Pochopte že například u buggy himoto je stejný motor jako tam máš teď ty
a jezdí to max 15 minut ty tam máš sice akumulátory s větší kapacitou ale axial váží mnohem víc než nějaká buggy prostě za rychlost se platí zvýšenou spotřebou to je celý problém nic jiného. :wink:
Téé jasný ale nic dalšího kupovat nebudu. Mě to stačí i s tereňákem, takové rally ale lehce v terénu ... v podstatě Cross Country :lol: S rallyovým nemůžu rozrážet sněhové bariéry :mrgreen:
To je raketa, jezdí to jak motorová myš.Jen do něčeho nebouchnout to by asi bolelo 8)
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
sWiNe píše:Tak jsem byl zas ničit své auto a něco se i povedlo :lol: Jedu zaměstnán fotoaparátem nekoukajíc na cestu a do cesty přiběhl krásný ostrý kamínek a přední příčka v rámu nedokázala odolat. Ale nevadí jedeme dál :mrgreen:
Možná by nebylo špatné to osadit diferenciály protože bez nich musí hrozně trpět převody a za chvíli se ti ohlodají hrušky,ale jinak s tím musí být sranda čím dál víc my začíná chybět buggy. :twisted:
No já bych tam nedával takový motor protože to na takové točky není stavěné a stejně to na ježdění po kamenech už asi moc není protože to nemá takový krouťák a v těch malých rychlostech při kterých se jezdí trial už vůbec né.Teď je to spíš stavěné na jízdu velkou rychlostí po lese nebo oraništi a tam diferáky fungují dobře a stejně to má i ten zmiňovaný flux a jezdí se s ním ve stejných podmínkách jako jsem psal. :wink:
Ale vždyť vám říkám, že mám čtyři motory a ty se budou měnit dle potřeby. Kdybych koupil další model, to už by bylo doma hodně velké vysvětlování :lol: Tak toto je moje první ercéčko, které mělo být čistokrevným offroadem. Že se tím ansmannem tak rozmlsám jsem nečekal :lol: Samozřejmě, že na trialy to nejspíš nebude, tam ani takové točky nebudou potřeba, to bude speed. Co bude v blátě se uvidí.