Promiň za můj včerejší příspěvek ale neměl jsem moc dobrou náladu a ten článek o výměně turba mě dorazil.
Srovnávat to z výměnou žárovky ale zase až taková blbost u některých automobilů není, pokud si ji člověk chce vyměnit sám a né platit cca 2500,- v servisu. Samozřejmě když se to povede jednou za x hodin, podruhé to bude rychlejší. Člověk už ví co a kde atd.
Nemyslel jsem to vůči tobě nijak zle, naopak si jeden z lidí který má očividně auta rád ;-)
Koncepce oddělení karoserie od rámu má opravdu své výhody a člověk s vybavením ji dle mého názoru zvládne dříve než v článku zmiňovanou výměnu turba bez sejmutí karoserie. Každopádně nevěřím tomu že by se výměna nedala provést i bez toho, jenom by to byla o dost dražší, časově náročnější a hlavně zbytečně dělaná práce. Proč dělat něco jednoduše, když to jde složitě :-D Každý se s tímto příslovím denně setkáváme a někteří si to ani neuvědomujeme, nebo jsem už vůči tomu imunní.
Chtěl bych vidět výraz toho zákazníka když viděl svůj rangerover :lol: Nechtěl bych mu vysvětlovat že jeho vůz je opravdu v rukách odborníku a za tři hoďky jede domů opraveným vozem :wink: