novej světelnej modul od Bandolika. http://abcrcmodels.rajce.idnes.cz/AXIAL_SCX10_trail_honcho/#IMG_6284.jpg
Zdravím pánové, potřeboval bych poradit jakým způsobem zvýšt rychlost axika. Momentálně tam mám 55z axial motor a 14z pastorek. Auto má sice v terénu sýly dost, ale je hodně pomalý. :-[ Nechci z něj dělat nějakýho trhače asfaltu - od toho mám Pajero :-) Prostě potřebuju abych nezůstal zahrabanej v půlce písčitýho kopce a mohl to pořádně rozjet. Nevím jestli by stačil vyměnit pastorek za 20z, nebo raději dát jinej motor (45z, 35z)?
Koukal jsem se po nějakým motorku 35z. Skusil bych koupit tenhle http://pelikandaniel.com/?sec=product&id=38869, nebo je nějaká lepší varianta? Případně bych tam rovnou vzal i pastorek - akorát nevím jakej je třeba modul zubů?
Na netu se mě podařilo zjistit že modul zubů je 48pitch (snad) a maximální počet zubů bez výměny origo spuru je 22z. Skusím k motoru vzít ještě pastorek 18z http://pelikandaniel.com/?sec=product&id=29216 Blbý je že motor bude u Pelikána k dispozici až za 4 týdny :-(