hnus velebnosti, kde je tá stará škatula, proste klasika :cry:
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom Pajero Wagon ´93 - výstavba
DCC 006_Defender 90
Sakura Zero S
Tak ja s tim problem nemam me se celkem libi ale zajima me jestli to zachovaj jako jednoduchy spolehlivy auto nebo do toho naserou kuzi a nezavisly zaveseni a elektronicky uzaverky a tak... to by nemeli...
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
Toyota vyhrála svůj první závod off-road, Baja 1000, pomocí FJ40 Land Cruiser. Pro připomenutí závodní historie, vytvořila FJ40 BAJA 1000 Limited Edition.
[/img]
Osobně proti novýmu Defíkovy nic nemám. Prostě někdy je potřeba udělat krok dopředu ikdyž se to polovině lidí nelíbí. Vždy jsou tu i ti kteří mají peníze a líbí se jim to...
no jo , ale defendr je pracovní auto , to znamená že to pracovní auto být přestane , bohužel tato skutečnost souvisí i s tím že v roce 2013 se bude muset přestat vyrábět minimálně pro Evropu kvůli "Bruselu" a předpisům o bezpečnost vozidel pro EU
Kontrolní otázka: kolik z Vás, co oplakávají Defendera, absolvovala alespoň testovací jízdu? Vona to žádná atrakce není. A tvrzení, že je to pracovní auto, beru jen u předešlých generací. Tato současná vznikla v poměrně nedávné době, kdy rozhodně byly možnosti, jak pustit do světa auto, do kterého neteče, topí, a sedíš v ose volantu a pedálů. Nemluvě o poruchovosti a dostupnosti ND. Za ty prachy je to diagnóza. Já jsem rád, že vlasním 1:8,5 a nebudu na tom nic měnit :mrgreen:
Jako, že defík je diagnoza je snad jasný ne? Ukaž mi normálního člověk co si v dnešní době koupí auto který v žádným případě není levný, který je nepohodlný, moc netopí, teče do něj, fouká do něj, žere deset až dvanáct na sto a je hnusně hranatý. To udělá blázen. Já to udělal a sem v sedmým nebi, ani já ani táta nejsme prcci tak sme tu sedačku prostě šoupli dozadu a obětovali jedno místo na zadních sedačkách, dali tam menší volant a se 190cm a tělem statnýho chlapa si tam sedneme jak prd, to že je to hlučnej kostitřas de stranou v terénu tě to přivede do extáze. Smaozřejmě se bavíme o defíkovi s motorama TD5, 300 a 200 Tdi. Jak tam začli cpát transita a dělali 2.5 Tdi a bůhví co tak už nic moc snažily se udělat z toho něco víc a stejně to je furt strohý auto a to se od něj čeká! Je to jedno z posledních aut na tuhejch nápravách s klasickým rámem. Tak končím, vylil sem si emoce a jdu pryč :D
testovací jízdu jsem absolvoval jak jako spolujezdec , tak jako řidič a né jen defikem a mohu říci že krom poruchovosti rovnající se Fordu , Fiatu či Oplu to je špičkový terénní vozidlo kde ve chvíli kdy máš vodu po kotníky si rád že to furt jede a žádný počítač ti nehlásí že je něco špatně a stou pohodlností , dyť to byl původně traktor určený pro farmáře
O tom, že se novej defendr bude prodávat líp jak starej já výbec nepochybuju. Ale bude to z čistě machrovacích důvodů jako silniční Jeepy.
LR na uživení se stačí dělat auta pro armády, různý záchranáře atd. Diť to jsou nejlepší zákazníci co na nějakou korunu nehledí a defendry má snad každá armáda v evropě. Tohle si nikdo takovej nekoupí a přejdou předpokládám na Mergla G protože je lepší v každym ohledu, až na cenu.
Stejně nechápu proč Jeep mohl modernizovat Wranglera na JK a měli s tim docela úspěch a LR vyplivne tohle :roll:
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
No, ono vlastnictví LR lecos vysvětluje. Ale jak tady bylo řečeno, G je G. Tam můžeš mít zavřené levé okno, aniž by jsi se nakláněl do prostřed auta :mrgreen: