Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

No italská tyčka vypadá líp, to je jasný. Ale tak asi se shodnem, že hrát si tady na nějaké scale ježdění asi nemusíme ne ... :lol: od toho jsou kategorie C1 a C2

Milane to myslíš ten Strýčkův lom?

Radku zoufale mi chyběla nějaká dokumentace ze závodů, tak jsem chtěl něco pořídit, ať tady pak máme klukům co ukázat. A je to výborný studijní materiál, spousta chyb tam jde hezky vidět a člověk se z toho může poučit. Rakušákům se to moc líbí, Daniel mě požádal, jestli bych nesestříhal nějakou verzi, která shrne celý závod, tak asi něco jednoduchého sesmolím.
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

...no kluci,, tahání za botu nebo upravenou tycku s oky - není to jedno? někdo má na botách skutečně očka nebo šekle, při závodech C3, kde si nikdo nehraje na scale vzhled je naviják jenom prostředek jak regulérně a podle pravidel zvládnout překážku...:) Italové mají luxusní ty tyčky s oky, je to dobrý nápad a já bych se také přimlouval za to je mít u nás na závodech...:) kus roxoru a na něm navařených několik oček...ALE chce to pro každou sekci vlastně člověka navíc, který sekci sleduje a přechází za a nebo před každým závodníkem....soudce a tratový maršál mají svých starostí dost...:)
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Ano Strejčkův lom, není to taková zaoblená skála, ale věřím, že by to tam šlo.
Co se týká navijákování, vy to jezdíte, vás to baví, a ctíte nějaká pravidla. Mi to přijde opravdu divné, a teď nemluvím o scale ježdění !!! Prostě, kdyby někde na trati byl nějaký pevný záchytný bod, kam by bylo možno se navijákem chytit, potom OK. Ale takhle za botu a ještě k tomu někdy za vlastní :-( přísahal bych, že jsem tam občas zahlédl pocuknutí nohou v krizové chvilce. Ale jak říkám, je to vaše věc.
bflmpsvz
Uživatelský avatar
Tomhabmw
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2489
Registrován: 16.11.2009 0:00
Bydliště: Někde u té Pálavy..

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Naprosto s Milanem souhlasím,má slova...ale berte to jako názor laiků co to nejezdí...ale je to názor diváků... :-D :OK:
2 x CC Pajero ala Mrak...
CC ...Lada Niva
Liaz Dakar 85 1:10
TRX4 Defender..
MTS...
Uživatelský avatar
Leprasol
RC Bůh
Příspěvky: 1456
Registrován: 25.11.2008 0:00
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Je to tak, že bota je prostě nejrychlejší a nejjednodušší způsob uchycení háku. Když se jede trophy, jde tam o čas, takže neni moc ideální hledat, kam by se dala zakopat kotva a jestli to pak udrží. Další věc je, že v trophy není za naviják penalizace, takže je jedno, kolikrát si přemístíš hák, tudíž pohyb nohy je celkem běžnej. Stejně tak když je noha blbě, snaží se člověk uhnout, aby se auto mohlo navinout co nejblíž. Tim určitě nemyslim, že by bylo OK si přivázat auto k noze a protáhnout ho tratí, ale je na soudci, aby řek, jestli pohyb nohy, nebo dotek byl natolik zásadní, aby ovlivnil průjezd...potom je samozřejmě penalizace za dotyk. Jinak je to v trialu, tam když si dáš nohu blbě a přimotáš se až k ní a je to pořád málo, je za přemístění nohy penalizace za další naviják, takže tam je to ostřejší. Nicméně tam zas není tak zásadní čas.
Sám sem měl trochu guláš na začátku první sekce, když mi jeden z pořadatelů řek, že je OK si zapřít auto nohou při manipulaci s navijákem, aby mi necouvlo pryč. Přišlo mi to zvláštní, ale když řikal, že se to smí, tak sem to udělal. No a druhej hned řikal, že to není OK, že za to je penalizace doteku auta, takže se to už neopakovalo.
Pro nás to bylo seznámení s konceptem a s pravidlama v praxi, takže jsme občas trochu tápali a dělali věci ne úplně nejlíp. Nicméně každýmu počítal penalty soudce, takže to bylo dostatečně podchycený.
Chtěli jsme hlavně udělat ty videa, abysme se koukli co kde bylo blbě a tak.
**Honza**
**Original since 1981**
**#RTRCZ team driver**
Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

..výstižné a přesné.....:)jinak v Italii to není C3 běžný závod, ale závod vrcholu sezony, kde se schází nejlepší jezdci ze všech regionů Italie a i Evropy, kde se jezdí kategorie C3.
Tento vrcholný závod se jmenuje MOAB EXTREME, NEBO také CISE FINALE.
Ted se tam jeli tři sekce, které byly všechny trophy, tedy závod s časem a průjezdem terénu označeným páskou, penalizace za použití návijáku, couvání a doteku mlíka z vnitřní strany (nesmí se dostat stopa kola vně) nulová. Penalizace za opuštění trati, tedy více než dotyk, přejetí značení je jedna minuta plus, opuštění trati celým autem se bere jako dvakrát přejetí značení, tedy dvě minuty plus, repozice je několik minut (ted nevím přesně, ale to není tak důležité) další kombinace penalt je , že na každé trati jsou místa, která obsahují téměř nezvládnutelný a extrémně těžký úsek - tzv. bonus-pokud se rozhodneš bonus nejet tak dostaneš penaltu dle obtížnosti místa- tam se to pohybuje od 2 minut až cirka do devíti. Když bonus projedeš s navijákem, tak nedostaneš penaltu, ale také ne minusové minuty, které se téměř rovnají penaltě- například u penalty 9 minut za neprojetí bylo minus pět minut, tedy fajn zvýhodnění.
Trat byla sledována třemi rozhodčími, třemi tratovými maršály a čtyřmi lidmi, pomocníky, kteří právě nosili ty tyčky na navijákování.(podotýkám, že všechen tratový personál byl 100% full time, tedy ne jezdci).
Vidíte sami, že pravidla jsou poněkud odlišná, ale adrenalin si myslím, že jezdci produkovali velmi. Je jasné, že pro diváka to může být někdy velmi fádní, zvlášt když se jezdec rozhoduje před překážkou a tancuje s autem na místě atd.
Jen o n a jen on prožívá tu jízdu jako kompaktní a plynulou...Věřte, že CISE bylo opravdu výživné.
..takže v Rakousku byly boty dovoleny, ale sám také preferuji aspon ty tyčky co mají Italové....
ale způsob navíjení není hlavní téma, doufejme, že se nám v Česku rozroste základna těch, co opravdu chtějí jezdit a také budou jezdit...:)
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Je pravda, že to bylo chvilkama takové nešikovné s těma nohama, když auto šlo nadoraz k noze a ještě nebylo za překážkou a co teď. Celý Chrisův závěr v první sekci byl tak nějak pofidérně zajetý, že jsem moc nevěděl, co si o tom myslet. Tyčka s očkama by tak nějak asi eliminovala sporné momenty. Já to za tkaničku taky nechtěl, měl jsem nachystanou lopatičku od leseframese, ale když to tam nikdo nepoužíval, tak jsem ji sundal no.
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Cítím ve vzduchu novou pneumatiku, která bude výrazně promlouvat do pořadí u těchto vozítek.

https://www.prolineracing.com/tires/hyr ... uck-tires/


Ideální velikost do pravidel, zajímavý design, hodně agresivní dezén, stejná směs, jak o osvědčených swamperů, každá figura dezénu řízlá na tři kousky, pěkná cena, úplně se tam nabízí prořezání pro ještě agresivnější vzorek ... poprvé asi koupím nové gumy :lol:
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
Milan3528
Píšu hodně
Příspěvky: 1063
Registrován: 05.05.2015 18:54
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Tak ty vypadají suprově.Budeš je objednávat ? Vzal bych taky sadu,ale neumím kupovat ze světa.
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

No zatím se do toho nehrnu, dám tomu čas, až se nějak osvědčí.

Možná bych to řešil přes kamaráda z Německa, to by asi bylo výhodnější s poštou. Uvidíme, kde se budou prodávat, je to novinka.
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Vlákno přesunuto do sekce C3 na RC AST. Ponechám ho jako obecný pokec o C3kách po celém světě - zajímavé akce, stavby aut, fotky a videa pro inspiraci, cokoliv, co by stálo za řeč. Pokec ohledně C3 konkrétně na RC AST, jakožto nová kategorie od 2017, bude ve vedlejším vlákně. Díky za pochopení
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
tomas71
Píšu hodně
Příspěvky: 1173
Registrován: 30.01.2011 0:00
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

No asi to překopu na C3. Když se to udělá šikovně, tak to i případně půjde použít na expe
Obrázek
Hilux na šasí Slick7 "TADY"
Hilux "Žirafa" na SCX10
Hilux "KATONI" na TF2 "TADY"
Crawlík Bullýk
"RAJČE"
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

Sesmolil jsem pár myšlenek, co jsem za pár měsíců posbíral o cétrojkách a připojil k tomu report z našeho závodu v Retzu. Díky za spoustu fotek Raunovi a Danielsovi, bez nich bych to nedal. Myslím, že stojí za shlédnutí, zde ke stažení za deset kaček ;-)

http://digiport.cz/detail/floowie_pu/21 ... -16?ac=&a=
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
stiifii
Píšu hodně
Příspěvky: 1591
Registrován: 14.09.2009 0:00

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

hej tak co... nejaky novinky? kdo stavi? kdo kde co nakupuje a vyrabi?
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "
Uživatelský avatar
tomas71
Píšu hodně
Příspěvky: 1173
Registrován: 30.01.2011 0:00
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Pokec o extrémní kategorii C3 obecně

no tak se stiifii pochlub, jak jsi pokročil
Hilux na šasí Slick7 "TADY"
Hilux "Žirafa" na SCX10
Hilux "KATONI" na TF2 "TADY"
Crawlík Bullýk
"RAJČE"

Zpět na „RC Adventure Scale Trophy - C3“