Tak jsem narazil na problém tzv. krátký kardan, nejdříve jsem se dal do hledání nějaké delší alternativy a nakonec jsem udělal prodloužení na hrušky náprav. :wink: Tak snad to bude makat.
http://worlusho.rajce.idnes.cz/bawo/#DSC09330.jpg
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
Tyhle řešení mě také napadly, ale nejdříve jsem chtěl zkusit něco, co má vratný charakter a nemusím k tomu použít další pár kardanů. Také jsem chtěl použít kardany MIP, které se mi nechtělo za účelem prodloužení řezat a dělat na nich vsuvky. A hlavně tohle bylo za hoďku hotový a nic to nestálo. :wink: Tak uvidíme jestli se to osvědčí.
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
Podvozek je z honcha , převodovka zůstane v původním stavu včetně spur gearu, který vychází přímo do prostoru tunelu a opěradel předních sedadel. Jinak rám přijde přefiknout a prodloužit směrem k přední nápravě, tím se i získá místo pro příčné uložení baterie za přední nápravou.
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
Silně o něm uvažuju už dlouho.Mám totiž krásný sedačky a zbytek chevy kastle z Burbana,tudíž mě svrběj ruce. :-D No,taky mám původního Forda 350ku a když jsem viděl tohle:
Tak to se ti nedivím, tohle vypadá dost zajímavě, jinak si myslím, že v honchu je dost takových všelijakých serepatiček (světla. nárazník atd.) který se dají dobře zužitkovat a ono když si je chceš pořídit zvlášť , tak zjistíš, že je levnější si pořídit celé auto :-p a nejlépe 2x.
Martin Axial Ax 10 ARTR, Axial CSX 10, Xray XB4 Rally , xray XB4"15 Sanwa foto na rajčeti worlusho
No právě,že cena se mi zdá se vším všudy velice dobrá,takže stačí jen doladit krásnou tvrdou boudu a krásná kára je na světě.
Jen ještě počkám s jakou novinkou se vytasí HERE HERE