Upravil som combinetool.exe v hex editore. Po zmene tretieho vyskytu ?R3 na ,V3. Mapy vytvorene takto upravenym editorom funguju v poslednej verzii :tleskam:
Kdyby radši zprovoznili achievmenty když je tam už maj. Naštestí jsem to koupil ve slevě ,protože za něco takhle rozpracovanýho dávat plnou cenu? se snad oovee posralo..
Mám koupenou origo ale momentálně hraju na cracknutý, protože to se nedá, samý problémy s tím.
btw: V12 - podařilo se ti pořešit v editoru ty materiály, já jsem si jen všiml, že při načítání ostatních materiálů to píše "out of date" což jako nechápu co si o tom mám myslet ... kdyby to napsalo že soubor je třeba porušen nebo něco ale že je prošlej ?
Pouzivanie materialov je hodne divoke, osobne si myslim, ze v editore je bug. Materialy su ako folie kladene jedna na druhu, "najnizsie" je prvy definovany material, "najvyssie" posledny. Ked nechcem material zobrazit, nastavim Opacity na nulu a tam, kde malujem, material sa nezobrazi. Spomenuty bug je asi v tom, ze opacity (priehladnost) sa nastavuje po blokoch a nie podla malovania. Proste kam "stetec" zasiahne, tie sektory budu priehladne / nepriehladne. Vo vysledku to potom moze robit ostre hrany bez prechodov. Vhodnou kombinaciou materialov a ich pouzitim sa ale da zabezpecit velmi slusny vzhlad terenu. Nedosiel som na to, ako vyriesit situaciu, ked ma jeden material zasahovat do 2 inych - toto vzdy zblbne. Pravdepodobne sa treba vyvarovat takychto situacii, pretoze material sa definuje ako prechod z jedneho do druheho. Trochu obmedzujuci model, ale v podstate staci, pretoze engine ponuka Tint mapy, ktorymi sa da farebnost dost dotiahnut. Narazil som ale na ine anomalie - posledna verzia opat inak handluje s garazami. Moje predosle zistenie, ze locator prida neodomknutu garaz a referencia na garaz prida garaz odomknutu uz neplati. Ani za ten svet neviem prist na sposob, ako riadit stav garaze. Mam vytvorenu mapu 1km x 1 km, v nej som chcel 1 garaz - odomknutu, to sa mi aj podarilo docielit. Dosla ale nova verzia a garaz je kua zamknuta. Vyriesil som to tak, ze hned vedla nej som postavil Kamaz s garazovym navesom, je neaktivny a samozrejme zamknuty. Ked k nemu pridem, odomknem ho, vylozim naves a mam odomknutu garaz. Potom mozem na Kamaza nahodit cisternu, ktora sa bude velmi hodit. Dalsia anomalia - definujem novy Distributions - vyberiem objekty, vytvorim v mspaint novu prazdnu - ciernu mapu 1024x1024 a ulozim, pouzijem ju pre Distribution. Malujem do nej, kde chcem stromy. Domalujem, distribucia objektov sa zaktualizuje a je to OK. Ked neskor potrebujem "zalesnit" dalsiu oblast, domalujem ju, stromy sa vytvoria, ale po prepocitani terenu tam nie su. Az ked updatnem distribuciu. To ale ma 2 nasledky : 1. takto pribudnute stromy nie su na minimape v hre = pruser 2. nie je vytvorena lightmap (vlastne mapa tienov) = kozmeticka vada
Este pridam par slov k mojej mape, takze predbezne : - rozmer 1024x1024 - 2 pily - 3 ukoly, z toho jeden priamo v pristave, budte prosim korektni a na rampu nacuvajte ako by to bolo v realite :) - 1 garaz - 2 pumpy - okrem spojovacich cesticiek je jedna cesta okolo celej mapy ako rally RZ-ta, takze kto chce, moze sa aj ponahanat - niekolko nechutnych pasci na nepozornych soferov :)
no107064 : Aku verziu mas ehm, vyliecenu ?
Naposledy upravil(a) V12 dne 08.01.2015 11:16, celkem upraveno 1 x.
Řeším s kolegou i jiný problém, možná už taky někdo řešil. Když hraji s kolegou online, tak jemu to jede jak šnekovy. On má zařazený i 4 rychlostní stupeň a já ho předjedu na 1, nikde jsme nenašli proč. Nevíte? Vše řádně koupeno (přes roury od STEAMU), není to cracknuté atp. Jinak s těma mapama máme stejně. S touhle politikou ať jdou do háje
Ahoj, možná to tu někde už je napsané, ale zeptám se zda to nebude vadit. Neporadil by mi někdo s tím, jak do základní mapy, která už je vytvořená a hraje se na ní, přidat další vozidlo (základní), mýt na mapě třeba 10 vozů na místo základních 6? Mám koupenou originální hru verze 2014 pře Steam. Díky za odpověď.
Do originalnej mapy to pridat nejde. Da sa ale stiahnut editor map, sucastou balika su aj zdrojove subory k mapam, takze vies tu mapu upravit a potom vlozit do povodneho media.zip.