Ja som na to pozeral. Ten plastovy podvozok sa staca pri namahani. Ako auto super napad, len by to chcelo kovovy ram a vyssie polozit a je to celkom podarena kopia originalu. Ale ako vravim, za tu cenu je to dobry start pre projekt
auto vypadá hezky, jen si myslím, že po koupi a nutné přestavbě (kvalita dílů) z toho zbyde jen původní kastle a kola. Nic proti Číňanům, ale já se už mockrát spálil.
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Opravdu hezké auto a už jsou známy i jeho nedostatky:
1) tečou nápravy - je možno zakoupit kovové (470 Kč) 2) teče a rozpadává se převodovka - je možno zakoupit kovovou (470 Kč obal 750 Kč komplet) 3) kroutí se rám - opět lze zakoupit kovový (670 Kč, eventuálně + prodloužení 310 Kč) 4) malý rejd - zatím bez řešení
Některé postřehy jsou z různých fór, já jsem zkoušel pouze převodovku (350 Kč) a rozlejzá se!!! Ozubená kola v převodovce jsou hliníkové odlitky a dle mého názoru toho moc nevydrží. (materiál cca jako satelity v diferenciálu CC-01) Pokud je celé auto, jako převodovka (což pravděpodobně je) tak bych ho opravdu moc nedoporučoval bez přestavby.....
Pozitivní na tomto autě je, že výrobce HG si je vědom nedostatků a rychle je odstraňuje kovovým tuningem :-)
Mám tu na testy čtyřkolovou variantu jménem HG P402. Zatím jsem s tím vyjel 2 baterky z Tatry, čili mám najeto cca 4 lehce terénní motorhodiny. Ta věc se umí vykoupat, umí to lézt po tvrdé hlíně, hrabat v písku, umí to lehce skákat a podle mého názoru na nenáročnou expedici je to vhodné. Jo a uveze to misku s vodou pro psa :) .
Pokud by to někoho zajímalo, udělal jsem pro dodavatele krátké review (v angličtině - ale google translate vám s tím jistě pomůže, pokud neumíte) a krátké video. Výše uvedené neduhy a závady zřejmě platí i u mé instance. Ale mně osobně to auto velmi příjemně překvapilo, a to jsem byl vždy vůči expedičním vozidlům skeptický. S tou životností ale asi nebudu ten správný tester, neboť jsem zvyklý se k RC modelům chovat šetrně a jet co možná nejvíce realisticky.
Rozumím ale obavám zdejších zkušených terénních pilotů, na opravdový brutální RC trial bych s tím měl obavy jet. Všechno je plastové, dokonce i kardany, rám se kroutí jak u Pragy V3S, což mi zase u žebřinového rámu přijde normální (resp. jsem neviděl konstrukci, která by neměla centrální rouru a zároveň se nekroutila ;) ). Na první pohled mi tam hlavně vadí ty otevřené převody, zatím jsem se s tím nekoupal tak, že by byl motor pod vodou.