BERTO píše:Hmm, dobré rady na trial.nevim,co se da z toho pouzit !pneu nic moc, řízení malý úhel, těžiště vysoko, baterie na zadní nápravě,to se mu bude dobře jezdit.chlapi poraďte mu lépe,dop.auto od ruzabmx,balu,dmr atd.at zbytečně neutraci.
Když jsem byl zmíněn,tak přidám pro začátečníka svůj recept.
šasi zkrácené z Axiála SCX 10,převodovka a plato upravené pro zástavbu redukční převodovky HPI,na přední nápravu jsem použil zadní z Tamiya CC-01 s uzavřeným diferenciálem z TT-01 náprava je upravená na přední pomocí zúžovacích komponentů, těhlicemi z axíka a kardanovýmy poloosama od Slicka. Servo je na ní umístěno pomocí na míru dělaného držáku nastojato.Zadní náprava je z MST CMX,pneu ripsaw a kastle je předek Tamiya Hilux řádně ořezaná, k ní jsem pořídil korbu od RC4WD z Hiluxu Mojave,maximálně zkrácenou (zepředu i zezadu). A pravda při své premiéře byla na bedně.
Těch variant je mraky někdo jezdí výsledky s Axíkem,MST,Vaterou (vše upravováno) dá se vyladit i Tamiya CC-01 viz Mrak, takže obecná rada neexistuje-to se ti kluci snažili naznačit.Ideálně si zajeď někde na závody a tam ti každej rád poradí a předvede svůj stroj.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/