hnus velebnosti, kde je tá stará škatula, proste klasika :cry:
http://www.ggeerrii.rajce.net :)
Každý , kto mi lichotí, je mojím nepriateľom. Každý, kto ma kritizuje, je mojím učiteľom Pajero Wagon ´93 - výstavba
DCC 006_Defender 90
Sakura Zero S
Tak ja s tim problem nemam me se celkem libi ale zajima me jestli to zachovaj jako jednoduchy spolehlivy auto nebo do toho naserou kuzi a nezavisly zaveseni a elektronicky uzaverky a tak... to by nemeli...
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! " " Seru na poli , jezdím pro body... "
Toyota vyhrála svůj první závod off-road, Baja 1000, pomocí FJ40 Land Cruiser. Pro připomenutí závodní historie, vytvořila FJ40 BAJA 1000 Limited Edition.
Osobně proti novýmu Defíkovy nic nemám. Prostě někdy je potřeba udělat krok dopředu ikdyž se to polovině lidí nelíbí. Vždy jsou tu i ti kteří mají peníze a líbí se jim to...
no jo , ale defendr je pracovní auto , to znamená že to pracovní auto být přestane , bohužel tato skutečnost souvisí i s tím že v roce 2013 se bude muset přestat vyrábět minimálně pro Evropu kvůli "Bruselu" a předpisům o bezpečnost vozidel pro EU
Kontrolní otázka: kolik z Vás, co oplakávají Defendera, absolvovala alespoň testovací jízdu? Vona to žádná atrakce není. A tvrzení, že je to pracovní auto, beru jen u předešlých generací. Tato současná vznikla v poměrně nedávné době, kdy rozhodně byly možnosti, jak pustit do světa auto, do kterého neteče, topí, a sedíš v ose volantu a pedálů. Nemluvě o poruchovosti a dostupnosti ND. Za ty prachy je to diagnóza. Já jsem rád, že vlasním 1:8,5 a nebudu na tom nic měnit :mrgreen:
Jako, že defík je diagnoza je snad jasný ne? Ukaž mi normálního člověk co si v dnešní době koupí auto který v žádným případě není levný, který je nepohodlný, moc netopí, teče do něj, fouká do něj, žere deset až dvanáct na sto a je hnusně hranatý. To udělá blázen. Já to udělal a sem v sedmým nebi, ani já ani táta nejsme prcci tak sme tu sedačku prostě šoupli dozadu a obětovali jedno místo na zadních sedačkách, dali tam menší volant a se 190cm a tělem statnýho chlapa si tam sedneme jak prd, to že je to hlučnej kostitřas de stranou v terénu tě to přivede do extáze. Smaozřejmě se bavíme o defíkovi s motorama TD5, 300 a 200 Tdi. Jak tam začli cpát transita a dělali 2.5 Tdi a bůhví co tak už nic moc snažily se udělat z toho něco víc a stejně to je furt strohý auto a to se od něj čeká! Je to jedno z posledních aut na tuhejch nápravách s klasickým rámem. Tak končím, vylil sem si emoce a jdu pryč :D
testovací jízdu jsem absolvoval jak jako spolujezdec , tak jako řidič a né jen defikem a mohu říci že krom poruchovosti rovnající se Fordu , Fiatu či Oplu to je špičkový terénní vozidlo kde ve chvíli kdy máš vodu po kotníky si rád že to furt jede a žádný počítač ti nehlásí že je něco špatně a stou pohodlností , dyť to byl původně traktor určený pro farmáře
O tom, že se novej defendr bude prodávat líp jak starej já výbec nepochybuju. Ale bude to z čistě machrovacích důvodů jako silniční Jeepy.
LR na uživení se stačí dělat auta pro armády, různý záchranáře atd. Diť to jsou nejlepší zákazníci co na nějakou korunu nehledí a defendry má snad každá armáda v evropě. Tohle si nikdo takovej nekoupí a přejdou předpokládám na Mergla G protože je lepší v každym ohledu, až na cenu.
Stejně nechápu proč Jeep mohl modernizovat Wranglera na JK a měli s tim docela úspěch a LR vyplivne tohle :roll:
Jeep Wrangler na CCčku,LR Discovery I ve stavbě, Avia A31 Turbo 4x4 odložena na neurčito
http://trewor.rajce.idnes.cz Hlava plná nápadů ale jsem moc línej je realizovat
No, ono vlastnictví LR lecos vysvětluje. Ale jak tady bylo řečeno, G je G. Tam můžeš mít zavřené levé okno, aniž by jsi se nakláněl do prostřed auta :mrgreen: