Flare píše:Auto moc pěkný ... mám otázečky :-)
- na jakou nejnižší šířku s 2.2" kolama jsi se schopný dostat?
- jaký je max. úhel zatočení? případně je nějaký tuning na zvětšení?
- jaká je stabilita auta versus váha?
Co se tyka sirky, tak zalezi na rafkach (ve 2.2 toho moc nemam) i gumach. Ted sem nasadil velky 1.9 (viz obr vyse, pouze uz jsou me vlastni) a dostal sem se na nejakejch 265, obavam se, ze o moc lepsi uz to nebude.
Rejd nic moc, rekl bych, ze horsi nez axik v zakladu. Na nejaky extremni vytaceni by pomohla jedine zataceci zadni naprava. Tuning jedine ve forme kovovejch knuklu, ale tim si clovek moc nepomuze, i kdyz se mi prece jen zda, ze nejaky milimetrik to pomohlo. CVD zatim nikdo nedela, ale stejne by se pak muselo probrusovat rizeni, coz se mi ted moc nechce, abych nevocesal dogbony.
Co se tyka stability, posadil sem to na kratsi tlumice nez original, ale na tech velkejch kolech, ktery nebyly zatizeny, to melo docela tendence se prevracet. Uvidim, co udela zavazi v kolech.
Tak nevim jestli ti to pomohlo. Vim, ze jezdis ten trial, tohle na to asi nebude uplne urceny, je to spis takova rock buggy, vlastne se to i tak prodava :mrgreen: