Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Napsali jste mejla výrobci ? Bez zpětné vazby se jen těžko dojde k nápravě. Výrobce je vděčný za každou konstruktivní připomínku.
Uživatelský avatar
Wendis
Veterán fóra
Příspěvky: 3884
Registrován: 02.05.2011 0:00
Bydliště: Most

myslim že reklamace je dost výstižná .....
SCX10 HZJ 75 pickup
TRX4
Yokomo DPM
Yokomo YD2
Axial Yeti Score
zrzek
Nově příchozí
Příspěvky: 55
Registrován: 09.12.2009 0:00
Bydliště: Sibřina

Hmmm.........

Kamarád udělal podobnou zkušenost. Zakoupil MDD56 - chvíli to jezdilo v pohodě, pak začal régl stávkovat. Pak shořel - evidentně, byl drobet nafouknutej. Byl poslán na reklamaci - odpověď byla, že došlo k přepólování. Tak zakoupil MDD 32 - zapojení provedl "blbuvzdorně", dával si po první zkušenosti pozor na správnou polaritu a jakmile ho zapnul (bez jakékoliv zátěže), tak se régl odporoučel také - tentokrát se v místě, kde jsou na tišťák přiletovány kabely, objevilo malé začernání a dírka v plastovém pouzdru réglu (chudák kamarád ani neměl možnost régl projet). Opět bylo reklamováno - odpověď byla - že prý došlo k přepólování. Vcelku nepříjemná a finančně náročná zkušenost.

Teďka jezdí starou modelovou řadu.
- Axial SCX 10, ???, RC4WD 45z, DSYS 54, Turnigy - "v rozsypu"
- Axial SCX 10 Honcho, Axial 55z, DSYS 36, Monza 120M - "v přestavbě"
- HPI Blitz SC MK10, LRP 10,5z, Novak GTB
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Proti přepólování není odolný žádný regulátor. Na to je třeba dát si opravdu pozor, protože jinak je to velice rychlá smrt. Výrobce s velkou pravděpodobností pozná, kdy k přepólování došlo a když to není úplně jasné, regulátor opraví nebo vymění.
Prošlo mně rukama poměrně dost regleců DSYS a několikrát se stalo, že byl problém a nefungovalo to tak, jak mělo. Kolikrát už jsem měl fakt chuť to roztočit a hodit do kopřiv, ale vždycky ( až na jeden případ, kdy vinou nestandardní konstrukce motoru reglec stávkoval ) byla chyba mimo reglec. Je to taky trochu dáno tím, že reglec má v sobě dost ochran a kolikrát ta ochrana vyhodnotí jako chybu to, co jiné reglecy vůbec nezajímá a ani to jejich SW nezajímá. Otázkou je, jestli je to dobře nebo špatně a hlavně jak najít ten správný kompromis mezi tím vším.
Uživatelský avatar
cendab
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2075
Registrován: 28.12.2010 0:00
Bydliště: HSK

No já byl u toho když stiifiimu zdechnul regl na Ještědu...večer fungoval a ráno se prostě nerozjel....když přijel domu do tepla zase fungoval.....prostě mu byla zima....schrnul bych to takhhle.....ten dysys mu zkurvil akci na kterou se všichni těšíme celej rok....nikdy sem ho neviděl nasranějšího než když se na nás celou cestu nahoru koukal a auto bylo v kufru na parkovišti....kvůly reglu....No a poslední akce v Mrakolendu už náhoda nebyla...tam když něco blblo tak jedině dysys a né na jednom autě....Myslím že v těchto případech není třeba hledat chybu jinde než v Dysysu....
AxSCX-REX60......scale LC HJ47
WraitChéro..........special trial
TwinHammers......TůKladífka
CCčkObyCENDA....PajeroPickupTrial PPT
HolídaJbyCENDA....HolídajCup

HAJZLTEAM.COM
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

cendab píše:No já byl u toho když stiifiimu zdechnul regl na Ještědu...večer fungoval a ráno se prostě nerozjel....když přijel domu do tepla zase fungoval.....prostě mu byla zima....


toto jsem také dvakrát zažil - jenže byla zima baterkám. Starší typy Li-Polek a akumulátory s velkým vnitřním odporem jsou v zimě natolik líné, že se jim vůbec nechce pracovat. A v kombinaci s dlouhými vodiči klesne napětí natolik, že reglec se opravdu nechytá. To je stará známá věc hlavně u letadel, kdy v teplotách pod nulou se nedalo vůbec lítat. Pochopitelně s různými regulátory a stříďáky.
Ale svádět to na reglec je docela jednoduché, to je pravda.

Ale to není důležité - důležité je to, že pokud má někdo s tím regulátorem problém, je třeba toto sdělit výrobci. Napsat mail nebo zatelefonovat není až tak velký problém. Pokud si to ale daný modelář nechá pro sebe, pak je těžké mu pomoci. Buďte si jisti, že pokud bude chyba na straně regulátoru, nebude vám za opravu nic účtováno. Ale zatím je drtivá většina problémů zaviněná mezi hlavou a rukama majitele. Navíc přiznat se ke svojí chybě je dnes poněkud nemoderní. Tím nemám na mysli nikoho konkrétního, ale je to bohužel tak.
Uživatelský avatar
petos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 768
Registrován: 25.01.2010 0:00
Bydliště: Banska Bystrica SK

Takze jednoducho Dsys nieje regulator urceny pre nas. :lol:
Potrebujeme Bulletproof regulator,ktory je blbuvzdorny.
Takze sup,sup-Tekin,Novak,Mamba,atd :lol:
PS:okrem dsys mam este outcry,novak,ezrun,turnigy.(obojsmerne,jednosmerne,striedaky,bezsenzorovy aj senzorak)
Zvlasne je,ze kazenie riesim stale len pri Dsysoch asi som skutocne tak blby a neviem to s nimi.
Je na case vsadit na ineho kona. :wink:
SCX10 jeep JK 4x4
TRX6 Pacific P12 6x6
Uživatelský avatar
mara126
Píšu hodně
Příspěvky: 1887
Registrován: 01.01.2010 0:00
Bydliště: Louny

Kdo máte zkušenosti z DSYS

s těma baterkama máš pravdu,ale pokud se zahřál regl tak pak zase chvilku běhal
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126
Uživatelský avatar
tjjack
Častý přispěvatel
Příspěvky: 596
Registrován: 11.07.2010 0:00
Bydliště: Litvínov

Jestli nebyla zima obojímu, protože mě DSYS fungeje bez problémů, ale když to tady tak čtu, tak uvažuju, že bych mu na zimu zařídil vateovej kabátek :mrgreen:
Legenda zvaná Plísňák cabrio
HAJZLTEAM
+ ještě nějaký rychlý mrchy
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Borik ma pravdu, plno skod na DSYSech sme si asi zpusobili nasi chybou, omylem nebo nevedomosti.. Pokud je to tak je dulezity si to priznat.. Stejne dulezity mi ale prijde kontaktovat vyrobce a oznamit mu jakykoli chyby, vzdyt jen on muze bud regl opravit, nebo upravit nove vyrobeny aby pripadny problem nenastal..

Na druhou stranu si nejde nevsimnout, ze tyhle problemy se objevily az s nejnovejsi radou reglu, na starsi si tu za posledni roky snad vubec nikdo nestezoval, pokud pominu problemy s nastavovanim nebo fakt, ze se nekomu nelibilo jak DSYS funguje.. (pomaly rozjezdy atd..)

Sam mam MD28DCR ve svym CC-01 pres dva roky a jezdim s autem hodne casto, jezdil sem v -17, i v nejvetsich vedrech v lete, xkrat byl regl varici, ze sem na nem neudrzel ruku, xkrat sem ho utopil, byl pod snehem, kolikrat bahnem, permanentne je ve vlhkosti a prasi se na nej.. Jezdil sem s nim 65T motor a ted uz nakou dobu jezdim Graupner Speed 600 ECO a muj styl jizdy neni uplne ECO, coz reglu taky asi nedela moc dobre, auto ma s reglem najezdeno nekolik !stovek! km a co se tyce reglu, nikdy sem nemel problem.. Nikdy se mi nestalo ze bych "nenastartoval" nebo ze by se mi rozhazelo nastaveni, akorat kdyz sem ho trikrat utopil, tak sem ho doma celej den susil a pak zas naskocil..

To, co tu ctu a taky vidim na akcich co je za problemy mi moc ale nejde do hlavy... Nevim, ale mozna to stoji za zamysleni, jesli to neni aspon z casti tou novou radou..... :-p
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

Bohuzel mam s timto trochu problem, vynalozit nemale prostredky za regl a pak se modlit jestli to pojede nebo ne. Ted dokonce jak tady ctu mu delat nejakou perinku aby se cejtil dobre, to mu pak taky muzete cist pohadky a treba bude mit dobrou naladu.

Ne ne ne, sorry, chci regl, kterej funguje napoprve a dobre.
Obrázek
Uživatelský avatar
Wendis
Veterán fóra
Příspěvky: 3884
Registrován: 02.05.2011 0:00
Bydliště: Most

Přesně jak píše Majk,mám régl zabalenej v kapesníku omotanej izolačkou a to že mi v mrakolendu blbnul...vyndal jsem ho z velkýho auta a normálně jel,jezdil jsem asi pět minut,pak auto stálo páč jsme stavěly sekce a už se nerozjelo.....
a at mi nekdo řiká že je to mojí chybou nebo baterkama,to přeci neni možný,aby jednou jel a jednou ne a mohl jsem za to já...
ve finále jsem regl pofoukal aby se zahřál a pak se laskavě rozjel.
To samý může říct i koudy,do jeho defíka jsem funěl jak vysavač než se to rozjelo....
BTW lipolky mám nový,jsou starý tak půl roku nabitý asi 8-10x
a už je to to poslední co sem píšu,pro mě dsys zkončil,až ty moje régly odejdou tak je rozšlapu a koupim něco jinýho. ....
SCX10 HZJ 75 pickup
TRX4
Yokomo DPM
Yokomo YD2
Axial Yeti Score
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Klidně ho rozdupej a nebo jinak znehodnoť a už ho nikdy nekupuj, ale pořád jsou to jen ničím nepodložené dohady. Opravdu by ses měl spojit s výrobcem a ten reglec mu omlátit o hlavu - ale bez jeho diagnostiky to opravdu nemá žádný význam. Je docela možné, že se v softwaru nebo hardwaru může vyskytnout chyba ( třeba nějaká teplotně nestabilní součástka ) a stačí to jen přeprogramovat nebo pořádně diagnostikovat a může se tím hodně vyřešit - a hlavně pomůžeš nejenom sobě, ale také všem ostatním. Pokud výrobce na ten problém nenarazí v nějakém konkrétním případě, tak prostě nemůže reagovat.
Každý regulátor prochází před expedicí diagnostikou a na rozdíl od jiných má i každý regulátor své výrobní číslo. To není jen tak pro zábavu, ale právě z toho se pak při nějakém problému dá poznat, kde se něco změnilo a popř. od kterého kusu by mohlo dojít k problémům.
Nedívejte se prosím na výrobce jako na někoho, kdo vám chce způsobit nějaké problémy nebo mrzutosti ( každý jistě pochopí, že by tím byl sám proti sobě - snem každého výrobce je nulová reklamace ), ale ta zpětná vazba od zákazníků je nenahraditelná - i když je reglec před uvedením na trh testován se spoustou motorů a akumulátorů a jejich kombinací, přece jenom největší a nejrozmanitější použití je právě u všech modelářů. Tak to prosím zabalte, pokud možno co nejpřesněji popište problém a pomůžeme si tím navzájem.
Uživatelský avatar
cendab
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2075
Registrován: 28.12.2010 0:00
Bydliště: HSK

Nevim jestli ty jsi ve spojení s výrobcem ale podle toho jak zde vystupuješ tak asi jo....potom se ho teda zeptej kolik už těch reglů v poslední době vyměnil za nové a reklamaci bez problémů uznal s vyjádřením že je regl opravdu vadný.....minimálně tři z těch kteří si tu ztěžují už ten regl reklamovaly a dostaly novej....a závada se po čase opakuje...a neříkej že díky tomu že maj blbý auto,baterky nebo že ho neumí zapojit...Buď sou špatný součástky nebo tento regl není určenej do expedic....Možná by stálo za to aby se vyjádřil výrobce tady...protože i já si ho chtěl koupit a nekoupim ale třeba nejni ten můj litr obratu pro nej důležitej......
AxSCX-REX60......scale LC HJ47
WraitChéro..........special trial
TwinHammers......TůKladífka
CCčkObyCENDA....PajeroPickupTrial PPT
HolídaJbyCENDA....HolídajCup

HAJZLTEAM.COM
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Ale jo Boriku máš pravdu. Otázka jak se k tomu výrobce postaví. Zda to bude usilovně řešit nebo jen mávne rukou. Tak co tedy zvolit? já teď tuto situaci řeším, mám Robitronica s kterým se furt nemůžu domluvit. Pokud to s ním neklapne, tak bych asi zas musel řešit nový regl. Do čeho tedy jít? O jiných značkách než dsys a Robitronic nemám páru ... (scx 10, speed 600 8,4V)

edit: no já po těchto různých zkušenostech, co čtu každou chvilu o něm, koupi taky zavrhuju
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER

Zpět na „Pohony a regulátory“