To namalujes a po dvou baterkach v pisku a na sotoline se to zase vodrbe :-D to uz je holt jeho osud. Ale nakou opravu by to asi zaslouzilo. Hlavne na to foceni je treba nejakej kolega pac to nejde pekne vyfotit a pekne si k tomu naject najednou. Na to mam o cca dve ruce min.
Premyslim na nejakou zadni konstrukci pod naraznik, aby se to tak nenicilo kdyz se tahaj po zemi ty siroky boky kastle. Milimetrovej sklolaminat pripraven tak uvidime co me napadne...
To vis, kolega nema filmovou skolu. Nejen ze ji nedodelal; nikdy se tam ani nehlasil Musis si z toho vybrat ty 3 pekny zabery, do priste to nak vychytame :-D to jen pro obraznost, jak to jezdi... :FINE:
Draha kratka, ale zabavna. Opet na nekolik baterek.
Ilustracni foto. Tohle proste nejde trefit s vysilajdou v jedny ruce. A ani to nejde vyfotit s mobilem v jedny ruce :-D Jezdilo to normalka az k hornimu okraji, let pres tu prazdnou cast a dopad krasne do ty vany vlevo. K tyhle stene vedou samosebou i rampy, ale skakat na 3 metry vysokem najezdu dalsich X metru do vysky a dopadat celkem na placaka, na to mam malo penez :-[
Tlumice jsou puvodni, obcas preleju a pretesnim, funguji skvele.
Plastovy plato je plastovy, kdyz se netrefis, tak muze prasknout, to je jasny. Traxxacky vypada odolnejc. Ovsem taky mam puvodni, jen jsem ho snytoval a porad drzi.
Odchazel mi domecek diferencialu - uz jsme si na sebe zvykli, na zpevnenem povrchu ho setrim od pridavani plneho plynu z nuly a to staci k tomu, abych od te doby, co jsem poridil do zasoby ty domecky 4, uz zadny nestrhl :-D
Gumy mizi pred ocima, nesmi se to nahradit spatnymi (maxxis trepador), ale dobrymi (proline caliber ss) a pak auto jede jako... Jako krava.
Vzdy nadelim ostatnim zadokolkam kolik kol jen chci. Jsem spokojenej. Lita to fakt hodne. Fakt dobre se to ridi.
Jezdi to rychle, tzn udrzba a opravy jsou nevyhnutelne. Karoserie jsou spotrebni zbozi, odre se, postupne rozpraska az tam nepujde vubec dat :-D
Pneumatiky a vlozky se musi taky servisovat, musis pocitat s odlepovanim a nalepovanim pneu.
Loziska (kola, prevodovka, poloosy..) dily prevodovky, vsechno to dost trpi. Treba CVD poloosy v tom jsou stale puvodni, jen jsem po dvou letech na jedne ztratil pin, nahradil kalenou osickou z 2mm vrtaku a jezdi se dal.
Ja bych ani nerek ze je to vyslovene poruchovy, moje problemg spocivaji jen ve stylu jizdy a zpusobu pouzivani. 2WD se silnym rychlym stridavym motorem je docela specificka kategorie, blbe se to ridi, jizdni styl je trochu sofistikovanejsi.
Ma li to byt prvni auto, kup si nejakou 4x4, nezavisly zaveseni, velky kola, a uvidis, ono ti to ukaze.
Jsi tu na foru o pomalych expedicnich autech vetsinou s tuhymi zamcenymi napravami - to je treba neco naprosto jinyho. To te nebavi? Potrebujes shorta? Buggy? Monstr? :-D pocitej s tim, ze "prvni auto" znamena "prvni auto z nekolika"...
Takže Losi XXX SCT BL je uz nejaky tyzden doma vsetko maka ako má ale utrhlo mi na zadnom kolese osku taky domcek misku tak som na 2 tyzdne dojazdil objednane jazdim na 2S 5000mAh baterky a je to neskutocna parada ci na hline trave strku kamení ale aj na asfalte ale tam sa akosi rychlo stracaju pneu , vie mi niekto doporucit na toto auto kolesa s pneu na asfalt ? aby som ich tak rychlo nedral ? :tleskam: