na motor třídy 500-600 se dá klidně použít i 10A regulátor a bude fungovat. Jenže záleží hlavně na tom, jak se s tím autem bude jezdit. Pokud budu prudce couvat, brzdit a neustále měnit jízdu vpřed a vzad, tak bude mít problém i silný regulátor. Taky velmi záleží na tom, jak rychlou akceleraci a deceleraci si nastavím - když vím, že mám regulátor slabší, tak si nastavím delší časy a tím podstatně omezím proudové špičky, co tím regulátorem proběhnou.
Regulátory se zkouší pochopitelně nejen při různých klimatických podmínkách, ale také se zkouší delší dobu ty prudké změny směru - a to na brzdě, aby se viděl i výkon, který je regulátor schopen dlouhodobě vydržet. Toto se musí udělat i proto, aby se správně nastavily programové pojistky, aby tam byla dostatečná rezerva a ty pojistky zareagovaly dřív, než bouchnou fety a zároveň tak, aby se zase zbytečně neomezoval výkon.
Bohužel regulátory v těchto autech jsou namáhány mnohem víc, než třeba v lodích a letadlech a proto se vlastně začala vyrábět 90A verze, která je vlastně prvním regulátorem, který by měl být vhodný do aut i v takových kategoriích. Už i ta 56 je použitelná někdy s omezením. Vždy je třeba se při výběru motoru dívat na blokovací proud - to je ta hodnota, podle které by se měl vybírat regulátor.