Zajímalo by mě zda s nimi někdo experimentuje, v návodu je popsáno mnoho o jejich ůpravě, o jiných pružinách, olejích a dokonce jiných pístcích. zajímalo jak to je s těmi dvěmi pružinami? Zda tu krátkou tvrdou a dlouho měkkou, nebo naopak a čeho tím docíílím. Myslím že to jsou dobré tlumiče a trochu by jsme o nich mohli pokecat :)
Tlumiče jako takový jso podle mě uplně na 3,14ču, nejdou normálně naplnit... Ale zase se mi na nic líbí, že jsou tenký a maj ty dvě pruřiny. Já myslim, že když budeš chtít s těma pružinama laborovat, tak krátkou měkkou a dlouhou tvrdší (ale rozumě ;-) ). Krátká ti bude pružit při mensších nerovnostech, aby auto neskákalo a dlouhá bude fungovat hlavně při křížení. Navíc, když máš tu dlouhou tužší, tak ti to auto podrží líp v náklonu než měkčí...
Legenda zvaná Plísňák cabrio HAJZLTEAM + ještě nějaký rychlý mrchy
No jestli jsou na <> ? já přešel z CC na SCX takže ty tlumiče jsou pro mě pokrok :D. Ale takhle nějak jsem si to myslel, že to funguje, dlouhá na křížení a krátká na nerovnosti, Mám Honcho, všechnu váhu v předu a v předu mam standard péra a vzadu dlouhé supersoft. zadek funguje parádně, ale ten předek mi přijde že furt sedí dole a ho*no péruje, tím že přestavím tu matici tak jen zvýším výšku nebo i změním tuhost?
Když dáš tu matici trochu níž, tak zvyšuješ přepětí pružiny, tudíš zvyšuješ i její tuhost ;-). Jinak na CC jsou plasťáky CVA od tamiye a to jsou jedny z těch lepších tlumičů → fungujou, jak maj. Stačí je jenom mít dobře naplněný...
Legenda zvaná Plísňák cabrio HAJZLTEAM + ještě nějaký rychlý mrchy
nebo pokud chceš hodně křížit tak vyhod vzadu ty menší pužinky a ty gumový dorazy a uvidíš :-)
Mrkni na tohle,už teda Stiifii tohle auto nemá ale funguje parádně :-)
Teď to tu mám rozebrané a špekuluju nad tím, nikdy jsem tlumiče neřešil a hned co jsem je vytáhl tak nechápu k čemu je tam ten gumový bazmek, už je venku a hned to má lepší zdvih. Nicméně když to je bez té malé pružiny a vidím jak tam ta dlouhá Stifimu jen tak volně leží tak to asi není moc ideální ne, když tam pružina lítá jak špína v kýblu :lol: a když ji upevním vrchní matkou, tak už je dost tvrdá, asi jen vytáhnu gumu a nechám pružiny obě. No a ještě tu mám stovky ansmanny tak musím vyhodnotit, které budou fungovat lépe :lol:
Joo a olej tam taky dávno nemám jsem zjistil :lol: btw to barevné označení je jak? vrchní mám červené to by měl být super soft a spodní zelené jsou medium?
přesně tak s těma barvama... a jinak ja přešel na ty ansmanny... maj jednu mouchu, ale dá se to přežít a bez oleje se vozí suprově... daleko lepší pocit jak s těma axialovýma... ale jak říkám, maj jednu mouchu :-(
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
to ani problém není je tam hafo různých podložek... ale problém je v těch těsněních (O-kroužky) jestli sis všiml, jsou tam hozený jen na takovou kovovou sponečku.. a už se mi stalo, že sem dojel domu a měl jsem to vystřelený... tím, že nevozím olej, tak je to šumák...ale dostat tam tu mrchu je nadlidský úkol tak sem to zalil sekunďákem :-D každopádně pokud jezdíš trial, tak stejně ten olej až tak extrémně nepotřebuješ a pak plní funkci s měkkýma pružinama daleko lépe než axialový... maj fakt hladký chod :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
sWiNe píše: Nicméně když to je bez té malé pružiny a vidím jak tam ta dlouhá Stifimu jen tak volně leží tak to asi není moc ideální ne, když tam pružina lítá jak špína v kýblu :lol: ?
kdyz je auto rovne tak neni volna... auto je pak placaty takze na rovine je zdvih od napravy k ramu par mm.... tim auto vydrzi velkej bocni naklon a vydrzi viic i podelne ve sjezdech a vyjezdech diky nizsimu tezisti.... a pri krizeni jde jedna polovina lehce nahoru za to druha jde hodne dolu takze mas porad kontakt s teren.... ale chce to naladit na axiku me to fungovalo suprove ale na CCcku uz to tak dobry nebylo... rikam me to vyhovovalo
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
no pokud nemáš měkký pružiny nebo hodně težký auto, tak ty ansmanny nebudou až takový zázrak... jsou to tlumiče pro nějaký monstry nebo buggy, takže ty medium pružiny mi přišly daleko tvrdší jak u axíka... já vozím měkký pružiny a dobrý...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
njn... tak to už je pro mě jak já říkám JCS (jiná cenová skupina) já snad možná čase pořídím ty ingety...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT